Kdokoliv by dnes ráno přišel do Velké síně, pochyboval by o tom, že někdo z žáků spal. Většina ještě dospávala, nebo ztěžka drželi otevřené oči, aby se mohli najíst. Nebylo tedy překvapením, že se všichni otočili na nově příchozí. Byli jimi James a Lilly a oba zářili jako sluníčka. Absolutně nezapadali do dnešní ponuré atmosféry. Přisedli si k jejich partě a okamžitě do sebe začali ládovat jídlo. Sirius se na ně podíval vražedným pohledem a odešel. Peter se překvapivě vůbec neukázal, ale na to už byli všichni zvyklí.
,,Hele lidi, nevíte někdo co je se Siriusem?" zeptala se Kate.
,,Netuším." odpověděl jednoslovně James a zase měl oči jenom pro Lilly. Jenom jsem se otočila na Remuse a protočila jsem očima. Ten se zasmál a řekl: Včera jak jste se naposled viděli v jídelně, tak od té doby se chová zvláštně. Snad jakoby se něčeho bál. Ale víc ti neřeknu, jelikož se mnou taky nemluví. V tom nás přerušily mlaskavé zvuky a já jsem si byla okamžitě jistá, odkud přichází. Rychle jsem se otočila a později jsem toho litovala, protože se tam ti dva zaláskovaní líbali.
,,Panebože, nechte si to na večer, my se tady chceme v klidu najíst a ne hodit šavli." řekla jsem se stopou pobavení v hlase. Oni mě ovšem náležitě ignorovali a tak jsem se rozloučila s Remusem a zamířila jsem zpátky do pokoje. Ještě vtipnější pohled mě čekal, když jsem se při odchodu otočila na ty dva. Celá Velká síň, dokonce i McGonagallová, se na ně dívali, jakoby viděli mozkomora. Jediný kdo se očividně bavil, byl profesor Brumbál. Tomu na tváři hrál nenápadný úsměv, který se snažil skrýt, ale mě neunikl.
Popravdě já se nevyspala, protože jsem vymýšlela co nejlepší plán na pomstu pro Siriuse. Věděla jsem moc dobře, že to musí být něco, co si zapamatuje. Když jsem otevřela dveře od pokoje, čekalo mě překvapení. U mojí postele se krčil ten, nad nímž jsem přemýšlela celý večer, a přehraboval se mi v kufru. Chvíli jsem ho nechala a pak jsem si nenápadně odkašlala, abych na sebe upoutala jeho pozornost. Rychle se zvednul a nevšiml si okraje postele a následně se dostavila i rána a jeho peprné nadávky.
,,Nechtěl bys mi vysvětlit, co tady děláš?!" zeptala jsem se a snažila jsem se tvářit vážně.
,,Ani ne." řekl. Zvednul se a vydal se ke dveřím s úmyslem odejít, bez jediného slova. Já dala pouze ruku mezi dveře a tím jsem mu zabránila v odchodu.
,,O co se snažíš Kate?!" zeptal se zprudka.
,,Chci vysvětlení. Proč ses mi sakra hrabal ve věcech Blacku?!"
,,To není důležitý." řekl a zase se zkusil dostat ven. Bohužel pro něj jsem tam pořád měla ruku.
,,Jestli mě nepustíš, dostanu se ven násilím." řekl a díval se mi do tváře, jakoby v ní hledal náznak strachu. Musela jsem ho ale zklamat, protože já jsem se ho nebála. Neměla jsem důvod.
,,Řekla, jsi si o to sama." přiskočil ke mně a.... TEN DEBIL MI DAL PUSU!! V tu chvíli jsem jenom ztuhla na místě a ruka mi spadla zpátky k tělu. On se jenom přiblble usmíval a následně odešel. Nechápala jsem to. Proč mi sakra dal pusu?! Já jsem se ho o nic neprosila. Svezla jsem se po zdi na zem a jenom jsem si chytla kolena a rozbrečela jsem se. Ty city, co jsem se snažila od svého návratu potlačit, se vyvalily na povrch a já jsem s tím nemohla nic, absolutně nic dělat a to mě děsilo. Věděla jsem, že jestli si dovolím k němu něco cítit, zase do toho spadnu a on mě nakonec odkopne jako všechny ostatní holky. S těmito myšlenkami v hlavě jsem vyčerpáním usnula. Ignorovala jsem, že je ten den vyučování. Představila jsem si, co by mi na tenhle přístup řekla Lilly. To mi vehnalo zoufalý úsměv do tváře. Poslední před tím, než mi hlava definitivně spadla na hruď a já se ponořila do říše spánku....
---Sirius---
Byl jsem překvapený. Tu pusu jsem bral jenom jako únikový plán, ale v tu chvíli jak se naše rty dotkly, jsem cítil něco víc. Bylo to zvláštní. Nikdy jsem nic takového u žádné dívky necítil. Bylo to něco, jako by mnou projel elektrický výboj, ale mně se to líbilo!! Nevím co se to se mnou děje a po pravdě děsilo mě to...
Tak tady máte novou část. Doufám, že se vám líbí. Začíná se to trošku zamotávat xD LOVE U..
°°°°°°HOPE YOU LIKE IT°°°°°°
ČTEŠ
Hádej, Poberto, kdo jsem?
FanfictionSirius Black, James Potter, Remus Lupin a Peter Pettigrew. Bradavická čtyřka, známá jako největší průšviháři. Milují svoje vtípky a za nic na světě by je nevyměnili. Automaticky se počítají za největší vtipálky Bradavic. Co když se ale objeví někdo...