XXV

792 76 24
                                    

Stau la fereastra uitându.ma în gol și gândindu.ma la ce s.a intamplat noaptea trecuta ...

Acele amintiri mă bântuie și în somn nu pot scăpa de el și cel mai grav lucru este ca mă doare ... inima mea este sparta în mii și mii de bucatele ...poate ca am început sa simt ceva pentru el dar acum cu siguranță a dispărut și s.a transformat în ura pura pe care ar fi trebuit sa o am de la început.

Aceasta durere persista ....și creste cu fiecare secunda...minut care trece pe lângă mine ....

Timpul trece pe lângă mine de parcă nici măcar nu as exista pe acesta planeta...

Poate ca nu voi mai fi ... de ce sa sufăr după un nenorocit care doar vrea distracție și sa se joace cu mine ....dar nu pot face acest lucru pentru ca știu ca acasă mă așteaptă persoane care mă iubesc orice ar fi ....așa ca sunt sigura ca vor găsi o cale sa mă scape din întunericul în care mă voi scufunda ....

Nici măcar nu s.a ostenit sa vina la ușă sa vadă dacă mai sunt în viața ....defapt de ce ar veni ...adică sunt doar o prizoniera  ....

Este șase dimineață ...nu am dormit toată noaptea ...lacrimile încă curg în tăcere ...mă mir ca încă mai am ...

Aud un ciocănit în ușa ...dar îl ignor ..cred ca este servitoarea sa.mi aducă micul dejun dar nu vreau sa mănânc nimic ...nu mai vreau nimic din partea lui ...

Bătăile persista cu dar se pare ca forta cu care bate a crescut ....se pare ca nu se lasă ....

Mathias : Meg deschise ușa !

O vai se pare ca pana la urma s.a ostenit sa vina la ușă ...dar ce contează ...a venit sa vadă dacă sclava lui îi va îndeplini dorințele dar nu voi mișcă nici măcar un mușchi ....

Ușa mai are puțin și iese din balamale ...se pare ca a devenit nervos ...Din nou nu îmi pasa ...El nu mai exista pentru mine ....nici măcar ca prieten ...amic sau o persoana  oarecare ...

Ușa acum a dispărut și a ajuns pe podea ...Eu continui sa mă uit pe geam ...

Mathias : Pot sa știu de ce nu răspunzi ....vreau sa vorbim !

Eu : ....

Mathias : Meg ....Uite îmi pare rău pentru ce ai auzit ....nu trebuia sa auzi acele vorbe ...

Cat tupeu pe el ...

Mathias : Te rog spune ceva nu sta așa ca o statuie acolo ....

Se apropie de mine și încearcă sa îmi cuprindă mana ...în acel moment sar ca arsa de pe pervaz și mă îndepărtez de el .... stau cu spatele la el ignorându.l on continuare ...

Mathias : Pot sa știu ce.i cu tine ? De ce reacționezi așa ?

Fug spre baie și mă încui acolo vreau sa fiu lăsată în pace ...nu vreau sa.l văd ...nici sa.l aud ....

Văd un pachet cu lame pe un raft ....Îl iau și îl desfac .... iau obiectul ascuți care aparent e din argint...perfect ....

Îmi fac tăieturi adânci pe ambele mâine și las sângele sa se scurgă ușor ....amețeală mă cuprinde ....rănile nu se vor vindeca așa ușor ...plus ca sângele pe care îl pierd ca agrava situația ...poate ca așa voi scăpa ....

Mathias p.o.v

A fugit în baie ....crede ca nu pot sa mai sparg o ușă ....îmi pare rău de ea dar nu știe cu cine se pune ...totuși de ce se comporta așa ....ar trebui sa.mi mulțumească ca i.am salvat viața ...înțeleg ca am spus lucruri urate despre ea..dar ce as fi putut sa spun ca acesta ființă incapatanata și obraznica și blonda mi.a intrat în cap și nu mai vrea sa iasă de acolo ...dar eu nu am sentimente ....

Simt miros de sânge așa ca nu mai stau o clipa și sparg ușa de la baie și o văd pe jos alba ca varul într.o balta de sânge. ....de ce nu se vindeca ?

O iau în brațe și o duc repede la medicul regal ...sper ca nu a murit .....altfel nu mi.o pot ierta niciodată ....

Aștept ceva timp și îl văd ca a ieșit așa afară din camera unde se afla Meg...

Eu : Spune.mi te rog ca e în viața !

Medicul : Este ..dar va fi un miracol dacă va supraviețui ....s.a tăiat cu o lama din argint plus cantitatea de sânge pierduta ....a dus.o într.o stare critica ... Totuși nu înțeleg de ce îți pasa așa de mult ...e doar o sclava ..

Sclava ....sclava ....Cum poate sa o numească sclava .... Cum am putut eu sa o numesc așa ....este o persoana minunata ....Îl prind de gat și îl împing într.un perete ....

Eu : Daca o singura data mai ai tupeul sa.mi numești iubita sclava te omor cu mana mea ...

Medicul pleacă în viteza și eu intru în salon....of idioata mica ce mi.ai făcut ?

Luna Suprema Volumul IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum