15. Dansen

466 26 0
                                    

@ the class -,- Sorry! Ik kan niet vaak updaten door school!

Ik staarde naar de mobiel. "Nou?"  Vroeg dat meisje bitchie, ze heette volgens mij Victoria ofzo. Nou, bij deze. Ik mag Victoria NIET.

"Wel, ik heb een betere week dan jou gehad." Antwoordde ik. Rosa en Jane kwamen bij me staan.

"Pik je die?" Riep iemand. Er klonk overal gemompel. Ik had haar, die Victoria, die ik nog steeds niet mag, liep weg.

"Kom Violet, we gaan." Riep een ander meisje. Het was die Violet. Had ik in iedergeval de eerste letter goed. Ik keek naar Rosa en Jane. "Mijn week was dus awesome. Binnenkort Halloween feest, komen jullie ook?" "JA! Wordt super vet!" Riep Rosa. Ik lachte.

~*~*~*~

Roy, de dansleraar, kwam de klas binnengelopen.

"Helloooo girls!" Hij gedraagde zich altijd een beetje gay, maar hij was wel super aardig en absoluut hetero.

"Heeeeei!" Riep de klas terug. We waren met alleen maar meiden, de meeste zoals Vict.... Violet. Maar je had ook meiden die 'oke' waren en mijn vriendinnen, Rosa en Jane. Dansen hier was altijd leuk.

"Meiden! Binnenkort hebben we een uitvoering! Vergeet je niet in te schrijven!" Riep Roy, en de les begon. Als ik mee ging doen, zou ik de jongens kunnen vragen of ze konden kijken.

~*~*~*~

"Gaan jullie mee doen met de uitvoering?" Vroeg ik aan de meiden.

"Misschien..." Antwoorde Jane. "Jij?"

"Ik kijk wel." Ik ging dus mee doen.

~*~*~*~

EN? goed? Twee audities bekend! Blijf auditie doen!

Jane is @mimi_mouse

Rosa is @xlautjex

Who are you? ~completed~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu