Já jsem se naučil přeměňovat ve velkého černého psa. James v jelena, a Peter v krysu.
Jelikož krysa by nám v hlídání agresivního vlkodlaka asi nepomohla, Petera jsme sebou nebrali. On se stejně bojí k Zapovězenému lesu byť jen priblížit....
,,Pane Blacku?! Pokud hodláte moje hodiny prospat, budu od vás očekávat vynikající výsledek v následujícím testu.''
,, Samozřejmě paní profesorko.''je to teprve první hodina s Gonagallkou a už mi musí zkazit náladu. Ta ženská je fakticky peklo.
O přestávce jsem se vydal na předem domluvené místo za klukama a s jednou holkou jsem se dohodl ,že se večer sejdeme u ní. Byla ze mě naprosto unešená. Stejně jako všechny holky v Bradavicích.....
V holčičím pokoji Nebelvíru
Lilly byla poprvé v pokoji sama. Kamarádky bůhví proč nedorazily a ona se o ně bála. A navíc má dneska narozeniny.
Naštěstí má první dvě hodiny volno a tak šla do knihovny.
Na chodbách nikdo nebyl což jí přišlo zvláštní. A navíc bylo všude ticho. Najednou uslyšela z jedné staré učebny: ,, Pšt... Ticho už jde. Sklapni Siriusi!!!''
Zvědavost jí nedala a šla se podívat kdo se tam se Siriusem schovává.
Opatrně otevřela dveře a..... : ,, VŠECHNO NEJLEPŠÍ''zakřičelo asi tak 30 lidí. Většinu z nich jsem znala, jelikož byli z Nebelvíru a ostatní přišli nejspíš proto, že jsou tady i populární Pobertové spolu s Bradavickým Cassanovou a nehorázně namyšleným Siriusem Blackem.Byla jsem v šoku. Nejen že kvůli mně přišli Poberti ale byli tady taky HOLKY!!!!!♥ Okamžitě jsem se k nim rozběhla a vsechny je obejmula.
,, Kate, Julie, Clarke! Co vy tady děláte a jakože jste nebyli ve škole od začátku? ''
,, No víš my jsme věděli, že Brumbál pochopí když pro tebe budeme hledat tak důležitý dárek. A tak nám dovolil přijet až na tvoje narozeniny.''
,, Tak to musí být nějaký hodně speciální dárek, aby vám kvůli němu dovolil promeškat začátek školy.''řekla jsem a přitom jsem přemýšlela co holky asi tak sháněly.
,, Takže Lilly, VŠECHNO NEJLEPŠÍ'' zakřičely holky znovu a položily přede mě krabičku ze sametu.
,, Holky já se skoro až bojím to otevřít. ''
,, Neboj. Jestli tam Pobertové nic nepřidali, tak je to bezpečný dárek.'' řekla nadšená Kate. Až v té chvíli jsem si uvědomila jal dlouho jsem jí neviděla. Před třemi lety se odstěhovala s rodinou do Itálie a začala tam chodit na jejich školu.
Rychle jsem jí objala a začala jsem se omlouvat, že jsem si na ní nevzpomněla hned jak jsem jí viděla.
,, To je v pohodě Lilly. Ty jsi mi tak přirostla k srdci, že když jsem tě viděla, přišlo mi to jako bych tě vídala každý den.'' tím mě naprosto odrovnala a já jsem začala brečet.
První kdo ke mě přiskočil a krkolomně mě objal byl James, kterého jsem ze sebe setřásla i s nějakou tou nadávkou.
,, Tak už nebreč Lilly. Mně to nevadí a už konečně otevři ten dárek''řekla pobaveně Kate spolu s holkama.
Vzala jsem do ruky překrásnou sametovou krabičku, otevřela jsem jí a její obsah mi naprosto vyrazil dech......
ČTEŠ
Hádej, Poberto, kdo jsem?
FanficSirius Black, James Potter, Remus Lupin a Peter Pettigrew. Bradavická čtyřka, známá jako největší průšviháři. Milují svoje vtípky a za nic na světě by je nevyměnili. Automaticky se počítají za největší vtipálky Bradavic. Co když se ale objeví někdo...