Merhaba okurcağızlarım...
Nasılsınız...
Bölüm biraz boş bir bölüm gibi ama naparsınız bazen böyle bölümde olmalı...
Neyse okuyun hadi...
❤💛❤💛❤Jonghyun'dan...
Söz... Verilen bir söz bir aşka ancak bu kadar zarar verebilir sanırım, yaşanması gereken bir aşkı anca bu kadar engelleyebilir, iki aşığı anca bu kadar üzebilir.
Sia öylece tek kelime etmeden giderken onu öylece izlemiştim, yine. O kadar yorgun, bitmiş bir haldeydi ki giderken umarım bir sorun çıkmadan eve kadar gidebilmiştir, diye düşünmeden edemiyordum.
Cebimdeki kısa titreşimden mesaj geldiğini anlamıştım. Karanlık ve soğuk havada ağır adımlarla yurda giderken gelen mesajı açıp okudum.
Koreden selamlar...
Mesaj Mathias'dendi. Attığı mesaja bir anlam verememiştim. Bir an telefonu cebime tıkıp cevap yazmamak geçti ama sanırım biraz sohbet iyi gelebilir düşüncesiyle cevap yazdım.
Neredesin
Telefon hala elimdeyken ellerime sıcak hava üfleyerek parmaklarımı hissetmeye çalıştım. Saniyeler sonra gelen yeni mesajla boştaki elimi cebime sokarken mesajı okudum.
Seoul'de bir oteldeyim
Senin burda ne işin var
Hoşbuldum Jonghyun saol
Ne zaman geldin
Bu sabah
İyi
Bir sorun var gibi
Bekle konum mesajı atıcam
Tmm
Mathias'le konuşmak iyi gelebilir. Çünkü o Sia'yı benden daha iyi tanıyor ve bir kaç tavsiyesine hayır demem.
Konum mesajını atıp telefonu yeniden cebime koyduktan sonra ellerim ceplerimde boş boş nehri izledim.
Keşke... Keşke zamanı geri alabilsem ve bugün hiç yaşanmamış olsa. Ben yine onu uzaktan izlesem, BadBat olarak konuşsam, bana yine yarasa beyinli dese. Keşke...
Laf dinlemeyen Sia, verdiği sözü tutmaya çalışıyordu, her şeye rağmen. Onu sevdiğimi biliyordu an yine de o sözünü tutmaya çalışıyordu. Abisi yüzünden... Hepsi ama hepsi abisi yüzünden. Onunla konuşmalıyım. Onunla konuşup bizi rahat bırakmasını söylemeliyim ama... Beni dinler mi ki? Ellerimi sinirli bir şekilde saçlarımın arasından geçirip bir elimi yumruk yapıp diğer elimin içine vurdum.
"Kavga mı var?" Ellerimi yeniden cebime sokup sesin sahibine döndüm. Dağınık saçlar ve gayet sportif bir giyim...
Yanıma gelip o da öylece nehri izledi elleri cebinde bir şakilde. Bende aynını yapıp nehri izledim boş boş. Bir süre süren sessizliği bozan Matt'ti. "Sorun var gibi ve bu kadar bitkin göründüğüne göre ya grup arkadaşlarınla bir sorunun var ya da..." Biraz düşünüp devam etti. "Sia dimi?" Bakışlarını bana çevirdiğini hissetsem de aynı boş bakışlarımla nehri izlemeye devam ettim. Sorunun Sia olduğunu nasıl anlamıştı?
Tekrar önüne dönüp sorusunu cevaplamamı beklemeden devam etti konuşmaya. "Sia'nın anlata anlata bitiremediği BadBat sensin dimi? Sen olduğunu öğrenince öylece gitti tabi. Sia, senden sonra ilk kez birini sevmişti ama o da sen çıkınca..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşe Kalka Sevmek
FanficSoylu bir ailenin çocukluklarından itibaren her konuda iyi eğitilmiş ikiz kızları... Uslu, zeki, nerede nasıl konuşacağını iyi bilen, derslerinde başarılı, modayı oldukça yakından takip eden, saygılı, anne ve babasının sözünden çıkmayan Mia... Zek...