21. The Halloween party

447 27 0
                                    

Het was iets voor acht uur, de mensen onden ieder moment komen. Ik bekeek mezelf in de spiegel. Mijn kostuum was een heks. Ik had een kort uitlopend rokje aan, een strak t-shirt die boven mijn navel stopte, een paar enkellaarsjes met hakken,een korte donkerblauwe cape en een klein hekshoedje op mijn hoofd, wat je meer een diadeem kon noemen. Aan mijn haar was ik nog steeds niet gewend, logisch vond ik. Want het was eerst zwart en nu ineens fel rood. En zouden mensen het feest wel leuk vinden? Ze hadden allemaal berichtjes gestuurd met; 'zin in vanavond!' 'zie je zox' 'it's gonna be awesome!' Al dit maakte me alleen maar nerveus. En ik kon geen extra stress gebruiken nadat ik mijn 'gave' heb ontwikkelt. Ik zuchte. Zoey! Wees niet zo nerveus! Je feest word echt goed en mensen gaan lol hebben! Dus, calm down. De bel ging. Ik bekeek mezelf nog een keer in de spiegel en haalde diep adem. Here we go.

"ZOEY! JE HAAR!" Gilde Amy, mijn beste vriendin. Ik ken haar sinds de middelbare school.

Ik lachte. "Ook leuk om jou weer te zien. Je ziet er leuk uit in je kostuum." Amy had ook een heksenkostuum aan, alleen dan een wijduitlopende jurk die boven haar knie stopte.

Ze glimlachte en liep langs me naar binnen. "Dus Z, zijn de roddels waar? Hebben Niall Horan en jij wat?" Vroeg ze.

Ik bloosde, hoe wist zij dat?

"ZIE JE WEL! Ik wist het!" Amy trok me mee naar een bank. "Vertel me alles!" 

Ik glimlachte. "Het begon ongeveer anderhalve week geleden..."

~*~*~*~

Het was nu half negen, bijna iedereen was er. Behalve de jongens. Amy, Jane en Rosa hadden me samen met Shaunnee en Emeliy de dansvloer op gesleept. Het was leuk, en ik had gelijk. Het was een geweldig feest! Iedereen had lol en maakte veel foto's. De bel ging en ik moest me tussen al de mensen door duwen. 

Ik opende de deur, hopend dat de jongens het waren. 

Maar het was Roy, mijn dansleraar. Je weet wel, die wanna-be-gay. 

"Zoey! Je haar! Het is zo fel!" Riep hij.

Ik lachte. "Dank je! Have fun and I see you later!" 

Roy liep verder naar binnen en ik wou de deur dicht doen.

"ZOEY!"  O, god. De jongens waren er.

~*~*~*~

Ik opende de deur verder en liep naar buiten. Door de kou kreeg ik kippenvel. "Ik ben hier!" Riep ik.

Ik zag schimmen op me afkomen. Niall zag ik als eerste duidelijk.

Toen de jongens mij zagen, stonden ze stil.

Ik moest lachen. "Hoi jongens, welkom op het Halloween feest."

"Wat heb je met je haar gedaan?" Vroeg Zayn.

"Geverfd." Zei ik kortaf. Ik moest mijn lach echt inhouden.

"Niall, je hebt te veel invloed op haar." Zei Harry.

Mijn ogen werden groot. "HEY!" Riepen we tegelijkertijd. Niall en ik keken elkaar aan. Weird...

"Zie je?" Zei Harry.

Ik rolde met mijn ogen. "Komen jullie naar binnen of wat?" Vroeg ik.

Ze liepen naar binnen, en Niall sloeg een arm om mijn middel.

Misschien had hij invloed op me, maar dan wel positieve invloed.

~*~*~*~

Het was half twaalf, ik had nog een verassing. Ik ging een liedje zingen, maar eerst moest ik me verstoppen. Dus ik probeerde onopgemerkt naar boven te glippen. Ik had mazzel, niemand merkte het. Vlakbij de trap was de hal die naar de kamers liep. Daar verstopte ik me. Ik zou The Monster Remix van Becky G & Will.I.Am gaan zingen met Vincent. Nu moest ik wachten op het singaal van Vicncent, en die gaf hij me. De muziek begon en ik haalde diep adem.

Who are you? ~completed~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu