10. Bölüm

411 43 11
                                    


Telefonuma gelen mesajla gözlerimi açtım.

'Hey! Bugün senden yardım isteyeceğim.'

'Huh?'

'Hani şu yardım ettiğin konu..'

'Ah.. Evet.. Tabi..'

'Uyuyor muydun sen?'

'Evet..'

Mesajları tek gözüm kapalı yanıtlıyordum ve her mesajdan sonra tekrar uyuyordum. Tam bir kez daha dalmıştım ki telefonum çalmaya başladı.

"Yah! Park Chanhyun! Hemen o yataktan kalk, üzerini değiştir, mavi saçlarına şekil ver, gözlüğünü tak ve evden çık!"

"Huh?"

"Farkında değil misin acaba?"

"Neyin?"

"Bugün okul var."

"Ne?!"

"Chanhyun iyi misin?"

"Yah! Bugün hafta sonu değil mi?!"

"Bugün cuma Channie~"

"Lütfen şaka olduğunu söyle. Lütfen.."

Tam isyan ediyordum ki Chanyeol babam odama daldı.

"Bebeğim?"

"Huh? Efendim baba.."

"Neden suratın asık bakalım? Uykunu alamadın mı yoksa? Ben de seni uyandırmaya geliyordum. Okula geç kalacaksın."

"Ben hafta sonu sanıyordum ve çok uykum var. Çünkü bütün gece oturdum."

"Sana yakışıyor mu hiç? Hem Baekhyun baban birazdan buraya gelip çenesiyle kalan enerjini de sömürebilir. Bu yüzden hemen yataktan kalkmalısın."

"Haklısın baba.."

Babam odadan çıkınca tekrar Kyungin'e döndüm.

"Hey! Orada mısın?"

"Buradayım be- şey Chanhyun."

"Be? Sen de kimle konuştuğunu unutacak kadar uykulusun sanırım.."

"Evet biraz."

"Benden ne yardımı isteyecektin?"

"Okul çıkışı için babanlardan izin alır mısın? Benimle dolaşacağını söyle hm?"

"Dolaşmak mı?"

"Evet, yardım edeceğin konuyla ilgili."

"Tamam halledeceğim."

"Çantana bir pantolon ve o bana da benzerini aldığımız gömleğini koyar mısın?"

"Neden?"

"Anlatacağım."

"Pekala koyuyorum."

Telefonu kapatıp hızla hazırlandım. Pantolonumu ve gömleğimi çantama düzgünce yerleştirdikten sonra aşağı indim.

Baekhyun babamın hazırladığı kahvaltıyı gözüm görmüyordu. Çünkü Kyungin'lerden dönünce ders bile çalışmamıştım. Gecenin bir yarısı hayran kurgularıma gömülmüş ertesi günün hafta sonu olmasının tadını çıkarmıştım. Çünkü tarihe baktığımda cumayı gösteriyordu. Fakat gece yarısını geçtiği için günün dönmüş olabileceğini hesaplamamıştım.

Kapıya doğru yürürken aklıma gelen şeyle durup babamlara döndüm.

"Okul çıkışı geç gelsem olur mu?"

Yasak Aşk 3 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin