Πάντα της άρεσαν τα πάρτι.
Όχι εκείνη τα χαζοχαρούμενα πάρτι που έκαναν οι κοπέλες όταν είχαν γενέθλια.
Αλλά εκείνα τα χαοτικά πάρτι.
Που πάντα είχαν πολύ κόσμο και δυνατή μουσική.
Της άρεσε η διαδικασία και η γενική ιδέα τους.
Πάντα ετοιμαζόταν από νωρίς και βαφόταν έντονα.
Έξαλλη, της έλεγαν πολύ. Ναι ήταν έξαλλη με ένα δικό της τρόπο. Όχι όμως με αυτό που εννοούσαν οι άλλοι.
Απλά ήθελε για μια νύχτα να ξεχάσει. Να γίνει κάποια άλλη.
Πάντα πήγαινε με την "παρεα" της, οι οποία το μόνο που έπινε ήταν Coca Cola.
Ενώ εκείνη;
Ήταν η ευκαιρία που είχε να πάει σε άλλους κόσμους.
Της άρεσε το αλκοόλ. Και στα πάρτι, δε λυπόταν να πιει πολύ. Έπινε πολύ, το καταλάβαινε κι εκείνη.
Στο τέλος μεθούσε και οι "φίλες" της τη μάλωναν.
Στο διάολο κι εσείς και οι συμβουλές σας. Άντε γαμηθείτε, έλεγε πάντα από μέσα της όταν άρχιζαν να την κατηγορούν που μεθούσε.
Ήξερε ότι ποτέ δεν την νοιάστηκαν πραγματικά. Απλά σε κάθε πάρτι βαριόντουσαν να την πηγαίνουν μέχρι το σπίτι για να είναι σίγουρες ότι δε θα πέσει στο δρόμο.
Ποτέ όμως δεν τις είχε παρακαλέσει να κάνουν κάτι τέτοιο. Δεν ήθελε καν. Αλλά εκείνες επέμεναν κι εκείνη ήταν πάντα πολύ μεθυσμένη για να αρνηθεί.
Δεν θέλω να τους χρωστάω υποχρέωση.
Το μόνο που ήθελε ήταν να περάσει καλά. Να μεθύσει, να καπνίσει, ακόμα και να κοιμηθεί με κάποιον άγνωστο.
Ποτέ όμως δεν είχε τη δυνατότητα να τα κάνει όλα αυτά μαζί.
Ένοιωθε να χάνει τα καλύτερα της χρόνια με την φαινομενικά τέλεια παρέα της.
Πολλά βράδια κοιτούσε το ταβάνι με ανέκφραστα μάτια και σκεφτόταν.
Στα πάρτι μόνο έχω την ευκαιρία να είμαι ο πραγματικός μου εαυτός. Άλλωστε, όλη μας η ζωή δεν είναι ένα θεότρελο παρτι;
-----------------------------------------
Γειά σας ακόμα μια φορά λοβς!
Λοιπόν αυτό το κεφάλαιο δεν είναι από τα αγαπημένα μου αλλά τεσπα. #shitychapter
Τι έχετε να πείτε σχετικά με τη συμπεριφορά της πρωταγωνίστριας και τα πάρτι?
Θα τα πούμε στο επόμενο κεφάλαιο!
Καλή επιτυχία σε όσες δίνουν πανελλαδικές και σε όσες έχουν απλά εξετάσεις!
Σας αγαπώ πολύ
Κατερίνα
ESTÁS LEYENDO
Melancholia. #Wattys2016
No FicciónΜαύρο. Σε έναν κόσμο γεμάτο ψεύτικα χρώματα, το δικό της μαύρο ήταν η μόνη αλήθεια. Πίσω από την χαρούμενη μάσκα της, Εκεί ήταν ο δικός της μελαγχολικός παράδεισος. {She liked darkness so darkness she became.} #GreekWattys2016 #4η στα "What's new...