In mijn pyjama zat ik ontbijt te eten. De jongens zaten tv te kijken en de bel ging. Ik stond op en liep naar de deur.
"ZOEY! HOE GAAT HET MET JE?" Riep Amy, en ze omhelsde me.
Verbaast omhelsde ik haar terug. "Wat... Hoe..." Bazelde ik.
"De jongens belde me, ze dachten dat een meidendag kon gebruiken. Dus ik heb gister allemaal dingen verzameld en we gaan een vandaag de beste dag ooit maken!" Legde Amy uit.
"Serieus?" Vroeg ik terwijl ik haar naar binnen trok.
"Jup, je gaat je aankleden en dan gaan we weet ik veel wat doen daarna." En we rende de trap op naar boven.
Halverwege de trap bleef ik staan. "Ga jij maar alvast naar boven." Zei ik tegen Amy. Ze knikte en liep verder naar boven. Ik keek naar beneden en zag de jongens staan. "Bedankt." Zei ik glimlachend.
Liam knikte. "Ga nu maar naar boven." En ik liep de trap verder op. Glimlachend, de jongens waren echt lief.
~*~*~*~
Amy krulde mijn haar. "Heb jij al iemand gevonden die je leuk vind?" Vroeg ik aan haar.
"Mwaaahh, niet echt."
"Niet echt?" Vroeg ik lachend.
"Nou.... Er is een jongen..." Begon ze.
"HO! STOP! Er is een jongen?" Riep ik, en ik draaide me om.
"Eh, ja..." Stamelde ze.
Ik pakte Amy's hand en trok haar mijn bed op. "Vertel!"
Amy bloosde, en mompelde iets.
"Wat? Je vind HEM leuk?" Riep ik uit.
Blosend knikte Amy.
Ik viel lachend achterover op mijn bed. "Vertel het hem!"
"Later! We gaan nu lol hebben en meiden dingen doen. Dus... Wat nu?"
We keken elkaar aan. "The Hangover kijken?" Opperde ik.
"Oke." En we kwamen overeind om de film te pakken. "Maar eerst ga je..." Begon ik.
"NEE!" Riep Jane, en ze rende naar de deur om hem te blokeren. Ik viel lachend op de grond.
~*~*~*~
Met de radio aan waren Amy en ik aan het nagellakken, tot we het beginstuk van Timber hoorde. Amy en ik keken elkaar aan. "OUR SONG!" Riepen we tegelijkertijd na elkaar, sprongen van het bed en begonnen mee te zingen en dansen.
It's going down, I'm yelling timber
You better move, you better dance
Let's make a night you won't remember
I'll be the one you won't forget
Wooooah (timber), wooooah (timber), wooooah (it's going down)
Wooooah (timber), wooooah (timber), wooooah (it's going down)
The bigger they are, the harder they fall
These big-iddy boys are dig-gidy dogs
I have 'em like Miley Cyrus, clothes off
Twerking in their bras and thongs, timber
Face down, booty up, timber
That's the way we like to-what?-timber
I'm slicker than an oil spill
JE LEEST
Who are you? ~completed~
RomanceIk hoorde dat hij vlak achter me was, hijgend. Ik rende zo hard als ik kon over de stoep. 'BINGO' Dacht ik, steegje + mensenmassa. Hierin zou hij me nooit vinden. Ik sloeg het steegje in en botste tegen iemand op. "Sorry." Zei ik. Hij keek me aan. ...