16. Terug naar huis

464 26 0
                                    

Again, @ school! ENJOY!

Jane, Rosa en ik liepen naar de kleedkamer. "Gaan jullie mee doen met de uitvoering?" Vroeg ik.

"Ik wel, jij?" Vroeg Jane. Rosa knikte. "Ik ga ook."

"Ik weet niet, met Violet die me niet mag heb ik er net zoveel zin in." Antwoordde ik.

"Je moet haar laten, ze is gewoon jaloers omdat je vrienden met one direction bent. Talking about that, hoe zit dat?" Vroeg Rosa.

Ik bloosde. "Niall en ik kwamen elkaar tegen, raaktte aan de praat en wisselde nummers uit. Toen nam hij me mee naar een van zijn concerten en moest ik zingen. Het ging wel goed. En toen hebben de jongens met Shaunne en mij een sleepover gehouden, daarom was ik laat net."

De meiden keken me me open mond aan.

"Je praat erover alsof het niks is. Je bent vrienden met fucking one direction!" Riep Jane.

"Sssttt... Niet zo hard!" Riep Rosa naar haar.

We lachtten. Ik had hun echt gemist.

"Maar over het Halloween feest, wie komen er?" Vroeg Jane.

"Amy komt, jullie. De jongens en nog wat vrienden van Shaunnee en Emeliy." Vertelden ik.

"En Roy?" Vroeg Rosa.

Ja, Roy was een vriend van me. Ik kende hem voor ik hier kwam dansen. Sterker nog, hij heeft me gewoon een keer meegenomen. Door hem ben ik gaan dansen.

"Ja, Roy ook." Zei ik glimlachend.

"IK ZWEER DAT HIJ JE LEUK VINDT!" Gilde Rosa.

Ik pakte mijn spullen bij elkaar. "Dat is dan raar, want hij is een vriend van me. Meer niet. En ik heb al een vriendje." Toen pas besefde ik dat ik me versproken had.

"Wiee???" Vroegen de meiden tegelijkertijd.

Ik zuchte. "Jullie gaan me haten voor deze."

"Vertel gewoon. Ik bedoel, zo erg is het toch niet?" Vroeg JAne.

"Niall." Zei ik.

Stilte.

"MOTHER OF MONKEY MILK!" Gilde Rosa, Jane keek me met open mond aan.

Ik bloosde. "Ja, ik heb met DE Niall Horan. En hij komt me ophalen, dus ik moet opschieten."

"Meid, je moet ons vaker dingen vertellen." Zei Jane, Rosa knikte instemmend.

"Zou ik doen, tot volgende week!" Ik gaf ze een knuffel en liep de kleedkamer uit.

~*~*~*~

Ik liep de pakeerplaats op. Niall stond te wachten.

"Hoe was dansen?" Vroeg Niall terwijl ik hem een knuffel gaf.

"Leuk, de meiden komen op mijn Halloween feest."

Niall keek me raar aan.

"Ik vertel alles zo." En we stapte de auto in.

Ik had helemaal niet gemerkt dat iemand naar ons keek, iemand die me de hele tijd al in de gaten hield. Mijn stalker.

~*~*~*~

PERFECT! Ik heb zo veel ideeën! :) Keep reading! I love you guys! <'3

See y'all soon!

'Xoxo me.

Who are you? ~completed~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu