Soğuk...

71 12 6
                                    

Nasılsınız sevgili okurlarım?...
Kitap hakkındaki bütün eleştirilerinize açığım özelden yazabilirsiniz...
Ama ilk ben şu savunmamı yapım...
Evet fanfiction yazıom ama ben pek fanfiction tipi yazmıyorum... Yazamıyorum...

Neyse size iyi okumalar...
Yorum ve oylarınızı bekliyorum....

~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~

Son bir kaç haftam cidden çok güzel geçmişti, sınavlara ve o kadar ödeve rağmen. Jonghyun ile cidden iyi anlaşmaya başlamıştık. Bayağı bayağı sıkı iki dost olmuştuk. Mia ile birlikte okul çıkışlarında genelde onlarla takılmaya başlamıştık. Onlar cidden çok iyi dostlar.

Okulda ise aynıydı yani sıkıcı. Evet bir kaç haftam güzel geçmişti ama takıntılı manyaklar hiç rahat durmamıştı. Tabi hepsinin hakkından gelmiştim, Mia'dan habersiz. A arada Namsoo cadısının hakkından gelen kişi cidden Mia'ydı ama tek değilmiş. Yubin ve Mimi isimli iki kızdan yardım almış.

Haftalar önce Saico'ya gelen mesajda bahsedilen Batman filmine gittim ve o haftaki yayında bütün dinleyicilerime öve öve bitiremeyince bilin bakalım ne oldu? Jonghyun bir yerden Batman hayranı olduğumu öğrenmiş beni de o filme götürdü yani anlayacağınız iki kez izledim. Ama sıkıntı yok o filmi defalarca kez izleyebirim. Size de öneriyorum. Batman Başlıyor...

Cadı mı? Bu bir kaç haftadır normal gıcıklıkları dışında pek bir şey yapmadı. Anlaşılan Mia'nın yaptığı şey onu korkutmuş. Ha bu arada Namsoo ona bunu yapanın Mia olduğunu anladı ama bir türlü ispatlayamadığı için kuduruyor. Hıh sen çok daha kuduracaksın da işte Mia izin vermiyor.

"Hey, günaydın kedikız... "

Okulun kapısından içeri girerken duyduğum bu ses Jonghyun'du ve anlaşılan yine gıcıklık yapma seviyesi tavan yapmış bir şekilde gelmişti okula.

"Sana da günaydın dinozor beyinli... "

Ben bu söylediğim şey üzerine hızlı adımlarla sınıfa doğru yürürken çantamı tutan el yüzünden durmak zorunda kaldım. Arkamı dönünce karşılaştığım sinirli yüz ifadesine gülmemek için kendini zor tutuyordum. Ah Jonghyun, sinirli görünmeyi bile beceremiyorsun.

"Sen büyüklerine hep böyle laf yetiştiriyor musun yoksa bu bana özel mi?"

"Ben bana laf diyen herkese laf yetiştiririm ama dinozor beyin sana özel. "

"Sana iltifatta yapılmıyor Sia. "

"Kedikız mı iltifat?"

"Evet öyle. Her zamanki gibi formunda göründüğün için söylemiştim ama işte iltifattan anlamıyorsun. "

"O zaman bir daha iltifat ederken kedikız deme ya da kedilerle ilgili herhangi bir şey."

"Neden? "

Koridorda yürürken yine bütün sinirli bakışları üstüme toplamayı başarmıştım. Yok yok bir gün bu okulda üçüncü dünya savaşı çıkacak. Bana karşı bütün takıntılı kızlar...

"Eeee? Neden kedikız dememi istemiyorsun?

"Kedileri de kedikızı da sevmiyorum."

"Anladım. Çıkışta ne yapıyorsun? "

"Plan yapmak gibi bir huyum yoktur yani hiçbir şey. "

"İstersen Han nehrinin orada biraz dolaşabiliriz. Sınavların sitresini atmış oluruz."

Düşe Kalka SevmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin