Bylo něco málo po sedmé hodině ranní když se Lilly probudila s obrovskými bolestmi hlavy. Z uplynulého večera si toho moc nepamatovala, ale očividně nebyla samotná, jelikož z klučičího pokoje se začaly ozývat sprosté nadávky až nakonec vyběhnul Sirius jenom v trenýrkách.
,,Lilly prosím, nebyla by jsi mi alespoň ty schopná vysvětlit co se to tady včera stalo?" zeptal se úzkostlivým hláskem Sirius.
,,Promiň ale pamatuji si toho asi tolik co ty. Jako poslední si vzpomínám, jak jsi se před tvým pokojem líbal s nějakou blondýnou a pak jsi jí něco řekl, ona ti dala facku a utekla." zavzpomínala Lilly.
,,Joo to byla Emma." řekl kulišácky Siri. ,,Řekl jsem jí, že je jedna z nejkrásnějších holek kterou jsem ten večer líbal. Nevím proč se na mě kvůli tomu naštvala." a začal se smát. Okamžitě, ale přestal jelikož se dostavila silná bolest hlavy. ,,Jo a nevíš, proč mě z mého pokoje před chvílí vyhodily dvě úplně cizí holky?"
,,No podle toho co jsi jim řekl, když jsi je ráno uviděl."
,,Řekl jsem jim, kdo sakra jste a co děláte v mojem pokoji? I kluci byli překvapení, že tam mají dvě holky." řekl Sirius.
,,Aha. Hele nemáte vy Poberti nějaký lektvar proti bolesti hlavy? Docela by se mi hodil. Jo a díky za tu oslavu. Asi byla dobrá, myslím." a oba se začali smát, jelikož si z té oslavy absolutně nic nepamatovali.
Jejich štěstím bylo, že byl státní svátek a tím pádem měli všichni volno. Na snídani bylo jasně rozpoznatelné, kdo byl na Lillyině tajné oslavě narozenin. Kupodivu Lilly, její kamarádky ani Poberti, nevypadali jakoby včera něco pili. To jenom díky Remusovo dokonale zvládnutém lektvaru proti kocovině. McGonagallová pečlivě procházela stoly a každému u koho poznala, že večer pil dala nějaký prášek proti bolesti hlavy a jako bonus školní trest v podobě leštění jídelních pohárů.
Když procházela kolem Nebelvírského stolu, překvapeně se pozastavila u Siriuse a spol. jelikož u nich nerozpoznala žádné následky po pití alkoholu. Byla tím zaskočená, ale dělala jakoby nic a pokračovala v ranní prohlídce.
Jako na potvoru, byly dnes zápisy do školního famfrpálového týmu. James byl ospalý, ale musel tam jít, protože byl kapitán. Sešlo se jako každý rok strašně moc zájemců a tak je nejdřív James rozdělil do skupin, podle toho co kdo chce hrát. Nejvíce lidí mělo zájem o brankáře, ale jako brankář tradičně nastoupila Sarah, která byla o rok starší než Poberti. Už od malička hrála famfrpál a jako brankář na škole neexistoval nikdo lepší než ona.
Sirius jako tradičně nastoupil na post odrážeče. Ostatní pozice se rychle naplnily a tím pádem Jamesovi chyběl už jen jeden odrážeč. K překvapení všech zbývali pouze dva zájemci, Kate a Jackson. Samozřejmě všichni čekali, že místo dostane Jackson. Všichni až na Siriuse, který moc dobře věděl jak dobře umí Kate hrát na postu odrážeče. Jediný problém byl, že Kate měla malé sebevědomí a tak se vždycky bála to jít zkusit.
Tentokrát se jí to povedlo a tak se konečně po návratu do Bradavic dostala do famfrpálového družstva. Holky byly nadšené a Kate spokojená, že se jí to povedlo. Jediný Jackson byl naštvaný a tak ten kdo to schytal byl James. Dostal od Jacksona docela silnou ránu pěstí a tak se skoro skácel k zemi, nebýt Lilly, která k němu hbitě přiskočila a chytla ho.
V ten moment jakoby se čas zastavil a všichni všeho nechali a koukali se na Lilly jak drží Jamese. Toho kluka, kterého už údajně od prvního ročníku nesnášela a kterého momentálně držela v náruči. Jakmile si to Lilly uvědomila, zrudla a rychle odběhla. Julie se vydala za ní a Kate jenom stála a koukala na tu scénu pobaveně z povzdálí, společně se Siriusem.
,,Ta tvoje Lilly se nezdá co?" zeptal se rýpavě Sirius.
,,Jdi si po svým Blacku. Do toho ti nic není."
,,No vzhledem k tomu, že James je můj nejlepší kámoš tak....Joo něco mi doho je." odvětil a pousmál se nad svojí vtipnou odpovědí. Pár děvčat se zpoza rohu podlézavě pousmálo Siriově trapnému pokusu o vtip. Kate na to jenom zdvihla obočí a otočila se.
,,Sbohem Siriusi. A užij si to tady s holkama." řekla naštvaně Kate a odešla.
,,Užiju neboj. To ti slibuju." odpověděl, ale v duchu byl zklamaný. I když si to stále neuvědomoval měl Kate rád a tajně doufal, že i ona jeho, i když to tak vůbec nevypadalo.
ČTEŠ
Hádej, Poberto, kdo jsem?
FanficSirius Black, James Potter, Remus Lupin a Peter Pettigrew. Bradavická čtyřka, známá jako největší průšviháři. Milují svoje vtípky a za nic na světě by je nevyměnili. Automaticky se počítají za největší vtipálky Bradavic. Co když se ale objeví někdo...