Het was een maand later, Shaunnee had een psycholoog gekregen en ik woonde nog steeds bij de jongens.
En het was raar om bij 5 jongens te leven, zeker als ze druk zijn. Maar je raakt overal gewend aan. Dus ook aan dit.
Van die stalker heb ik nog weinig gehoord, waar ik blij mee was. Ik heb geen zin in dat stalk gedoe.
Ik heb gesprekken gehad met de politie, over die stalker. Ik kon weinig over hem vertellen, want ik wist niks.
Het ging steeds beter met Niall en mij, we hebben de date fase best wel overgeslagen. Maarja, wat verwacht je als je beroemd werd? Paparazzi enzo.
We zaten een film te kijken, Iron Man 3. Hij was wel gaaf, Tony zat die mensen nu te bedreigen dat ze weg moesten rennen voor het te laat was. Ik stond op en liep naar de keuken om wat te drinken te pakken. Ik deed de koelkast open, en pakte de cola fles eruit. Ik raakte afgeleid omdat ik iets zag bij het raam.
Er was niets.
Of toch wel?
En uit het niets werd er met een vlakke hand tegen het raam. Ik gilde, en iemand rende van het raam weg. De cola fles viel uit mijn handen, ik struikelde achteruit en viel op de grond.
"Zoey! Gaat het?" Vroeg Niall, die me gelijk overeind wou helpen.
"E-er w-w-was iemand-d daar!" Stoterde ik, wijzend naar het raam.
Er was echt een hand afdruk, er stond een handafdruk. "Zoey, blijf rustig, niet hyperventileren." Hoorde ik. Hyperventileerde ik dan? Wist ik veel, ik moest en zou die stalker krijgen.
"Zoey, adem rustig in en uit." Ik deed wat de stem zei, en voelde dat ik kalmer werd. "Iemand, bel het nummer van Bella. Die politie agente die ons hielp." Hoorde ik. En ik begon weer te stressen. Ik hoorde iets vaag in de verte, en alles werd langzaam zwart.
~*~*~*~
Ik hoorde iemand zacht zingen. De tekst kwam me vaag bekend voor.
People say we shouldn't be together.
We're too young, to know about forever.
But I say, they don't know what they're talk-talk-talking about.
'Cause this love, is only getting stronger.
So I don't wanna wait any longer.
I just wanna tell the world that you're mine girl.
Oh, they don't know about the things we do.
They don't know about the ''I love you's''.
But I bet you if they only knew.
They would just be jealous of us.
They don't know about the up all nights.
They don't know I've waited all my life.
Just to find a love that feels this right.
Baby they don't know about, they don't know about us.
One touch, and I was a believer.
Every kiss, gets a little sweeter.
It's getting better, keeps getting better all the time, girl.
They don't know about the things we do.
They don't know about the ''I love you's''.
But I bet you if they only knew.
They would just be jealous of us.
They don't know about the up all nights.
They don't know I've waited all my life.
Just to find a love that feels this right.
Baby they don't know about, they don't know about us.
They don't know how special you are.
They don't know what you've done to my heart.
They can say anything they want, cause they don't know about us.
They don't know what we do best.
That's between me and you, our little secret.
But I wanna tell 'em, I wanna tell the world.
That you're mine, girl.
they don't know about the things we do.
They don't know about the ''I love you's''.
But I bet you if they only knew.
They would just be jealous of us.
They don't know about the up all nights.
They don't know I've waited all my life.
Just to find a love that feels this right.
Baby they don't know about,
they don't know about the things we do.
They don't know about the ''I love you's''.
But I bet you if they only knew.
They would just be jealous of us.
They don't know about the up all nights.
They don't know I've waited all my life.
Just to find a love that feels this right.
Baby they don't know about, they don't know about us.
They don't know about us.
Ik knipperde met mijn ogen, en werd even verblind door het licht. "Zoey?" Hoorde ik, het was die stem die ook voor me had gezongen.
"Ik ben hier." Mompelde ik, en ik probeerde overeind te komen.
Niall zat met zijn gitaar aan het einde van het bed, en keek bezorgd naar me.
"Wat is er gebeurt?" Vroeg ik verward.
Niall zette zijn gitaar op de grond en kwam naast me liggen. "Je ging out, je hyperventileerde omdat er iemand was." Bij het laatste deel knarstandde hij en trok me tegen zich aan.
"Je bedoelt de..." Ik kon mijn zin niet afmaken, en voelde de tranen over mijn wangen stromen.
"Zoey, alles komt goed." En Niall gaf me een zoen op mijn voorhoofd. "Alles komt goed." Mompelde hij. Ik knikte, maar of ik het geloofde?
~*~*~*~
Helloooow there! Ja, het is al weer 3 weken geleden dat ik heb gepost, sorry! Ik heb het druk met school, leren, huiswerk en vrienden! En wat prive dingen, waar ik geholpen voor word. Dank jullie wel voor alle lieve comments! En geen zorgen, ik ga dit verhaal echt afmaken! Er komen ook heel veel andere verhalen! Love you all!
Xoxo Teigertje
JE LEEST
Who are you? ~completed~
RomanceIk hoorde dat hij vlak achter me was, hijgend. Ik rende zo hard als ik kon over de stoep. 'BINGO' Dacht ik, steegje + mensenmassa. Hierin zou hij me nooit vinden. Ik sloeg het steegje in en botste tegen iemand op. "Sorry." Zei ik. Hij keek me aan. ...