JiahengWu is back!!
İstediğim ve beklediğiniz kadar iyi bir bölüm olmadı. Fakat ruh halimin sınırlarını zorlayıp, kötü psikolojimden en sıyrılmış halimle yazdım. Umarım severek okursunuz ♥
Kibum, Jinki, Dongwoo - 24 yaşında
Taemin, Minho - 26 yaşında
Chanhyun, Joonmyeon - 27 yaşında
Kyungin, Jonghyun - 28 yaşında
Eve sessizce girdim. Bugün meleğimin doğum günüydü. Vereceğim hediyelerin dışında bugün çiçek de almıştım. Parmak uçlarımda salonun kapısına ilerledim. Minik oğlumun, koltukta oturan meleğime bağırarak koştuğunu görünce durakladım.
"Babaaaaaaaaa!"
"Ah! Tanrım! Lu, bebeğim lütfen bırak onu."
"Yaaaaah!"
"Ama onlar babanın belgeselleri ve onları çok seviyor. Onu üzmek istemezsin değil mi?"
"Üsüyüy mü?"
"Hmhm çok üzülür. Gel birlikte izleyelim olur mu?"
"O saman bu oyşun. Cüyafayaaaaay!!!"
Sevinçle kıkırdayan oğluma ve ona aşkla bakan eşime hayranlık dolu bakışlarımı gönderiyordum. Dünyadaki her şeyden değerliydi onlar benim için.
Gülümseyerek içeri girdim. Chanhyun arkası dönük olduğu için beni henüz görmemişti. Minik oğluma susmasını işaret ederek yaklaştım. Kollarımı etrafına dolayarak çiçekleri kucağına bıraktım.
"İyi ki doğdun meleğim."
Kokusunu içime çekip boynuna bir öpücük kondurdum.
"K-kyungin.."
Aniden ayağa kalkıp sıkıca sarıldı. Böyle olmayı başaralı yıllar olmuştu ve o bana sarıldığı her saniye hayalimi yaşamanın huzurunu hissediyordum.
"Birkaç hediyem daha var sevgilim. Ama sanırım ilgi isteyen biri var."
Dudağına aşk dolu bir öpücük bırakıp oğluma döndüm ve devam ettim.
"Luhan, bebeğim özledin mi babanı? Gel bakalım buraya."
"Hmhm ösyedim."
Onun hizasında eğildiğimde koşup kollarıma atladı. Kocaman bir aileye sahiptim ama evimde sıcak ve minik ailemle yaşadığım mutluluğu hiçbir şeyde bulamayacağımı biliyordum.
"Bugün Kibum aradı. Sanırım seni aramış ama açmamışsın."
"Şirkette toplantıdaydım bebeğim. Biliyorsun bu aralar biraz yoğunuz."
"Ben de öyle düşünmüştüm."
"Ne dedi peki?"
"Okulu daha fazla uzatmayacaklarmış. Malum.. Üçüncü bir üniversiteye de giderlerse çalışıp yaşamak için vakitleri kalmayacak. Her neyse.. Kore'ye dönmeyi düşünmüyorlarmış. Okul bittiğinde orada iş kurmak istiyorlar."
"Kanada'da?"
"Aynen öyle sevgilim. Ama her şeyden önce bizi ziyaret edeceklermiş."
"Peki ya babamlar?"
"Onlar Ulsan'da Kyungin. Yani biliyorsun ki iş durumun yüzünden gidemiyoruz."
"Evet bebeğim ama geldiklerinde görüşmeyecekler mi?"