Heeeeey peoplee! Ik zou dit verhaal graag opdragen aan me vriendinnen groepje op school: Athalia, Cathleen, Gabriella, Myrthe en Nisrin :) (ALFABETISCHE VOLGWORDEN XD) Omdat ze er altijd voor me zijn :) Love you all!
Zoey's POV
Waarom liet ik me ook al weer overhalen? O ja, hij is zo schattig. Dacht ik. We zaten naast elkaar in de auto.
"Hier naar rechts." Zei ik.
Ik had de hele weg al aanwijzingen gegeven, die hij opvolgde. We reden mijn terrein op. Mijn huis (mensen noemen hat villa *kuchkuch*) was groot en wit.
Ik stapte uit. "Je mag wel mee naar binnen hoor." Zei ik lachend. Hij haalde de sleutel uit het stopcontact en stapte ook uit.
Ik opende de deur van mijn huis en liet hem binnen.
"You like?" Vroeg ik terwijl ik de deur dicht deed.
"Wow..." Kon Niall alleen maar zeggen.
Ik lachtte. "Wil je wat te drinken?" Vroeg ik terwijl ik naar de keuken liep.
Niall's POV
Wow, ze heeft een groot huis.
"Woon je hier alleen?" Vroeg ik.
"Ja en nee. Me zussen hebben ook gewoon een kamer hier, maar ze zijn hier niet altijd." Antwoorde ze.
"Wat wil je drinken?" Vroeg ze daarna.
"Wat heb je?" Vroeg ik.
"Touché." Zei ze lachend. "Kom maar kijken."
Ik liep naar haar toe en keek in de koelkast. Ze bevroor gelijk toen ze voelde dat ik achter haar stond.
"Cola." Antwoorde ik.
"Niet aan de drank?" Vroeg ze lachend.
"Niet echt." Ze lachtte weer en pakte de cola fles.
"Je euuhhh... Je moet wel even naar achter gaan." Zei ze.
Ik grijnsde en stapte naar achter.
"Beter?" Vroeg ik.
"Beter." Zei ze en ze bloosde.
Zoey's POV
NEE NEE NEE! Hij liet me blozen! NEE! Gilde ik in mijn hoofd. Ik pakte twee glazen en schonk cola in. Voordat ik me kon omdraaien, stond hij weer achter me. Ik schrok en liet de cola fles vallen. Hij sprong achteruit.
"Shit." Zei ik en ik pakte een dweiltje.
"Niet erg, moet ik helpen?" Vroeg hij.
"Nee, hoeft..." En ik keek in zijn ogen. En voor ik het wist, zoende we.
~~~~~VOLGENDE DAG~~~~~
Ik werd wakker in mijn bed. Ik voelde een arm om mijn middel. Van wie is die?? Dacht ik.
Ik draaide me om. Shit shit shit, Niall! Hij keek me aan.
"Morgen Beautiful." Zei hij....
WORD VERVOLGD!
Hahah, cliffhanger.... *DAN-DAN-DANGG!* Hoe gaat Zoey reageren? WHAAA! Ik hoop dat je het leuk vond! See ya laterr!
BTW Myrthe, je haat me nu? Tochh?? :D
JE LEEST
Who are you? ~completed~
RomanceIk hoorde dat hij vlak achter me was, hijgend. Ik rende zo hard als ik kon over de stoep. 'BINGO' Dacht ik, steegje + mensenmassa. Hierin zou hij me nooit vinden. Ik sloeg het steegje in en botste tegen iemand op. "Sorry." Zei ik. Hij keek me aan. ...