Σκέψη 1η

524 55 36
                                    

Σκοτάδι.

Μέσα στο δωμάτιο ατελείωτο σκοτάδι.

Δεν μπορούσες να καταλάβεις τίποτα μέσα στο ροζ δωμάτιο.

Δεν μπορούσες να καταλάβεις εκείνη.

Έτσι της άρεσε.

Να περνά απαρατήρητη, χωρίς να την βλέπουν οι άλλοι και να της πιάνουν δήθεν χαρούμενοι την κουβέντα. Όλοι τους ήταν ίδιοι: θλιμμένες καρδιές σε χαρούμενα πρόσωπα, κι όλο αυτό για να μη θιχτεί ο εγωισμός τους. Ηθοποιοί όλοι σε μια αιώνια παράσταση.

Έτσι κι εκείνη ζούσε τη δική της παράσταση. Μια μαύρη κωμωδία.

Της άρεσε όμως το μαύρο. Ταίριαζε με την ψυχή της. Με τις σκέψεις της.

Κανείς δεν την είχε καταλάβει και ήταν περίφανη γι'αυτό.

Κανείς δεν καταλάβαινε ότι πίσω από τα πολύχρωμα ρούχα και το φωτεινό χαμόγελο, κρυβόταν μια τέτοια προσωπικότητα.

Όχι κακιά, μελαγχολική.

Τα κάστανα μαλλιά της έπεφταν στο απαλό δέρμα του προσώπου της και οι βλεφαρίδες της έκρυβαν τα εξίσου κάστανα της μάτια.

Δεν ήταν τίποτα το ιδιαίτερο, ακόμα κι αν κάποιοι έλεγαν ότι μοιάζουν με μεγάλα αμύγδαλα, γεμάτα ζωντάνια και ωριμότητα. Μα πού να ήξεραν ότι είχε ωριμάσει τόσο που στην εφηβεία της γέρασε...

Πάντα ήταν μόνη. Πάντα ένιωθε μόνη.

Οι φίλοι της;

Πολλοί.

Προσπαθούσε μαζί τους να είναι η χαρούμενη, γεμάτη ζωντάνια έφηβη.

Αλλά όταν ήταν μόνη της στο δωμάτιο όπως τώρα, δεν μπορούσε να πνίξει τους δαίμονες της.

Έβγαιναν στην επιφάνεια και την κορόιδευαν όταν ήθελε να κοιμηθεί.

Της θύμιζαν όλα όσα μισούσε στον εαυτό της, όλα αυτά που κατέκριναν οι άλλοι.

Που πάντα έκανε πως δεν την ένοιαζαν, που πάντα όμως μισούσε.

Όλα αυτά που την πλήγωναν.

Αλλά ήταν καλή ηθοποιός. Ήξερε να κρύβει τον πόνο της καλύτερα από όλους.

Ώρες ώρες γινόταν τόσο πιστική, που μπορούσε να κοροϊδέψει ακόμα και τον εαυτό της.

Μόνο όμως για λίγο...

-----------------------------------
Γειά σας!

Όπως βλέπετε ξεκινώ νέο βιβλίο με τίτλο Melancholia που θα είναι κάπως πιο dark και grunge.

Όπως είδατε και από τον τίτλο του κεφαλαίου, τα κεφάλαια θα είναι σκέψης της πρωταγωνίστριας.

Πιστεύω να σας αρέσει, δείξτε μου την αγάπη σας με αστεράκια και σχόλια που είναι και τα αγαπημένα μου.

#η_φαση_ειναι_καταθλιψη

Τραγούδι: Crybaby - Melanie Martinez

Κατερίνα

Melancholia. #Wattys2016Where stories live. Discover now