Jinki'nin homurtularıyla gözlerimi açtım. Kendi odası varken neden odamda uyuduğunu anlamıyordum bile.
"Hey! Uyan artık. Ayrıca git kendi odanda uyu Jinki."
"Yah! Minho!"
"Minho? Abinim ben senin."
"Hmmm"
Kısa süreli kafasını kaldırıp baksa da tekrar yatağa gömülmüştü. Onunla uğraşmayı bırakıp aşağı inmeye karar verdim. Hafta sonuydu ve tadını çıkaracaktım.
"Günaydın oğlum."
Kyung Soo babamın gülümseye yüzünü görünce koşup sıkıca sarıldım. Onda tarif edemediğim bir şeyler vardı. Gözlerinin derininde hayatım boyunca bir hüzün görmüştüm. Dokunsan ağlayacakmış hissi veriyordu. Bu yüzden onu sevmeye ve sarılmaya doyamıyordum. Ayrıca o benim gözümde örnek alınacak kusursuz biriydi.
"Bugün dışarı çıkacakmışsınız? Öyle mi?"
"Ah evet. Sen nereden biliyorsun?"
"Kyungin uğradı. Chanhyun'un yanına gidecekmiş."
"Evet, o bizimle gelmiyor. Abimin diğer kardeşleri, Jinki, ben, Jonghyun abi, Dongwoo ve Joonmyeon.."
Chanhyun'un bitmek bilmeyen hastalığını bahane ederek abim tüm gün yanında duruyordu. Farkında mıydı bilemiyorum ama hepimiz hislerini görebiliyorduk. En azından Chanhyun dışında herkes görebiliyordu.
"Jonghyun kesin gelecek mi?"
"Evet baba. Biliyorsun ki Joonmyeon ve Jonghyun abi sevgililer. Yani kesin geliyor. Hatta sanırım fazladan biri daha olacak."
"Kim?"
"Bizim ufaklıklarla aynı sınıfta olan bir çocuk varmış. Woohyun.. Genelde okulda bizimle takılmıyorlar. Dördü birlikte vakit geçiriyorlar. Yani Jinki, Kibum, Dongwoo ve Woohyun.. O da gelecek sanırım."
"Benimle mutfağa gel bakalım."
Peşinden hızlı adımlarla mutfağa girdim. Kapıyı kapatıp yanıma yaklaştı ve fısıldayarak sordu.
"Jinki'nin sevgilisi var mı?"
"Tanrım.. Bunu nasıl bilebilirim baba."
"Yapma ama Minho. Bunu senden iyi kim bilebilir ki? Yoksa şu yeni çocuk ve o.. ?"
"Bunu öğrenmek istiyorsan ondan öğrenmelisin. Bir hata yapmadığı sürece aramızdaki sırları açık etmeyeceğim."
"Kardeşini koruman hoşuma gitti. Üstüne gelmeyeceğim. Neler yapacaksınız peki bugün?"
"Bizim buraya yakın bir yere Baskin Robins kafe açılmış. Oraya gideceğiz. Malum üçümüzün de kardeşi var ve üçü de dondurmaya bayılıyor."
"Fazla yemelerine izin verme."
"Dikkatli olacağım."
"Peki sonra?"
"Sonra? Ah evet.. Sonra da bubble tea alıp büyük parkın oraya gideriz. Sinemaya falan girmeyi düşünürsek mutlaka haber veririm."
"Aklım sizde kalmasın Minho. Abin yokken lütfen kardeşlerine dikkat et."
"Kardeşlerim? O-oh tabi.. Kardeşlerim.. Dikkat edeceğim.."
Kardeş? Jinki öz kardeşimdi. Kibum ve Dongwoo'yu da kardeşim gibi görüyor olabilirim evet ama o kardeşlerin içine Taemin'i de dahil ediyorsa bunu kesinlikle kabul edemem. Abimin Chanhyun'a, Jonghyun abinin de Joonmyeon'a olan hislerinin aynısından bende de vardı. Taemin'e karşı..