9. Sleepover Part 1

518 28 0
                                    

HEEEEI GIRLS/BOYS! Jeeezz... Voor mij is het weer een tijdje geleden... Ennee... xlautjex, ik draag dit hoofdstuk aan jou op, omdat je je zo graag wou dat ik doorschreef ;)

"Jongens, ik zou heel graag willen. Maar als Shaunnee hiervan hoort, vermoordt ze me. Letterlijk." Zei ik.

De jongens keken elkaar even aan. "Dan laat je haar ook komen!" Riep Louis.

Wacht, hij wilt graag dood ofzo... "Eeeehh.... Oke." Ik twijfelde. Shaunnee zal helemaal flippen. Ik pakte mijn mobiel en belde Shaunnee.

"Zet op luidspeaker." Beval Louis.

Ik lachte even en zette hem op luidspreker. Mijn mobiel ging een paar keer over.

"ZOEY! WAAROM HEB JE NIET VERTELT DAT JE ONE DIRECTION KENT! WAAROM HEB JE NIET GEZEGD DAT JE NAAR HUN OPTREDEN GING!" Gilde Shaunnee.

Ik kromp in elkaar. "Sorry Shaunnee, kan ik het goed maken met een sleepover?" Vroeg ik.

"Bij wie?" Vroeg ze nieuwschierig. Ik wou iets zeggen, maar Harry was me voor.

"Bij One Direction." Zei hij glimlachend.

Shaunnee was gelijk stil. "Zoey, als dit een grap is, is het niet leuk." Zei ze.

"Het is geen grap." Zei Zayn. Het was stil, toen hoorde je dat haar mobiel op de grond viel. Shaunnee pakte hem na een minuut weer op. "D-d-dit is g-g-geen g-g-grap?" Vroeg ze stoterend.

"Nee, Shaunnee. Dit is geen grap." Antwoordde ik haar.

Het was weer stil.

"Hoe laat zijn jullie hier?" Vroeg ze.

"Als we nu vertrekken, 45 minuten." Antwoordde Niall.

"Tot zo." Zei Shaunnee. Ik wou nog wat zeggen, maar ze hing op.

"Jij ook doei." Mompelde ik terwijl ik mijn mobiel in mijn zak propte. De jongens keken me aan.

"Wat?" Vroeg ik. Ze schoten in de lach.

"En jullie zijn zussen." Lachte Zayn. Nu schoot ik ook in de lach.

~*~*~*~

We reden mijn oprijlaan op. Ik stapte uit en liep naar de deur. Voordat ik mijn sleutel in het slot kon steken, ging de deur open. Ik schrok en sprong achteruit. Shaunnee stond in de deur opening. "ZOEYY!" Gilde ze terwijl ze me om mijn hals vloog.

"Waar is dat goed voor?" Riep ik verbaast.

"Voor die hele sleepover!" Riep ze.

"Hij is nog niet eens begonnen! We moeten onze spullen nog pakken!" Zei ik lachend.

"Al gedaan." Zei Shaunnee met een glimlach.

o, god. "Dat wil ik eerst zien." Zei ik terwijl ik naar binnen liep. Ik zag mijn rugtas staan.

Ik pakte hem op en liep ermee naar de woonkamer. Ik keerde hem om en bekeek de inhoud. Ze had eigenlijk goede spullen ingepakt. Ik propte alles terug in mijn rugtas en liep terug naar de deur, waar Shaunnee stond te wachten. Ze glimlachte en schudde haar hoofd. Ik zuchtte en liep met haar mee naar de auto's.

~*~*~*~

Who are you? ~completed~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu