2. café

798 36 2
  • Opgedragen aan Myrthe Agyin
                                    

Hii! Ben ik weer!! Even een vraagje: Ik wil graag een foto voor de omslag van mijn boek, hoe moet dat? Ik heb al een hele foto gemaakt, bewerkt enzo... Dus als iemand dat wil uitleggen, zal fijn zijn :) nou, ENJOYY!

Zoey's POV

"Vertel wat over jezelf." Zei Niall.

Ik glimlachtte. "Ik ben Zoéline Samantha White, maar noem me maar Zoey. Ik ben 18, bijna 19. Ik kom uit London. Ik heb 2 zussen, Emeliy, die is 21 en Shaunnee die is 17. Ik heb een grote famillie, maar heb mijn vader nooit gekend." Vertelde ik.

Hij keek begripvol. "Ik heb je op youtube gezien, je bent best goed." Zei hij.

Ik bloosde. "Bedankt..." Zei ik. Ik bloosde. waarom? Ik kon niks meer doen door die stalker. Ik was bang, hij achtervolgde me net al. Ik ben veels te bang dat iedereen mijn geheim straks weet....

FLASHBACK:

Er werd op mijn deur geklopt. "Wie is daar?" Riep ik. Geen antwoord. Ik keek door het raampje. Niks. "Raar...." Ik opende mijn deur. Er lag een doos. Ik pakte het op en liep naar binnen.

Ik opende de doos. Er zat een brief in. 'Slim Zoey, lees de brief maar.' Dacht ik. Pfftttt.... Ik stelde me weer aan. Nieuwschierig opende ik de brief en las hem.

"Ik weet van je geheim Zoey. Je bent niet zoals alle NORMALE mensen. Jij... Jij bent speciaal. Een verkeerde beweging, en iedereen weet je geheimpje. IEDEREEN. Zo, wil je weten hoe ik aan je geheim kom? Tjaaa.... Dat is mijn geheimpje. Succes met uitzoeken wie ik ben. Je stalker."

Ik liet de brief uit mijn handen vallen. "Shit, shit shit..." En ik begon te huilen.

Einde Flashback

"Heb jij broers of zussen?" Vroeg ik.

"Een oudere broer, Greg." Antwoorde hij. Ik glimlachtte.

"Wil je wat te drinken?" Vroeg hij.

"Doe maar wat." Antwoorde ik. Niall knikte en liep naar de bar.

Niall's POV:

Ik liep weg naar de bar voor 2 drankjes. Ze heeft mooie bruine ogen. Dacht ik. "2 cola." Riep ik naar de barman. Hij keek op en knikte.

Ik liep terug met 2 cola's in mijn handen. "En een cola voor mevrouw." Zei ik.

Zoey keek op. "Dank je." Zei ze met een glimlach.

"Zijn jullie op tour?" Vroeg ze.

Ik knikte "Ja, morgen hebben we weer een optreden in London." Vertelde ik.

"Leuk." Antwoorde ze.

"Ik heb een idee!" Zei ik.

Ze keek me aan. "Nou?" Vroeg ze met een glimlach.

"Anders kom je ook, kan je de andere ontmoeten. Chillen enzo."

Ze glimlachtte. "Is goed." Zei ze.

"Geef me je telefoon eens." Het was niet echt een vraag. Ze keek verbaast, maar gaf haar telefoon. Ik zette mijn nummer in haar telefoon. Toen gaf ik hem terug. Ik gaf mijn telefoon.

"Geef me je nummer, dan bel ik je over de details." Zei ik. Ze pakte de telfoon aan en tikte haar nummer in.

"Hier." En ze gaf de mobiel terug. Ze keek op haar horloge. "Ik moet gaan." Zei ze.

"Laat je me brengen, dan kan niemand je achtervolgen." Opperde ik.

Ze lachtte, dacht na en zei: "Is goed."

ENNN?? You likee? Is er toch nog hoop voor mijn verhaal? :D See ya soon!!

Ik heb het iets aangepast. Is het beter? Ja? Mercii <3

Who are you? ~completed~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu