6. Bij 1D

546 29 0
                                    

Oepss.... Beetje lang geleden, hea? -_-'' *schaamschaam* Ik had het druk met leren en huiswerk en verjaardagen! Sorryy... :( Ik heb het hoofdstuk nu wel af, en ga het typen. Soo... Sit back and ENJOY!

Jezus, ik sta na echt bij One Direction.

"Hii..." Zei ik. Ze keken me allemaal aan.

"Je mag wel binnen komen hoor" Zei Liam.

Dit is zo'n moment waarbij je door de grond wil zakken van schaamte... Ik liep naar binnen en deed de deur dicht.

"Ik had haar groter verwacht..." Zei Louis. Fijn, nu wordt ik ook nog beledigd...

"Dat ben ik dus niet." Zei ik.

Ze schoten allemaal in de lach. Toen ze uitgelachen waren, vroeg Harry: "Hoe heb je Niall leren kennen?" Ik keek Niall aan en ging zitten. Truth, or lie?

"Well..." Begon ik.

"Op straat." Onderbrak Niall me.

Ze keken hem allemaal raar aan. Wat doet hij nou? "Kijk..." Zei Niall, en hij begon alles uit te leggen. Nouja, bijna alles. Een paar details niet...

~*~*~*~

"Je hebt dus een stalker?" Vroeg Liam. "Ja." Antwoorde ik. De jongens keken alkaar aan. "Voel je je dan wel veilig?" Vroeg Louis. "Gaat wel, ik kan mezelf verdedigen." Antwoorde ik. "Ik denk dat je een bodyguard nodig hebt." Zei Liam. De andere stemde in. "Kan." Zei ik, en ik trok mijn benen op de bank. "Je kan wel hard rennen." Zei Niall. Ik knikte. "Mijn moeder zette ons op allemaal verdedigings sporten. Ze wou dat we ons later konden verdedigen." Legde ik uit.

"Je bent dus sterk?" Vroeg Harry.

"Gaat wel." Antwoorde ik.

Hij lachtte. "Wil je testen?" Vroeg hij.

"Hoezo?" Vroeg ik terug.

Hij ging op zijn knieen zitten aan het tafeltje zitten. "Armpje drukken."

~*~*~*~

"Je daagt me uit?" Vroeg ik.

"Daar lijkt het wel op."

Ik rolde met mijn ogen en ging ook zitten.

"Klaar ervoor?" Vroeg Hij.

"Kom maar op." Zei ik met een glimlach.

We zetten onze armen op de tafel en de handen tegen elkaar

"3...2..." Werd er afgeteld.

"Je ken nu nog opgeven." Zei hij.

Ik rolde met mijn ogen

"1...START!" Werd er geroepen.

~*~*~*~

Harry zette kracht, maar mijn arm bewoog amper.

Nu zette ik kracht. De arm van Harry bewoog een gevaarlijk stuk terug.

"Je kan nu nog opgeven." Zei ik met een grijns.

"Nooit." Zei hij.

Ik lachtte en sloeg zijn arm tegen de tafel.

"Gewonnen." Zei ik lachend. De andere begonnen te lachen.

"Je hebt verloren van een meisje." Zei Zayn lachend.

Ik voelde een arm om mijn schouder en keek op, Niall. "Good work." Zei hij met een glimlacht. Ik glimlachtte terug.

~*~*~*~

Er kloptte iemand aan. Een crewlid verscheen in de deur opening. "10 minuten tot de show." Zei hij. En hij verdween weer. De tijd ging snel. De jongens stonden op. "Ga je mee?" Vroeg Niall. Ik knikte en stond ook op.

"AND HERE IS ONE DIRECTION!" Werd er geroepen. Een voor een gingen de jongens het podium op. Niall als laatst. Hij knuffelde me "Toi toi toi." Zei ik met een glimlach. Hij glimlachtte terug en liep ook op. Mmmm... Mijn leven is zo slecht nog niet.

:) Enn?? Hoe was het? Good? Mercii <3

Who are you? ~completed~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu