4.41

1.2K 74 2
                                    

***Liusi pov***

Kai po nepilnų dešimties minučių į kambarį įėjo Louis su Darsy,aš jau buvau aprimusi ir nusipraususi veidą šaltu vandeniu.
-Kas atsitiko Liusi? Kur Harry?
-Išėjo sakė,kad ateis po poros valandų užmigdyti savo dukrą.
Tyliai atsakiau į jo klausimą,perenginėdama Darsy. Pasukau galvą į jį,kai jo pirštai palietė mano kaklą.
-Ar tai jis tau padarė?
Su maža šypsenėle veide Tomlinson žiūrėjo į mane. Pažvelgusi į veidrodį,pastebėjau šviežių kandimo žymių paliktų nuo Harry.
-Tai susitaikėt,huh?
-Ne Louis. Nors nežinau,bet ne.
-Kaip suprast?
Atsisėdau ant lovos,jis šalia manęs leisdamas Darsy čiupinti jo didelius pirštus.
-Mes bandėm kalbėtis,jis labai supyko,kad ji turi tavo pavardę,bet juk tai ne dėl tavęs,tai dėl Ben. Pasiutęs išėjo,poto grįžo,buvau vonioje,bandžiau atidaryti sušiktą vaistų dėžutę,pamatęs peilį pagalvojo,kad pjaustaus.
-Ar jis su protu susipyko?
-Nežinau Louis,o poto...Poto buvo dar blogiau.
Jo veido raumenys įsitempė,primerkęs akis ragino tęsti.
-Mes kaip ir na supranti,ir viskas iš pat pradžių buvo gerai. Bet kažkaip gavosi,kad mes susipykom.
-Sekso metu imanoma susipykt?
-Na jis mane užsipuolė,aš jį atstumiau.
-Na?
Ar verta pasakoti jam tai? Iš kitos pusės,koks skirtumas,gi nemeluosiu.
-Liusi,ar tai jis tau padarė per prievartą?
-Ne,na taip. Na kaip čia tau pasakyti,jis naudojo fizinę jėgą.
-Ar jis tave sužeidė?
Louis pašokęs nuo lovos trypčiojo.
-Ne Louis,ir net ne tai svarbiausia!
-O kas tada Liusi?
-Aš nežinau,ar jį tebemyliu.
Ašaros pasipylė man iš akių,kai tai pasakiau garsiai. Tai tiesa,aš pradėjau abejoti jausmais jam... Nesuprantu kodėl? Aš atpratau nuo jo? Tokio menkniekio man užteko,kad pradėčiau nustoti mylėti savo gyvenimo vyrą?
-Kaip taip įmanoma Liuis? Negi pas jumis seksas visada buvo tik tamsoje ir tik misionieriaus poza?
-Louis!
Sušukau nepatogiai pasijutusi po jo žodžių,man nejauku su juo kalbėti,ką ir kaip mes darome likę dviese. Tai perdaug asmeniška.
-Tai aš nesuprantu tada Liusi. Jis tavęs nesužeidė,bet sekso jūs norėjot abu,bet jis pabuvo grubesnis ir tu jo nebemyli?
-Jis man svetimas.
-Svetimas?
-Jis kitoks Louis,aš negaliu to paaiškinti,bet jis ne tas Harry,koks buvo prieš visa tai. Jame kažkas kitaip ir man sunku tai paaiškint.
-Aš pakalbėsiu su juo.
-Ne Louis.
-Kaip ne? Per naujuosius metus jis buvo toks pats Harry,liepiantis man tau paskambinti ir paklausti ar viskas gerai,o dabar jis jau kitoks? Kas sušiktai gali atsitikti per tris nepilnus mėnesius?
Louis išėjo iš kambario,palikdamas mane vieną su vaiku. Ilgą laiką sedėjau ant lovos braukydama delnais veidą,kas man darosi? Aš viena ranka noriu jį mušt,kita ranka noriu glostyt. Negi mama buvo teisi sakydama,kad mes perdaug jauni tokiems santykiams ir tai praeis? Kodėl tada aš taip kentėjau,nematydama jo visą šį laiką? Kodėl kaskart tikėjausi,kad jis sugrįš,kasnakt sapnavau jo žalias akis? O kai jis visgi pasirodė,aš nuo jo pabėgau? Kaip aš galiu nemylėt vyro,kuris man padovanojo dukrą? Kas per nesamonės su manimi darosi? Ar tai dėl jo panaudotos agresijos prieš mane? Tai nebuvo pirmas kartas,ir šis net blogiausias. Tą naktį prieš mums išvykstant į londoną,po jo pykčio proveržio,mano kūną puošė daug didesni sužalojimai. O dieve!
Užsidengiau delnu burną. Harry vėl vartoja! Štai kodėl jo nuotaika keičiasi,visi ta agresija,piktos akys,staigūs išėjimai. Harry kodėl?
---
Nei po poros valandų,nei po trijų valandų jo nesulaukiau. Tai tik dar labiau patvirtino mano spėjimą,kad Harry vartoja. Jis vos nemirė,suteikdamas skausmo tiek man,tiek draugam,galų gale savo tėvams. Vėl įkišo galvą ten pat,kaip jis taip? Gal dar sugrįš ir į senają gauja su Ted pasidarys geriausi draugai? Papurčiau galvą pabandydama atsikratyti perdidelio kiekio minčių. Jam vėl atsiradus pasidarė viskas tas pats,daug klausimų,mažai atsakymų.
Darsy supau rankose,migdydama aš pati.
-Mažute tėtis šiandieną nebeateis,gal ateis kitą kartą.
Tyliai kalbėjau,baigusi niuniuot lopšinę. Kai angelas užmigo,palikusi šiektiek praviras duris,palindau po dušu.
Nežinau kokių paskatų vedama buvau pasiruošusi gan seksualią pižamą,kai maniau kad jis atvyks. Kas po galais su manimi negerai? Metusi į kampą pižamą,eilinį kartą užsidėjau paprastas kelnes ir seną JO maikutę,plaukus susirišau į netvarkingą kuodą,palikdama vonios kambarį. Ant pirštų galų,ėjau link Darsy lovytės. Iš akių pasipylė ašaros,širdis pradėjo smarkiai plakt.
-Kur mano vaikas?
Išbėgau iš kambario klykdama.
-Mama!

Really 2Where stories live. Discover now