Σκέψη 2η

265 48 18
                                    

"Θα τα πούμε".

Χαιρέτησε μια "φίλη" της και μπήκε στο σπίτι.

Είχε πολλούς φίλους.

Όλοι πάντα ήταν έτοιμοι να πουν "ναι" σε μια έξοδο. Αλλά ποιος ήταν πραγματικά εκεί όταν εκείνη θέλησε βοήθεια;

Όλοι μπροστά στον πολύ κόσμο γλυκούλιδες και πίσω από την πλάτη σου ήταν πάντα έτοιμοι να σε "θάψουν".

Αλλά τώρα είχε συνηθίσει.

Τόσα χρόνια, κάθε μέρα η ίδια παράσταση, το ίδιο θέατρο.

Το είχε καταλάβει καιρό τώρα. Χρόνια τώρα. Ήταν πάντα πιο ώριμη από τους άλλους.

Υπερβολικά ώριμη, όμως.

Έχασε την παιδικότητα της νωρίς, χωρίς όμως να παραπονεθεί πότε γι'αυτό.

Της άρεσε να είναι πάντα ξύπνια. Της αρέσει ακόμα. Δε θέλει κανείς να την κοροϊδεύει μπροστά στο πρόσωπο της.

Κάθισε πάνω στο κρεβάτι της χωρίς να ανάψει το φως. Δεν της άρεσε το φως.

Ήταν μόνη στο σπίτι, πράγμα που της έδινε τη δυνατότητα να χάνεται εύκολα στις σκέψεις της.

Η μητέρα της θα ερχόταν σε περίπου μια ώρα από τη δουλειά της. Και μετά η πόρτα θα έκλεινε.

Ήταν παιδί χωρισμένων γονιών. Ο πατέρας της είχε φύγει από το σπίτι όταν εκείνη ήταν τεσσάρων. Ποτέ δεν κατάλαβε ακριβώς για ποιο λόγο.

Η μητέρα της έριχνε το φταίξιμο στον πατέρα.

Ο πατέρας της έριχνε το φταίξιμο στη μητέρα.

Δεν την ένοιαζε να μαθει. Της αρκούσε που δεν ήταν μαζί.

Για το μόνο λόγο που θέλησε κάποτε να μαθει, ήταν για να διαλέξει ποιον θα μισήσει. Ποιος ηταν εκείνος που της στέρησε μια φυσιολογική οικογένεια. Μονο αυτό την ένοιαζε.

Μα τι σημασία είχε τώρα, η ζωή της έχει ηδη πάρει μια πορεία.

Η μητέρα της έκανε ξανά και ξανά την ίδια ερώτηση. "Τι έχεις και δε μιλάς;"

"Τίποτα". Η μια και μοναδική της απάντηση. Η καταλληλότερη.

Τι άλλο θα μπορούσε άραγε να πει;

Την αλήθεια;

Όλα όσα ειχε στο μυαλό της;

Ποιος θα την άκουγε;

Όλοι είχαν κλειστά τα αυτιά τους την ωρα που εκείνη ούρλιαζε για βοήθεια...

------------_------------------------
Hell yeah! Νεο κεφαλαιο- σκεψη από την ηρωίδα μας! Σας άρεσε?
Ποια είναι η δική σας γνώμη σχετικά με όσα περνάει;
Ποιος πιστευετε οτι φταίει που είναι σε αυτή την κατασταση, η μητέρα ή ο πατέρας της;
Ποια είναι η άποψη σας για την φιλια;

Απαντήστε μου αν θέλετε στα σχόλια και αφήστε μου ενα αστερακι!

Τραγούδι: Dark Paradise - Lana Del Rey

Λοβ γιουυυ

Κατερινα

Melancholia. #Wattys2016Onde histórias criam vida. Descubra agora