Biraz Merak...

37 5 6
                                    

Bana kızmayın okurlarım bu yeni bölüm değil sadece yeni bölümdeki olaylardan ip uçlarıyla dolu ufacık bir bölüm...

***

Kalbim paramparça olmuş intikam istiyordu ve bu kez kalbimi susturacak onun bu istediğini bastıracak mantığımın sesini de duyamıyordum.

***

İçimdeki sinir yatışırken ve üzüntüm yok olurken içime yerleşen huzur eşliğinde yüzüme bir gülümseme yerleşmişti bile. Bu çocuk insanı nasıl rahatlatacağını gerçekten iyi biliyordu.

***

"Sia?" Duyduğum bu sesle ikimiz de durmuştuk. Jonghyun anlamayan gözlerle arkamdaki kişiye bakarken benim bütün moralim yerle bir olmuştu. Lütfen düşündüğüm şey için gelmemiş olsun. Lütfen sadece hasretimize dayanamayıp bizi özlediği için ziyarete gelmiş olsun. Lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen...

***

Jonghyun'un meraklı bakışları hala üzerimdeyken ben yüzüme yerleşen gülümsemeyle arkamı dönüp bana doğru gelen kişinin boynuna atladım "Yakışıklım! " diyerek... O da hemen kollarıyla beni kavramış bir tur döndürmüştü bile. Ne için gelmiş olursa olsun onu özlemiştim, onu çok özlemiştim.

***

Omzumda hissettiğim elle bir an irkildim ama kim olduğunu merak etmeden arsızca akan gözyaşlarımı durdurmaya çalışmadım bile.

***

Düşe Kalka SevmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin