I

3.3K 162 17
                                    

După 6 luni

O doamne nu pot sa cred ca deja sunt în luna a noua ...Totul este atât de frumos îl am pe Eric și pe viitorii mei copii nimeni nu și.ar putea imagina ceva mai frumos .....pe cine păcălesc eu...este oribil zici ca sunt o balena eșuată ....serios acum în viața mea nu am avut burtica așa de mare....dar totusi am gemeni dar nu contează. ...

Eu: Am sa moooor!

Eric: Of iar a început!

Eu: Eric te rog frumos sa taci ca deja sunt cu nervii la pământ!

Eric: Ce s.a intamplat?

Eu: Tu nu vezi ?!Asta s.a intamplat....apoi arat spre abdomen.....Zici ca sunt o balena !!

Eric: Of femeile gravide!

Eu: Ai spus ceva?

Eric: Nu...nimic...ți.am pregătit masa și vezi ca vor veni niște lupi ca sa te felicite...nu înțeleg încă nu ai născut dar totusi o fac...

Eu: Acum și.au găsit sa vina în aceasta luna nenorocita în care eu mor și nu mai am mult pana sa nasc....

Eric: Eu cred ca ar trebui sa te linistesti!

Eu: Of bine!

Mă duc în bucătărie și îmi iau un pahar cu apa când deodată mă iau durerile....scap paharul pe jos și Eric vine într.o secunda....

Eu: La spital acum!!

Eric p.o.v

O doamne naște ... ce naiba sa fac ...bine acum suntem în mașină și într.un sfârșit ajungem la spital. ....O asistenta îmi ia iubita și o duce într.un salon .....

Meg: Eric am venit !!

Eu:Ce bine ....o sa înnebunesc aici!

Meg: Aceeași poveste ca acum câteva luni....doar nu lua iar la bătaie doctorii

Eu: Asta nu se va intampla dacă mă vor lăsa să intru pentru ca eu sunt tatăl copiilor deci.....

Oficial nu într.o stare de neliniște dacă una din ființele pe care le iubesc vor păți ceva îmi voi termina socotelile de mult neîncheiate cu spitalul .....acum merg în cerc ca un titirez în încercarea de a mă calma .....niciodată nu am fost mai stresat ca acum .....văd un doctor ieșit și mă duc cât ai clipi lângă el...

El: Cine e tatăl copiilor?

Eu: Eu sunt ! Deci?

El: Copii sunt sănătoși ...O fata și un băiat iar pacienta este bine a trecut cu felicitări sarcina....

Eu: Pot sa mă duc sa.i văd?

El : Sigur!

Am intrat în salon în cea mai mare liniște și am văzut cea mai frumoasa imagine în lume ....Rose,iubita mea , cu copii noștri în brațe ....

Rose: Hei! Uitați el e tati!

Eu: O doamne sunt adorabili!

Rose: Ea e Angel și el e Eliot!

Eu: Pot?apoi îmi întind mâinile pentru a.i lua în brațe !

Cred ca ăsta este cel mai frumos sentiment pe care as putea sa.l am în acest moment....sentimentul de tata...

Rose: Îți sta bine în ipostaza de tata!Așa as vrea sa te văd mereu...

Eu: Împreună vom creste acești copii ....care vor semăna leit cu părinții lor....

Meg: O vai cât de cute sunt!!

Văd cum toată haita a intrat în salon și ne felicita pe mine și pe Rose pentru aceste minunății mici....

Meg: Hai sa va facem o poza de familie !

După ce Meg a făcut poza toți au ieșit și eu cu bebelușii am rămas sa stau cu ei pentru ca Rose sa se odihnească.....deși ziua a început prost a avut un final fericit.....

Știu ca e scurt dar voi revanșa cu altele mai lungi oficial volumul II s.a deschis și va aștept comentariile cum vi s.a părut acest capitol și ăsta e debia începutul....va fi o poveste cu mult suspans va anunț de pe acum....

Luna Suprema Volumul IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum