Scuze

921 94 15
                                    

Ok...Imi cer scuze pentru cei oe care i.am suparat dar m.am decis sa continui cartea deoarece aici pot sa exprim liber și sa fac ceva cu imaginația mea ....le mulțumesc tuturor celor care susțin și sper ca o vor face în continuare deoarece singura nu cred ca voi reuși ....acum sper sa va bucurați de acest capitol ... 😊

Dupa ce l.am convins pe Eric ca pot merge singura și nu trebuie sa vina cu mine și ca voi fi bine și ca nu voi păți nimic ...

Apoi au urmat părinții care tot cred ca eu sunt un copil care are copii și e și măritată ....chiar nu.i înțeleg am 25 de ani pot sa.mi port singura de grija ..

Mi.am luat un rucsac cu cele necesare și toată magia care a mai rămas cu mine  ....îmi iau la revedere de la copii fiindcă ultima oară când am plecat fără sa.i anunț mama și tata au avut de suferit ...

Totuși mi s.a părut ciudat ca nu au plâns ca niște copii normali dar acum sa fim serioși când au fost ei copii normali ...

Plec de acasă în acesta călătorie plina de pericole fiindcă trebuie sa ajung în mijlocul pădurii negre...un loc blestemat unde mii de creaturi vor sa te duca în eroare și sa te atragă de forțele răului ....

Merg și ajung la sfârșitul pădurii de acum sunt pe cont propriu și trebuie sa mă grăbesc fiindcă soarta lumii depinde de mine și îmi voi lăsa fratele schizofrenic sa transforme acest loc frumos într.un iad pe care el îl va conduce ....Totuși ceva îmi spune ca nu voi reuși ....parcă nu mai am acea încredere în mine ...atâta presiune într.un timp atât de scurt ...sper doar ca voi face fata și voi putea trece peste toate obstacolele ....

În fata mea sta o minunata priveliște unde lumina se joaca cu frunzele brazilor formând diferite nuanțe de culori ...

În timp ce admir peisajul un zgomot se aude dintr.un tufiș ....Totuși mi se pare ciudat ca brățară de la Azur nu m.a anunțat  ca cineva mă urmărește..

Ma apropii de tufiș gata sa atac pe cel de acolo când sa sar ....ghiciți cine erau ascunși chiar minunății mei copii...

Eu : Vă dați seama ca as fi putut sa va omor ?

Angel : Dar nu ai facuto!

Eliot : Am venit sa te ajutam mami !

Eu : Copii acesta este o călătorie periculoasa nu vreau sa pățit nimic nici eu nu cred ca voi putea face fata ...acum  ca ați veniți și voi devine totul mai greu și ...

Angel : Mami ....Cat timp ai fost tu plecata tati ne.a învățat cum sa ne luptam de aceea știm atâtea plus mă mai avem și puterile  suntem aici ca sa te ajutam plus ca un bătrânel ne.a spus ca vei avea nevoie de ajutor ...

Eu : Azur ?

Eliot : Da ...El ne.a spus ca trebuie sa te  protejam fiindcă multe lucruri te vor face slaba și ai nevoie de protecție ...nu.ti face grija vom fi toți trei impreuna ...

Angel : Suntem ca Cei Trei Muschetari!

Eu : Foarte bine ....dar orice ce s.ar intampla vom fi uniți și nimic nu trebuie sa ne despartă ...

Minunat ...mai bine de atât nu se putea ...mana îmi lucește ...brățară de la Azur scoate scântei ...îmi apar imagini cu o bufnit a neagra ca noaptea care ne pândește

îmi apar imagini cu o bufnit a neagra ca noaptea care ne pândește

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

M.am dus spre copii cu privirea mea de lup ca sa nu bănuiască ceva ....știu ca e riscant deoarece Angel mai are puțin și plânge apuc sabia din ghiozdan și mă îndrept spre copii când mai avem un metru distanta de ei arunc sabia exact în inima bufnitei
Astfel ea căzând jos făcându.se numai o ceata neagra ...se pare ca vom avea multe ...prea multe obstacole și trebuie sa fiu atenta ...

Luna Suprema Volumul IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum