30. Epiloog

443 28 2
                                    

Roy heeft in de rechtzaal 10 jaar gevangenis gekregen, waarvan 5 voorwaardelijk. Ze hadden geen bewijs voor de moord op Violet voor hem.

In het ziekenhuis hebben ze allemaal testen op mij gedaan, ook een zwangerschap test die negatief uitkwam.

Niall was er de hele tijd voor me, door alles. Iedereen heeft me geholpen om mijn leven weer op de rails te krijgen.

Ik ben een keer langs Roy geweest, ik wou antwoorden. Hij flipte helemaal toen hij me zag en bleef zeggen dat we bij elkaar hoorde. De agenten hebben hem uiteindelijk afgevoerd, zo erg flipte hij.

Nog steeds begrijp ik dingen niet, maar achter sommige dingen kan je niet komen.  Soms is alles gewoon te moeilijk, of je ziet het niet. Roy ziet niet dat we nooit bij elkaar komen, maar dan ook echt nooit. Hij heeft de jarenlange vriendschap verpest.

Maar wat wil je? Ik moest accepteren dat ik het nooit zou weten.

En dat deed ik ook.

Ik ging verder met mijn leven, en liet hem achter me. Voorgoed.

Ik moest een Epiloog van mezelf maken om nog wat dingen uit te leggen! Want ik kreeg van vrienden tehoren dat sommige dingen niet goed waren uitgelegd, zoals Violet's dood. Dus dit is het officiele einde van Who Are You? en ik ga dit boek missen. Ik ga nog kleine dingen aan dit boek aanpassen, spellingsfouten en ik en ik ga misschien wat hoofdstukken samenvoegen!  En hieronder heb je een voorproefje van Who Are You? 2!

Ik staarde uit het raam.

Nog steeds kon ik niet beseffen wat er allemaal wat gebeurt.  Mijn beste vriend was mijn stalker geweest.  Hij had me een week vastgehouden,  me verkracht en tegen me gelogen.

Ik moest hem achter me laten, dat wist ik. Maar ergens kon ik het niet loslaten,  waarom?

Waarom had hij mij gestalkt?

Hoelang had hij mij gestalkt voor ik het wist?

En waarom ik?

Mijn vragen zouden onbeantwoord blijven.

Maar hij zou vastzitten, voor minimaal 5 jaar.

Ik zag dat het buiten begon te sneeuwen. Het was December, binnenkort zou het kerst zijn. De jongens zouden naar hun famillie gaan. Ik wist nog niet wat ik zou doen.

Er werd op de deur geklopt. "Binnen."

De deur ging open en dicht, iemand liep naar me toe en kwam naast me zitten. Ik keek op, het was Niall. Hij trok me tegen zijn borst aan.

"Gaat het?" Vroeg hij bezorgd.

Ik knikte. "Het gaat wel."

Er viel een stilte.

"Je zou met kerst mee kunnen naar Ierland. Ik weet zeker dat je het leuk

zou vinden, en mijn ouders zouden het geweldig vinden om je te ontmoeten."

Ik glimlachte. "Waarom niet?"

Niall gaf me een kus op mijn hoofd. "Het word leuk, dat weet ik zeker. " En zo bleven we zitten, samen nasr buiten kijkend.

"Als et morgen genoeg sneeuw ligt, houden wr sneeuwbal gevecht." Zei ik.

Niall lachte. "Deal."

Einde voorproef van Who Are You? 2!

Ik ga het nu online zetten,  en weer verder werken. Inspiratie zoeken en alles.  :)

Dit was Who Are You? BLIJF HET LEZEN! HET IS EEN FANTASTISCH BOEK! Ik hou van jullie.

Lots of love.

ZoeyxChi

Who are you? ~completed~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu