HAAAAI READERS HAAAAAI! Sorry dat ik zo lang noet heb geupdatet.... Komt omdat we superr veel toetsen hadden en veel huiswerk enzo -_- En ik had zeg maar ruzie met iemand waardoor ik me niet goed kon concenteren op mijn verhaal... Nog 1x, sorry :( MAAR HERE A NEW PART! ENJOY!
"Let's play truth or dare!" Roept Louis.
Ik keek hem aan.
"Is goed!" Roept Shaunnee.
Nu keek ik haar aan. Ik hou hier niet van. Mensen kunnen alles vragen, en dat kan behoorlijk beschamend zijn.
We gingen in een kring zitten.
"Zoey! Truth or dare!" Riep Louis.
"Truth." Besloot ik.
Hij lachtte. "Als je met iemand van ons zou moeten nemen, met wie zou je nemen?"
Mijn mond viel open. Serieus? Hij grijnsde.
"Geen idee."
"Je moet antwoorden."
Oh, god. "Andere vraag?" Probeerde ik.
Hij schudde nee.
"Niall." Besloot ik.
Er klonk gelach en ik zag Harry naar me kijken.
"Nou, Niall. Je hebt een kans." Zei Zayn terwijl hij op z'n schouder sloeg. Hij werd rood, net als mij.De jongens keken ons raar aan. Ik keek weg.
~*~*~*~
Na veel Truth en Dares had de jongens besloten om een film te kijken. Ze wouden dus een horror film kijken, en Shaunnee en ik kunnen daar absoluut niet tegen.
"Nee."
"Ja."
"Nee."
"Ja."
Zo ging het de hele tijd door.
"Kunnen we dan geen andere film te kijken?" Probeerde ik.
"Zoals wat?"
"Iets wat geen horror is." Probeerde ik.
"We kunnen scream kijken?" Probeerde de jongens.
We keken de jongens aan. "Wat voor film is dat?" Vroeg Shaunnee.
De monden van de jongens vielen open. "Je weet niet wat scream is? Oke, genoeg. We gaan die film kijken." Zei Zayn terwijl hij de film in de filmspeler stopte.
~*~*~*~
En dat was een grote vergissing. Ik schrok me hele tijd de pleuris. En dan zijn er nog meer delen.
Het is allemaal nep. Het is allemaal nep. Hield ik me voor.
Ik voelde handen op mijn schouders en ik sprong weg.
"Niall, jezus!" Riep ik. Hij en de andere lagen in een deuk.
~*~*~*~
Opvul chapter? Denk het, achja. Nou ja, tot de volgende keer! Xxx
JE LEEST
Who are you? ~completed~
RomanceIk hoorde dat hij vlak achter me was, hijgend. Ik rende zo hard als ik kon over de stoep. 'BINGO' Dacht ik, steegje + mensenmassa. Hierin zou hij me nooit vinden. Ik sloeg het steegje in en botste tegen iemand op. "Sorry." Zei ik. Hij keek me aan. ...