Ο Αλκης σε λιγο απολυεται απο φανταρος,καθεται και σκεφτεται τη ζωη του και τι θα κανει απο εδω και μπρος.Παρατημενος σε ορφανοτροφειο,μεγαλωσε χωρις αγαπη και την φροντιδα της μανας.Πιστευε οτι εκεινος εφταιγε,που βρεθηκε στο ιδρυμα.Εβλεπε απο τα καγκελα τους περαστικους και σκεφτοταν ''τοσο κακο παιδι ημουνα και με αφησε η μανουλα μου?''.Παντα ειχε αναγκη απο ενα χαδι και μια αγκαλια,που ποτε δεν επαιρνε και οσο μεγαλωνε τοσο απομακρος γινοταν απο ολους.Εμπλεκε συνεχως σε καβγαδες και δεν τα εβρισκε με κανενα αλλο παιδι.
Τα χρονια περνουσαν και εκεινος γινοταν ενας ελκυστικο αγορι,που τα κοριτσια ολο και πιο πολυ του εδιναν σημασια.Η επιθετικη συμπεριφορα βεβαια συνεχιζοταν και κανενας συμμαθητης του,δεν του πηγαινε κοντρα,εκτος βεβαια απο τη Λυδια που ειχε ερθει προσφατως απο ενα αλλο ιδρυμα.Η Λυδια ηταν μια ατιθαση κοπελα που δεν σηκωνε μυγα στο σπαθι της και αυτο αρεσε στον Αλκη που αρχισε να την θαυμαζει και να την ερωτευεται.Ο καιρος περνουσε με τους δυο ερωτευμενους να ζουν τη καθε μερα πιο ξεγνοιαστα και χωρις φασαριες.Βεβαια για τον Αλκη κατι του ελειπε,η καρδια του ηταν και παλι κενη,μπορει να ενιωσε αυτο τον ενθουσιασμο του ερωτα αλλα πραγματικη αγαπη πιστευε οτι δεν θα ενιωθε ποτε.''Ισως και να ειναι καλυτερα''σκεφτοταν.Ο Αλκης μεσα στην αγκαλια της Λυδιας εγινε για πρωτη φορα αντρας και νομιζε πως αυτη ειναι η ευτυχια,αλλα αργοτερα θα καταλαβαινε ποσο λαθος εκανε...
Ενα βραδυ η Λυδια ξυπνησε απο το φιλι του Αλκη και τρομαξε οταν τον ειδε με ενα σακιδιο στη πλατη.
-Που παμε? του ειπε.
-Δεν παμε...Εγω φευγω Λυδια,γιατην ακριβεια το σκαω και ηθελα να σε αποχαιρετησω...Της ειπε με ενα περιλυπο υφος.
-Τι ειναι αυτα που λες?Και εμενα δεν με σκεφτηκες?
-Λυπαμαι πραγματικα αλλα δεν γινεται αλλιως!!!
-Δυο χρονια εμειναν και ειμαστε ελευθεροι,τοσο καιρο καναμε υπομονη και τωρα φευγεις χωρις εμενα?
-Λυδια θελω να γνωρισω τον κοσμο και ανυπομονω,τοσο καιρο πραγματικα καταπιεζα τον ευατο μου και δεν θελω να με ακολουθησεις,προτιμω να ειμαι μονος μου,παντα ημουν μονος...
-Νομιζα οτι ησουν ερωτευμενος μαζι μου...Τον κοιταξε και εβαλε τα κλαμματα.
-Ναι οπως το ειπες ΗΜΟΥΝ ερωτευμενος αλλα δεν εχω καιρο για ερωτες!!!Αντιο!!!
Της γυρισε την πλατη και εφυγε σαν κυριος μεσα στο σκοταδι.Αφου τα καταφερε και δραπετευσε απο το ιδρυμα που του στοιχιωνε τη καρδια,αρχισε να γνωριζει και την πιο σκληρη πλευρα της κοινωνιας.Γιατι μπορει στο ορφανοτροφειο που ζουσε να μην ηταν ολα ροδινα αλλα και τωρα παλι χαλια ηταν.Εμεινε για μερες νηστικος,κοιμοταν στα παγκακια και προσπαθουσε να βρει κατι για να βγαζει τα εξοδα του αλλα ποιος να παρει στη δουλεψη του ενα 16χρονο παιδι?Ποτε δεν θα ζητιανευε,ακομη και να επεφτε κατω ξερος απο την πεινα...
Τελικα με τα χιλια ζορια βρεθηκε να μοιραζει διαφημιστικα φυλλαδια,αλλα και απο εκει αλλα ειχε συμφωνησει να του δινουν και αλλα του εδιναν...Αρχισε παλι να γινεται επιθετικος και εβαλε ορο στον ευατο του να μην αφησει ξανα κανεναν και καμια να τον κανουν οτι θελουν.Οταν αργοτερα βρηκε να ασχολειται με κατι καλυτερο,τοτε αρχισε να τα σκορπα σε εφημερες σχεσεις της μιας βραδιας.Το αφεντικο του ειδε ποση θεληση ειχε για δουλεια και τον πηρε υπο την προστασια του,εαν και αυτο δεν πολυαρεσε στον Αλκη γιατι δεν ηθελε να ανηκει σε κανεναν.Αλλα απο την αλλη σκεφτοταν οτι τα χρηματα ηταν πολυ καλα και θα ειχε μια ζωη οπως την γουσταρε.
Ετσι λοιπον περασαν τα χρονια και του ηρθε και το χαρτι του στρατου και τωρα μετραει μερες για να ξανα αρπαξει τη ζωη απο τα μαλλια και να ζει σαν ελευθερο πουλι.Εχει ηδη μαζεψει αρκετα χρηματα ωστε να κανει μια αρχη και παλι....Το αφεντικο του ακομη και τωρα του στεκεται και τον βλεπει σαν το γιο που ποτε δεν αποκτησε.Ποσες φορες δεν τον συμβουλεψε και του ειπε οτι τωρα οταν απολυθει ειναι μια καλη ευκαιρια να βρει ενα καλο κοριτσι και να νοικοκυρευτει αλλα ο Αλκης οπως εχει δηλωσει απειρες φορες δεν εχει θεση στη καρδια του για αγαπες και ερωτες...η Μοιρα ομως που οριζει τη ζωη μας,ειχε αλλα σχεδια και για τον Αλκη και ειχε ερθει η στιγμη να το μαθει!!!
YOU ARE READING
Η μοιρα της Αγαπης
RomanceΟ Αλκης ενας βασανισμενος νεος που δεν εχει εχει νιωσει ποτε την αγαπη....Η Αγαπη λαχταραει να ερωτευτει...Η Μοιρα δινει την ευκαιρια και στους δυο αλλα ο Αλκης γυριζει τη πλατη στην Αγαπη και την ευτυχια του...Μετα απο 18 χρονια βρισκει την αγαπη...