Rose: Da.mi drumul nenorocitule!
Adonitul: Iți voi da după ce te duc la stăpân....
Rose: Ce stăpân? Unde naiba mă duceți...?
El: În lumea subterana ....te ducem la stăpân....sigur îl cunoști....vei plăti pentru ce i.ai făcut. ..
Rose : Ce ? Nici măcar nu știu cine e !
Of doamne sunt tarata de mai bine de 2 ore și deja m.am saturat...
Am ajuns într.o zona în care se afla numai întuneric m.au aruncat ca pe o cârpă pe jos apoi m.au pus pe o masa și m.au legat ...apoi masa pe care eram pusă a început sa se încingă și sa.mi ardă pielea am început sa tip ....de durere far nimeni nu m.a auzit ...
Nu puteam sa fac nimic ...nu știu de ce dar puterile mele magice cât și fizice nu funcționau. ...eram tortura de nu știu ce nemernici pe care îl voi omora cu siguranță....la un moment dat focul s.a oprit și am început sa mă vindec....
***
Sunt de o zi aici și deja simt ca mă sufoc am impresia ca nu s.a terminat totul aseară .....așa și era deoarece am auzit cum cineva a făcut o vraja iar lanțurile mele sunt din argint ceea ce îmi arde pielea ...aproape ca mi.am văzut oasele la cât de tare mă strângeau....
****
A treia zi m.au biciuit în cel mai cumplit mod posibil ....rănile mele erau din ce în ce mai mare și simțeam cum sângele iese din corp fără mila....
*****
A patra zi acei nenorociți care nici măcar nu au avut curajul sa se arate mi.au rupt fiecare os din corp săracul meu lup interior nu va mai rezista mult....nu m.am mai hrănit de multa vreme și sigur voi muri de foame...
******
A cincea zi m.au tăiat făcându.mi semne imense și deja mă luat amețelile din cauza lipsei de sânge.....
Este cel mai îngrozitoar lucru care ar fi putut sa m.i se.ntample....
*******
În a șasea zi mi.au dat într.un fel foc mintii deoarece m.a cuprins o durere mare de cap .....ca atunci când vrăjitoarele îi pun la pământ pe vampiri.....
Eu nu am mai rezistat așa ca am început sa tip cât de tare mă țineau plămânii ...ușa s.a deschis și mi.a picat fata când am văzut cine era stăpânul .....Felix. ..
Rose:Nenorocitule ....sa te ia naiba! !
Furia m.a cuprins când l.am văzut ca rânjește așa ca un val de energie a venit spre mine și m.am eliberat și cu ajutorul ultimelor forte pe care le mai aveam l.am ucis o data pentru totdeauna.....
Am alergat și am văzut o ușă m.a. acolo și am ieșit din nou la suprafață apoi l.am chemat pe Hacky și el s.a schimbat foarte mult .. .s.a transformat în dragon și m.a dus acasă la părinții mei....
Imediat rănile mele am început sa ardă fără oprire așa ca am căzut la pământ ....părinții mei au ieșit în fuga afară și când m.au văzut au făcut o fata de zici ca au văzut o fantoma...nu.i condamn fiindcă la cum arătăm și o fantoma s.ar fi speriat de mine ....dar fiind extenuata am leșinat. ..fără sa știu ce s.a intamplat mai departe....
Eric p.o.v :
Unde este a trecut atât de mult timp de când a dispărut.....copii îi simt lipsa dar asta e ....gândurile mi.au fost întrerupte când iubita mea a venit...
Eu: Bună Kyra!
Ea: Bună iubitule ce faci?
Eu: Bine tu?
Ea: Din nou Eric serios din nou te.ai gândit la ea?
Eu: Scuze iartă.ma !
Autor p.o.v
După ce Eric și.a cerut scuze Kyra i.a făcut lui Eric o vraja prin care l.a făcut sa o uite pe Rose ...Ea fiind o vrăjitoare nu a fost nici o problema .....Totuși era ceva ce ea nu știa Eric o iubește foarte mult pe Rose...așa ca inima lui nu o va uita niciodată. ....
CITEȘTI
Luna Suprema Volumul II
WerewolfCe se intampla atunci cand Rose lipseste 6 ani departe de familie ...si totul pare ca s.ar fi schimbat ....totul va lua o intorsatura urata veti afla doar daca veti citi :)