Sick @ home, morgen misschien weer naar school! Ik ben ZOOOOO moe hè! Maar ik kan niet in slaap vallen, dus ik besloot om even een hoofdstuk te schrijven. Mijn stem? Nog steeds raar. Ik ga opzoek naar zo'n keelsnoepje.
Gevonden! Nu een hoofdstuk schrijven!
Ik werd wakker in een woonkamer. Naast me zag ik Niall liggen. Ik glimlachte en keek op mijn mobiel hoe laat het was. 7.00 pas? Shit, ik kan echt niet uitslapen. Mijn mobiel trilde, nieuw bericht van onbekend nummer. Ik opende nieuwschierig.
Van: Onbekend Nummer
Watch out, or I will get you.
Ik keek om me heen of een van de jongens wakker was. Ze lagen allemaal nog te slapen. Vreemd. Wacht eens, onbekend nummer? Ik heb gister toch hun nummers opgeslagen? Er begonnen alarmbellen te rinkelen. Stalker!! Schreeuwde een stem in mijn hoofd. Shit, shit, shit. Moet ik noet iemand waarschuwen? Ik keek weer om me heen. Ze liggen toch allemaal nog te slapen en mijn hoofd doet te veel pijn. Ik stond op en liep naar de keuken, opzoek naar een paracetamol.
"Lang leven de paracetamollen!" Fluisterde ik in mezelf terwijl ik een glas vulde met water. Ik slikte in een keer de paracetamol door en keek op mijn klok. Ik moest om 2 uur bij de danszaal zijn. Ik keek nog eens naar de jongens. Ze waren echt schattig als ze slaaptten. Ik maakte er een foto van en pakte mijn tandenborstel.
Niall werd wakker, hij had zo just-wake-up gezicht, wat hem heel schattig stond.
"Morning." Fluisterde ik.
Hij glimlachte.
"Morning, nog nachtmerries gehad van stalkers?"
Ik voelde het bloed uit mijn gezocht trekken.
"Niet echt." Loog ik. "En jij?"
Hij lachte zacht.
"Alleen dat de koelkast leeg was."
Ik rolde met mijn ogen. Hij heeft echt iets met eten.
"Ik ga mijn tanden poetsen."
"Succes." Antwoordde hij
"Dat heb ik echt nodig." En ik stak mijn tong uit.
Toen ik terug kwam van tandenpoetsen, was de rest al wakker.
Er werd een broodje naar ,mijn hoofd gegooid. Ik ontwijken het.
"Serieus?"
De jongens knikte.
"Eerst gaan jullie me achterna zitten alsof jullie moordenaars zijn en dan krijg ik broodjes naar mijn hoofd? Haten jullie me ofzo?" Vroeg ik dramatisch.
"Ik haat je niet!" Riep Louis dramatisch terug en hij gaf me een knuffel.
Ik lachte.
Toen kwam Harry me ook een knuffel geven.
"Ik ook niet hoor!"
En toen kwam de rest op me afgestormd.
"Zie je wel Zoey, we haten je niet!" Riep Zayn boven het lawaai uit.
Ik glimlachte.
~*~*~*~
Awhhhhh... Lief hè? Ik zat na te denken. Binnenkort in dit verhaal wil ik het Halloween laten worden en dan gaat Zoey in het verhaal een feest geven voor al haar vrienden! Wooohoooo!
Maaaarrrrrr.... Dan heeft ze wat vrienden nodig!!!
Dus als JIJ dit verhaal HE-LE-MAAL te gek vindt, plaats een comment!
Wie je wilt zijn, waarom, hoe je wilt heten enzo!
Rollen:
-best friend Zoey
-best friend Shaunnee
-best friend Emeliy
-dans vrienden (2 of 3)
-gewone vrienden (2 of 3)
Dus, nog een keer;
Als jij dit verhaal helemaal te gek vindt en jij wilt graag een rol.
Leave een comment!
Wie wil je zijn?
Hoe oud ben je? (In het verhaal!)
Hoe zie je eruit? (Voor in het verhaal!)
Waarom wil je doe rol?
Wat vindt je van eekhoorns?
JE LEEST
Who are you? ~completed~
RomanceIk hoorde dat hij vlak achter me was, hijgend. Ik rende zo hard als ik kon over de stoep. 'BINGO' Dacht ik, steegje + mensenmassa. Hierin zou hij me nooit vinden. Ik sloeg het steegje in en botste tegen iemand op. "Sorry." Zei ik. Hij keek me aan. ...