14. Onderweg naar dansen

497 27 1
                                    

HALLOOOO DAAR! Ik heb ff snel tijd voor een hoofdstuk voor ik ga leren voor Frans enzox  Vergeet niet auditie te doen! Alsjeblieft? ENJOY!

"Jongens, ik zie jullie later. Ik moet dansen." Zei ik terwijl ik opstind en mijn tas pakte.

"Je hebt geen auto bij je." Merkte Niall op.

Ik sloeg me zelf voor mijn hoofd. Shit, vergeten. "Kan iemand me naar huis brengen?" Niall stond op en trok me mee.

"Tot de volgende keer!" Riep ik toen ik de deur uitgetrokken werd.

~*~*~*~

"Niall, relax. We hebben al de tijd van de wereld! Ik moet pas om twee uur dansen en het is nu.." Ik keek op mijn mobiel. "Half 1, rijd eens wat langzamer!"

Niall glimlachte. "Sorry babe, is het goed als ik je ook daar heen breng?"

Ik lachte. "Alleen om dat rij je zo snel?"

Hij knikte ja.

"Je mag me brengen, maar dan moet je me ook halen." Waarschuwde ik.

Hij lachte. "Dat risico neem ik dan maar, zijn er veel fans bij de dansschool?"

Ik knikte ja. "Dan wacht je in de auto?" Opperde ik.

"Kan." Ik glimlachte.

"Niall, je bent gestoord."

"Weet ik toch." Hij gaf me een kus op mijn wang.

"NIALL! Gek! Let op de weg!" Riep ik.

"Je leidt me af." I

k zuchtte. "Dan moet je me negeren."

Hij lachte weer, en focusde zich op de weg.

~*~*~*~

Ik deed de deur open en liep de trap op. Halverwege stopte ik.

"Zoey, gaat het?" Vroeg Niall toen ik naar mijn hoofd greep.

"Migraine." Mompelde ik.

Hij kwam de trap op gelopen en sloeg zijn arm om me heen.

"Jij gaat mee naar boven en op je bed liggen." Ik keek hem aan. Had ik nou zoveel geluk met een jongen zoals hem? Hij glimlachte naar me en hielp me de trap op. Ja, ik had geluk.

~*~*~*~

Ik keek op mijn klok en zag dat het alweer kwart over 1 was. Niall en ik hadden gepraat. Vooral over ons. We kennen elkaar noulijks, en dan zijn we een koppel. Begrijp jij dat?

"Opstaan! We zijn bijna te laat!" Riep ik. Ik sprong op en werd gelijk weer terug getrokken aan mijn arm.

"Dan kom je maar te laat." Mompelde hij en hij begon me te kietelen.

"STOP! STOP! STOP!" Riep ik lachend.

"Het magische woord?" Vroeg hij.

"Alsjeblieft?" Probeerde ik. Hij stopte.

"Kom, anders kom ik te laat!" Riep ik terwijl ik hem overeind trok.

Hij zuchtte en stond op.

~*~*~*~

Ik rende de kleedkamer in. "SORRY! SORRY! Ik had een sleepover en het liep uit en..."

De meiden staarde me aan. Iemand fluisterde iets.

"Wat is er?" Vroeg ik. Een meisje liet een foto op haar mobiel zien. Het was van Niall en mij, bij hun concert. Ik keek op, shit...

~*~*~*~

NANANANA! Cliffhanger? Hahaha! Er is een rol bekend... Die van Zoey's best friend! Het wordt..... *Tromgerovel...* 1_Awesome_Girl !!! Gefeliciteerd! Ze heeft me via prive bericht een auditie gestuurd, hier is ie; 

Naam: Amy.

Leeftijd: 17.

Uiterlijk: Blank, bruin krullend haar en groene ogen.

Kennen elkaar van: School en Youtube.

Innerlijk: Creatief, lief en verlegen.

Hobby's: Tekent graag, vooral gezichten en speelt heel goed piano.

Halloweenkostuum: Heks, maar dan wel een charmante, geen enge groene heks.

Wat vindt je van mijn verhaal?: Het is super goed geschreven!

Waarom wou je deze rol?: Omdat het me heel leuk lijkt om met jou een verhaal te schrijven (Aaaahh... :$)

Wat vindt je van eekhoorns?: Ze zijn cute! <'3

Dit wordt dus Zoey's best friend. Iemand op school vroeg waarom ik een eekhoorn vraag had. Ik moest lachen. Ik vertelde dat ik eekhoorns schattig en leuk vondt, behalve dikke en agressieve eekhoorns, want die zijn eng...

Who are you? ~completed~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu