15.KAPITOLA

108 15 1
                                    

Když se Kate opět probrala k životu, nastala pro mě nová výzva, dostat jí na večeři. Říkala, že je pro ni riziko, že tam potkáme Siriuse a to nechce. Chápala jsem jí, ale to, že ho nechce vidět, neznamená, že kvůli tomu umře hlady, takže jsem jí i přes všechny protesty ukradla deku. Jenom mým směrem zakřičela pár nadávek a zvedla se.

,,Konečně jsem tě dostala z postele." oddechla jsem si.

,,No, ale nehodlám se s tebou bavit, protože vzít mi deku to byla docela podpásovka!" řekla a snažila se i o uražený tón, ale po chvilce to vzdala a usmála se na mě. To je celá Kate, nikdy nevydrží být naštvaná dlouho.

,,Jo a ještě jsem ti zapomněla říct, že se dopoledne stalo něco úžasnýho."

,,A copak to bylo, smím-li se zeptat?" odvětila a koukla na mě pohledem alá nezájem.

,,No, když to nechceš vědět tak si trhni. Já ti to říkat nemusím." řekla jsem, protože mě její dnešní změny nálady fakt nebavily.

,,No tak promiň no. Ale řekni mi to."

,,Okay. Někdo během druhý hodiny na nádvoří začal promítat do vzduchu Siriusovi fotky když byl ještě malej. Byla to bomba. Ten co to udělal, musí bejt hustej." začala jsem horlivě vyprávět.

,, Klid, a proč jsi za mnou nepřišla? Taky bych to ráda viděla."

,,Promiň, ale trvalo to asi jenom pět minut. A dobrý bylo, že se na to koukali i učitelé a nikdo nic neudělal. Nechali to běžet do konce. A výraz v Siriusově obličeji, když to skončilo, stál za to. Pak si ještě myslel, že to udělala Belatrix a tak jí tam před všema začal škrtit. Kdyby nepřiběhl Remus, asi by jí doopravdy uškrtil." řekla jsem jí dopodrobna, co se tam stalo. Ona se jenom začala nekontrolovatelně smát a já se k ní po chvíli přidala.

---Sirius---

Seděl jsem na posteli a koukal jsem se do zdi. Neměl jsem ani nejmenší chuť jít na večeři. Zaprvé, by se mi všichni smáli a zadruhé by tam byla Kate. Nechápal jsem, proč mi vadí zrovna to, že tam bude Kate, ale bylo to tak. Ani jsem netušil, jak dlouho takhle sedím, ale z myšlenek mě vyrušil James.

,,Kámo dělej. Mám hlad a nechci, aby to tam Peter všechno vyžral." řekl, ale já jsem na to nijak nezareagoval.

,,Hej, já si nedělám prdel. Mám fakt hlad, takže koukni hnout zadkem a zvednout se z tý postele. Myslim, že do zdi můžeš i koukat i po tom." skoro křičel, ale já neměl chuť ho naštvat a tak jsem se zvedl a šli jsme dolů.

Ovšem jakmile jsme sešli do společenské místnosti naší koleje, uviděl jsem někoho, koho bych radši už nikdy neviděl. Jakmile mě spatřila, sklopila pohled do země a začervenala se. Lilly, která stála ochranářsky vedle ní, na mě jenom hodila vražedný pohled a popostrčila Kate, aby kolem nás mohli co nejrychleji projít.

,,A co mělo jako znamenat tohle Siri?" zeptal se podrážděně James, jelikož se na něj Lilly ani neusmála.

,,Jak to mám jako vedět vole?!" už mě štvalo, jak se chtěl bavit. Já bych nejradši zůstal na pokoji, ale to ne, pán nemůže jít sám na večeři. Stejně by to dopadlo tak, že se budou s Lilly líbat a já budu páté kolo u vozu.

,,No třeba, protože Kate se ti usilovně snažila nekoukat do očí nebo spíš, snažila se na tebe vůbec nekoukat. Normálně je přece veselá a dělá kraviny na každém kroku. Nechceš mi náhodou něco říct?!" otázal se.

Ignoroval jsem jeho otázku, a jenom jsem kolem něho prošel.

,,A jako to si myslíš, že mě budeš ignorovat nebo co?! Ty seš fakt exot, víš to?" zeptal se a pousmál se nad mým chováním. Občas mě štve, ale je to kámoš a tak jsem se usmál taky.

,,Tak se mi líbíš. Ještě ti najít nějakou holku a jseš zase starej dobrej Sirius Black. Co ty na to?"

,,Já bych to bral, ale myslíš, že teďka se mnou nějaká bude chtít něco mít? Po tom co všichni viděli ty fotky?!" zeptal jsem se a zase jsem se zamyslel nad tím, co se stalo ráno.

,,No podle toho, jak je tady většina těch holek blbá, tak za tebou přijdou sami a budou ti říkat, jak jsi byl roztomilý jako malý kluk." věděl jsem, že mě tím chce jenom povzbudit, ale já věděl, že nemá pravdu. Přece jenom, všichni se mi smáli a všichni to vi.... V tu chvíli mi to došlo. Někdo to přece jenom neviděl a já už vím, kdo. Jestli to fakt udělala ona, má to u mě blbý holka.

---Kate--- 


Ve Velké síni bylo jako obvykle na večeři narváno. Místa na sezení bylo minimálně a tak jsme se s Lilly zašili na kraj našeho stolu. K mojí smůle, tam byl ještě kousek místa a jak jsem po chvíli zjistila, měli jsme si sednout někam jinam, jelikož přišel Sirius a sedl si přímo vedle mě. Netušila jsem proč zrovna vedle mě. Já se k němu nechtěla ani přiblížit a tak jsem se posunula ještě blíž k Lilly, jenže ta tam najednou nebyla.

,,Odešla s Jamesem." řekl Sirius jenom tak pro informaci. Nechápala jsem, jak může vědět, na co myslím a upřímně, děsilo mě to.

,,Aha, díky." vůbec jsem se s ním nechtěla bavit, ale bylo by nezdvořilé mu neodpovědět. Koukl se mi zpříma do očí a já se na chvíli ztratila v těch jeho čistě bouřkových očích. Pak jsem si ale uvědomila, kdo je majitel těch nádherných očí a rychle jsem uhnula pohledem. On se nad tím jenom pousmál a dal se do jídla.

Nevydržela jsem to a zeptala jsem se ho na to, na co jsem myslela už od té doby, co to udělal.

,,Proč jsi to udělal?!"

,,Co myslíš zlato?" zeptal se svým chraplavým hlasem, ze kterého se většině holek podlamovala kolena.

,,Nedělej blbýho. Moc dobře víš, co myslím."

,,Jo.. Ty myslíš tu pusu co?" zeptal se a já se automaticky začala červenat. Dneska už podruhé a zase před ním. Měla bych s tím něco udělat. Je to trapné.


,,Jo, proč jsi to udělal, prosím odpověz mi." řekla jsem už zoufale, protože jsem to chtěla nesktečně vědět.

,,No to je jasný, protože.....


Hádej, Poberto, kdo jsem?Kde žijí příběhy. Začni objevovat