OMG! Ik heb zo lang niet geüpdatet! :O
Ik heb, zeg maar, weinig tijd en school...
Maarja, nu een nieuw hoofdstuk :)
Enjoy!! :)
"Dus in onze vriendenkring is het een traditie om elk jaar een Halloween feest te houden, dit jaar bij ons." Eindigde ik mijn uitleg.
De jongens knikte. "Kunnen we helpen?" Vroeg Liam.
Ik keek naar Shaunnee.
"Ja, denk het wel." Antwoordde ze.
Ik knikte. "Laten we dan beginnen."
~'~'~'~
Veel feestwinkels later, hadden we alle spullen voor het huis. Nu moesten we nog naar de supermarkt om het eten te kopen. En dat gaat zeg maar, met One Direction, niet zonder gezien te worden. Dus moesten Shaunnee en ik met elkaar terwijl de jongens thuis bezig waren.
"Shaunnee?" Vroeg ik.
Ze keek op. "Wat is er?" Vroeg ze.
"Je weet wel, ons familie geheim? Dat... Dat gedoe, bij hoe oud zou het beginnen?" Vroeg ik.
"Zoey, ik zou het niet weten. Hoezo? Heb je er last van?" Vroeg ze.
"Geen idee." Antwoordde ik. Als ik er last van zou hebben, dan verklaart dat die migraine. En precies nu? Wauw, wat is het leven oneerlijk.
"Je zou het aan Emeliy moeten vragen, die weet dat wel." Stelde Shaunnee voor terwijl we naar de kassa liepen.
"Wacht!" Riep ik terwijl ik terug liep.
Shaunnee liep achter me aan. "Wat is er?" Vroeg ze.
Ik pakte uit de schappen een pak uitwasbare rode haar verf. "Voor mijn Halloween kostuum."
En we liepen naar de kassa.
~'~'~'~
Ik opende de voordeur. En zag dat de jongens al ver waren gekomen.
"Hallo?" Riep ik.
Uit het niets kwam er een spin naar beneden vallen.
Ik gilde en rende naar buiten, Shaunnee kwam niet meer bij van het lachen.
"Jullie moeten altijd mij hebben!" Gilde ik naar hun.
De jongens kwamen lachend naar buiten gelopen, met een camera in hun handen.
"Die gaat op Youtube!" Riep Zayn.
Wauw, ze moesten me echt altijd hebben.
~*~*~*~
TADAAAA! New part, and I love it!
See ya soon! ^^
Btw, kunnen jullie ook mijn andere verhalen lezen? Mercii!
JE LEEST
Who are you? ~completed~
RomanceIk hoorde dat hij vlak achter me was, hijgend. Ik rende zo hard als ik kon over de stoep. 'BINGO' Dacht ik, steegje + mensenmassa. Hierin zou hij me nooit vinden. Ik sloeg het steegje in en botste tegen iemand op. "Sorry." Zei ik. Hij keek me aan. ...