Zooo, daar ben ik dan weer! En OMG, Louis is vandaag jarig! Gaan we allemaal voor hem zingen? :) Morgen kerst! Merry x-mas!
Ik zweer, Emeliy praatte net zonder haar lippen te bewegen. Dat kon toch niet? Dit kan niet! Ik snap het niet meer. Het familie geheim! flitste er door mijn hoofd. Jup, ik kon dus nu gedachten lezen. Fantastisch, net waar ik op zat te wachten.
"Dit zijn de jongens van One Direction." Zei ik, terwijl ik een glimlach probeerde te forceren. Wauw Zoey, je kan gelijk bij een acteursvereniging ofzo. Je kan zo goed acteren!
Emeliy keek van de jongens naar Shaunnee en mij. "Jullie bereiden het Halloween feest voor?" Vroeg ze.
Ik knikte. Ik wist zeker dat ze later vragen ging stellen over hun, of we al rare dingen hadden gedaan. En ik moest haar later over dat boek vragen.
"En jullie wachtten niet op mij? Tsssk, amateurs." Zei ze lachend. Ze gooide haar tas op de bank. "Dit feest word het beste feest ooit!" Zei ze lachend.
Ik glimlachtte, ze deed normaal. Voor nu dan.
~*~*~*~
"Jongens, bedankt voor alles!" Zei ik terwijl ik ze omhelsde. Het was een lange dag geweest, we hebben veel gelachen en alles voorbereid voor het Halloween feest dat over 4 dagen was.
"En we zijn uitgenodigd?" Vroeg Liam.
Ik glimlachte en gaf hem een knuffel. "Tuurlijk. Het is op Halloween, vanaf 20.00 uur."
Ze knikte en liepen weg. Even later hoorde ik auto's opstarten en wegrijden.
Ik draaide me om en gooide de deur dicht. Emeliy keek naar mij. "Je hebt het geheim ontdekt?" Vroeg ze.
Ik knikte en ging zitten op de bank. "En nu?" Vroeg ik.
Emeliy liep richting de voorraadkast. "Het familie boek halen. Wacht hier." En ze liep weg.
Ik keek naar Shaunnee. "Dit komt echt slecht uit." Zei ik.
Shaunnee ging naast me zitten. "Alles komt goed, dat kwam het ook bij Emeliy."
Ik begroef mijn gezicht in mijn handen. "Dit overkomt mij weer."
Shaunnee sloeg een arm om me heen en Emeliy kwam terug gelopen. Ze had dat boek in haar handen dat ik uit die doos in de voorraadkast had gehaald. Ze gaf hem aan me. "Hier ga je uit lezen, het helpt je. Geloof me."
Ik pakte het boek aan. Het was dik, oud en stoffig. Dit word lang lezen....
~*~*~*~
PERFECT! XD Merry x-mas voor morgen <3
JE LEEST
Who are you? ~completed~
RomanceIk hoorde dat hij vlak achter me was, hijgend. Ik rende zo hard als ik kon over de stoep. 'BINGO' Dacht ik, steegje + mensenmassa. Hierin zou hij me nooit vinden. Ik sloeg het steegje in en botste tegen iemand op. "Sorry." Zei ik. Hij keek me aan. ...