Hahahah, wat vonden jullie van de cliffhanger?? Geheheh.... Evil me... >:) Ik wil graag dit hoofdstuk weer opdragen en mijn vriendinnen groep! Luf jah! Enjoy!
Zoey's POV
"Morning beautiful." Zei Niall. Shit...
"Goeiemorgen..." Zei ik Wacht, dit is ieders meisjes droom, wakker worden naar een One Direction lid. Mij overkomt het zomaar! Verpest het nou niet....
Ik ging dichterbij hem liggen. We bleven zo een tijdje stil liggen. "Sooo... What's next?" Vroeg hij.
"Ik weet het niet..." Zei ik.
"Vriendje en vriendinnetje....?" Vroeg hij.
Ik glimlachtte. "Ik vind het wel schattig klinken." Antwoorde ik blosend. Shiit, ik bloos weer!
"Je bent mooi als je bloost." Zei hij.
"Bedankt...." Fluisterde ik.
"Grrrmbbllll...." Klonk er. Ik kreeg de slappe lach.
"Wat?" Vroeg Niall lachend.
"Je maag verpest het moment." Lachtte ik.
Nu moest hij ook lachen. "Zullen we dan wat te eten halen?" Vroeg ik.
Niall gaf me een kus op mijn voorhoofd. "Is goed." En we stonden op.
~*~*~*~
Even later zaten we allebij te eten. Op de grond in de keuken lag nog steeds de lege cola fles.
"Hoe laat is dat concert van jullie?" Vroeg ik.
"Om 19.00 begint het." Antwoorde hij.
Ik glimlachte en stond op. "Wil je nog wat?" Vroeg ik.
"Nee, maar jij komt toch ook?" Vroeg hij.
"Dat zei ik gister ook toch al." Antwoorde ik met een glimlach terwijl ik de vaatwasser inruimde.
"Weten de andere al dat je vannacht niet thuis bent gekomen?" Vroeg ik.
"Nee."
"Bel ze dan." Lachtte ik. Ik pakte de cola fles op en zette hem naast de koelkast neer.
"Wat moet ik dan zeggen? Ik heb een meisje ontmoet die toevallig een youtube-ster is en ik ben met haar naar bed geweest?" Vroeg hij.
"Nou.... Zo moet je het nou ook niet weer brengen." Antwoorde ik lachend.
"Wat moet ik dan zeggen?"
"Zeg dat het laat werd en dat je naar een hotel ging ofzo..." Opperde ik.
"En jij dan?"
"Dat je me vannochtend ontmoette bij het ontbijt en dat het klikte." Zei ik.
"Kan..."
Ik lachtte weer. "Bel ze dan! Dan kan ik de vloer nog een keer schoon maken."
Hij lachtte en liep naar de woonkamer.
~*~*~*~
Met een dweil ging ik nog een keer de keuken rond. Ik ben echt slim geweest, ik ken hem niet eens goed en hij is nu al mijn vriendje. Wow... Ik heb een beroemd vriendje. Shiit, als die stalker er achter komt... Jezus, Zoey, je tript te veel. Relax. Hij achtervolgd je heus niet bij alles ofzo
Stalker? Wie is die stalker? Ik laat jullie weer in een cliffhanger! *DANG-DANG-DAAAANG* Ik weet nu zeker dat Myrthe me echt haat ;) Maar boeit niks :) Ik ga dit weekend niet schrijfen *aaaahhh....* Ik ben er dit weekend namerlijk niet :( Ik ga lekker met vrienden lol maken :) Dus, ik zou misschien morgen ochtend nog iets schrijfen of anders zondag middag :D Well, See ya'll laterr!
BTW: HBD Niall!! :D
Ook dit is aangepast. Beter?
JE LEEST
Who are you? ~completed~
Любовные романыIk hoorde dat hij vlak achter me was, hijgend. Ik rende zo hard als ik kon over de stoep. 'BINGO' Dacht ik, steegje + mensenmassa. Hierin zou hij me nooit vinden. Ik sloeg het steegje in en botste tegen iemand op. "Sorry." Zei ik. Hij keek me aan. ...