4.33

1.1K 84 5
                                    

-Kodėl laikai jo nuotrauka Liusi?
Kreipėsi jis į mane,pastebėjęs Harry nuotrauką.
-Nežadu slėpti jo nuo savo dukros,jis jos tėvas.
-Kodėl tada jam pasakei kitaip?
Jis žino? Beabejo žino,jis bendrauja su juo.
-Neturėjau kito pasirinkimo Louis.
-Kodėl?
Kurį laiką tylėjau,sukdama visdar nešiojamą sužadėtuvių žiedą ant piršto.
-Watson. Aš laukiu,kiek galiu stovėt tarp dviejų ugnių ir nežinoti kurią reikia gesinti?
Atsidususi atsisėdau ant lovos krašto,Louis padarė tą patį.
-Kagi,manau galiu tau viską papasakoti.
-Senai laikas buvo,klausau tavęs.
Louis suimė mano ranką padrąsindamas,giliai atsidususi viską jam papasakojau. Nepraleisdama nei menkiausios detalės,atkartodama viską žodis į žodį,nes per tiek laiko,savo galvoje tos dienos scena atkartojau šimtus kartų. Man pabaigus kalbėti,Louis paleido mano ranką atsistodamas ir eidamas link durų.
-Kur tu eini?
-Aš užmušiu tą gaidį.
-Louis ne!
Sugriebiau jo ranką,jam nespėjus palikti kambario.
-Liusi ar tu suvoki kokį mėšlą jis čia padarė?
-Taip,bet mirtis neišspres visko.
-Išspręs,kodėl tu nepapasakojai Harry visko? Arba bent jau man anksčiau? Mes būtume viską sutvarkę.
-Kam Louis?
-Kam? Ar tu sušiktai juokauji? Kad tu nekentėtum,gal tam? Kad jis nekentėtų! Galų gale,kad jūsų dukra turėtų abu tėvus!
-Tai dėl jo.
-Kas dėl jo?
-Ar tu bent klauseisi ką aš tau pasakojau? Tai dėl Harry! Aš nenoriu,kad jis numirtų!
-O,kad jūs abu dabar po truputį mirštat viduje,ar ne tas pats?
Taręs šiuos žodžius Louis paliko kambarį trynktelėjęs durimis. Šūdas!
Nežinau,durų garsas ar mūsų pakeltas tonas,pažadino Darsy,ši pravirko. Paėmusi ją ant rankų,ramiai supau ramindama.
-Viskas gerai mano angele,mamytė visada bus su tavimi.

***Louis pov***

Toks sušiktas jausmas,kad aš gyvenu meksikiečių muilo seriale! Visur intrigos,dramos,karai,seksas,narkotikai! Kada mes taip užaugom? Kada rūkimas su pagaliuku,kad nesmirdėtų pirštai,pavirto į baltus miltelius?
Kada Liusi,kuri bandė nuslėpti ir degė raudoniu,susirgusi pirmosiomis mėnesinėmis,spėjo tapti mama?
Kada tikėjimas amžina meile,pavirto tik gašliu seksu?
-Velniai rautų!
Trenkiau kumsčiu į spintos duris!
-Visvieną aš jį nudanginsiu,nuo žemės paviršiaus.

***Harry po***

[Po mėnesio]

Ar sušiktai neturėtų tai pasibaigti? Mintys,skausmas? Sušiktai daug vandens nutekėjo,kodėl tai nesibaigia?
Beldimas į duris,Kendall.
-Ko nori?
-Man neramu dėl tavęs Harry.
Kokį šūda ji čia kalba? Neramu dėl manęs?
-Ką?
-Tavo elgesys,manau tau reikėtų nuvykti į Doncasterį ir pamatyti tą merginą.
-Neaiškink ką man daryti,aš nesakysiu kur tau eiti.
Pavarčiusi akis,su petimi atsiremė į durų staktą. Ar ji nesiruošia sušiktai išeiti iš čia? Nenoriu aš su niekuo šnekėti,ypač su ja,ir ypač apie ją.
-Kendall neždinkis.
-Harry,paklausyk manęs,negali tik egzistuoti! Praėjo daugiau nei puse metų! O viskas ką tu darai,tai tūnai kambaryje ir geri!
Nu ką ji čia vaidiną? Psichologą? Labai protingą merginą?
-Ar tu gali manęs neerzinti?
-Styles,aš tavęs iš namų nevarau,tačiau įsidemėk,kad mes taip pat ruošiamės šeimos pagausėjimui. Ir visi šiame bute mes nebetilpsim.
-Supratau išsikraustysiu.
-Harry.
-Nustok Kendall harintis,dėl visko kas šventa!
Ji susiraukė ir papurtė galvą.
-Turi svajonę? Bėk link jos.Negali bėgti? Eik. Negali eiti? Šliaužk. Ir tai neišeina,tada bent atsigulk į svajonės pusę ir ištisai į ją žiūrėk.
Tai pasakiusi,ji paliko kambarį užtrenkdama duris. Ar ji į pušį atsitrenkė? Eik,bėk,šliaužk? Dėl visko kas šventa,keista merga. Atsiguliau ant lovos uždengdamas ranka akis.
Turi svajonę? Turėjau. Būti laimingas,su Liusi ir Darsy.
Kendall žoddžiai visgi įstrigo man į galvą dar ir dar besikartodami.
-Velniop!
Pakilau nuo lovos,pagriebęs automobilio raktelius palikau butą,užtrenkdamas paskui save duris.

Really 2Où les histoires vivent. Découvrez maintenant