Když jsme přijeli na nádraží, matka se začala okamžitě bavit s Malfoyovými a tak jsem se vydal hledat Jamese a ostatní kluky z naší party.
Nejdřív jsem našel Petera, ale ten mi řekl, že si musí ještě něco zařídit a, že nás najde později. Přišlo mi to divné ale byla to jeho věc.
Jamese jsem našel, jak otravuje Lilly. Bylo to něco jako začarovaný kruh. On do ní byl od prvního ročníku zamilovaný, ale Lilly ho úspěšně od prvního ročníku nenáviděla. Byla sice pravda , že křičet na ní přes celou chodbu miluji tě, nebylo kdo ví jak romantické, ale hádat se spolu rozhodně nemuseli..
,, Zdarec Jamesi. Zase se snažíš zbalit Evansku?"
,, No bez toho bych to přece nebyl já ne?" zažertoval James a už se hrnul k Siriusovi do přátelského objetí. Popravdě se viděli před dvěmi týdny ale i to byla pro chlapce ukrutně dlouhá doba bez společných rošťáren.
,, Vlastně máš pravdu Jamesi. A neviděl jsi někde Náměsíčníka? Nemůžu ho tady nikde najít.
,, Promiň ale Remuse jsem dneska taky neviděl. On se někde objeví. Vždyť ho znáš. Určitě se tajně učí nějaký předmět napřed, aby se potom mohl vytahovat jam je dobrej."
,, Máš pravdu ale Remus je v pohodě narozdíl od toho idiota Malfoye. Stačil mi den s ním na společné oslavě matčiných narozenin a měl jsem zkažený den.
Neustále si ze mě a z vás utahoval až jsem to nevydržel a řekl jsem mu ať drží hubu.",, Ouu kámo. To asi nedopadli dobře co?"
,, Ne to teda ne. Matka mě vzala nahoru a pár mi jich vrazila. Pak jsem zdrhnul do lesa a tam jsem byl až do večera. Neměl jsem na nikoho z nich nála..."když v tom mi do řeči skočil někdo, koho bych nejradši na místě uškrtil.
,, Copak Siriusi. Snad tě nenaštvala ta nešťastná příhoda na narozeninách tvé matky, nebo ano?" řekl to takovým tónem, že bych mu nejradši jednu vrazil, ale udržel jsem se a řekl jsem mu jenom: ,,Starej se o sebe a ty svoje blbce ze Zmijozelu jo?"
To ho očividně tak vytočilo, že se otočil na podpadku a odkráčel si to za maminkou. Moje matka na mě akorát hodila vražedný pohled a poté odešla k autu.
Konečně jsem se mohl po dvou měsících pekla, svobodně nadechnout....
ČTEŠ
Hádej, Poberto, kdo jsem?
FanfictionSirius Black, James Potter, Remus Lupin a Peter Pettigrew. Bradavická čtyřka, známá jako největší průšviháři. Milují svoje vtípky a za nic na světě by je nevyměnili. Automaticky se počítají za největší vtipálky Bradavic. Co když se ale objeví někdo...