2

101 6 0
                                    

Multi Yabancı Adam

Dediğim yerde şarkıyı açabilirsiniz, eğlenceli oluyor. Asjdhkd

İyi okumalar,

Babamın keyifli yüz ifadesi benim gülümsememle silinirken ağzımda kalan kanı babamın suratına tükürdüm.

Bundan sonra hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktı.

Herkes tekrar şaşırırken hızlıca arkamdaki bir adamın bacak arasına tekmeyi geçirdim. Sanki mavi gözlü adamda bunu bekliyormuş gibi bir adama yumruk atarken hızlıca yabancı adamın elini tuttum ve koşmaya başladım. Merdivenleri hızlıca tırmandıktan sonra çıkış kapısına ilerleme başladık. Görevlilerin şaşkın bakışları eşliğinde dışarı çıktık. Hava çoktan kararmış, yıldızlar aya eşlik etmeye başlamıştı bile.

Sanki hiçbir şey olmamış gibi yürürken mavi gözlü adamda bana ayak uydurmuştu.

"Iyi akşamlar Fevzi abi" Hiçbir şey olmamış gibi gitmemiz önümüze iki tane korumanın çıkmasıyla son bulmuştu. "Yakalayın!"

Adama kötü bakışlarımı yollarken diğer korumalar bize doğru gelmeye başlamıştı bile. Mavi gözlü adam hızlıca bir tanesine kafa atarken bende Fevzi abiye çekilmesi için bakıyordum.

"Çekil abi" Üstüme gelmeye başladı. Vuruşunu boynumdan tarafa kullanmıştı. Amacının boynuma vurup beni bayılmak olduğunu anlamam geç olmamıştı.

Kolunu tuttuğum gibi ters çevirdim. Önümde eğilirken biranda nasıl olduğuysa kendimi yerde buldum. Takla attığım için başım dönerken ayağa kalktım. Çoğu kişi bize bakıyordu.

Yumruk attım bu sefer. Ama yumruğunu havada yakaladı. "Seni ben eğittim Deniz. Her bir hamleni biliyorum"

Fakat bundan sonra Fevzi abi üstüme yıkıldı. Hızlıca bedenini yana attım. "Benimkileri bilmiyorsun ama" Sırıttım.

Mavi gözlü adamla beraber tekar koşmaya başladık. Arkamızdaki adamların ayak sesleri bize eşlik ediyordu.

Hafifçe esen rüzgar yüzümü yalarken koşmayı özlediğimi fark ettim ama yinede yorulmuştum. Oradan uzaklaştığımızı ve korumaların izimizi kaybettiğini anladığımda soluklanmak için ilk gördüğüm banka attım kendimi.

Kaçmıştık ama utancımdan yerin dibine girmeyi tercih ederdim herhalde. Başımı kaldırmamla karşılaştığım mavi gözler konuşmam gerektiğini yüzüme vururcasına bakarken sesim fısıltı gibi çıkmıştı. "Özür dilerim"

Adamın yüzüne taktığı gülümseme itiraf edemesemse onu tatlı gösteriyordu.

"Sanırım ödeşmiş olduk" Haklıydı. "Evet, ödeşmiş olduk ama eğer hemen gitmezsen sana ömrün boyunca karşılını veremeyeceğim kadar zarara uğrayacaksın."

Gülümsemesi sinirimi bozarken ona 'ne gülüyorsun' bakışı attım.

"Dayanıklıyım, sen merak etme"

"Bu özgüven nerden geliyor? " Şu anda ice tea'nin bombastik aromasından geliyor demek isterdim ama kimseyi depresyona sokmak istemediğim için sustum.

"Hayattan" verdiği cevap şaşırmama sebep olurken takmamam gerektiğine karar verdim.

"Gitsen iyi olur, şuan didik didik bizi arıyorlardır"

YASA DIŞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin