Nu pot sa cred ca a făcut asta.... a plecat ...a plecat de lângă mine m.a lasat cu ochii în soare. ...e numai vina mea ...are dreptate de când am fost întemnițat m.am schimbat ....
Simt cum furia mea creste din ce în ce mai tare și curând voi exploda ....mâinile mele strălucesc iar toată lumea se uita la mine înfricoșați....nu ai decât sa plece nu.mi pasa ...
O văd pe Meg cum îi scoate pe toți afară și când nu mai este nimeni ....explodez astfel încât tot localul acum este numai o gramada imensa de cărămizi ....
Hainele le.am schimbat în blugi ...maieu. ...teniși negri și parul prins într.un coc .....apoi am plecat în pădure ....unde m.am dus sa.mi exprim toată furia pe un copac ....dar eram atât de furioasa ...Cum a putut face asta...
După ce am terminat cu pumnii plin de sânge am plecat acasă ...dar înainte sa intri am auzit sunete de la etaj ...m.am urcat într.un copac și ceea ce an văzut m.a lăsat masca ...Eric o saruta cu patos pe Kyra ....atunci am izbucnit în plâns ....și am stat așa privind cum se sărutau intima ce eu plângeam ....
Apoi am realizat de ce sa mă consum pentru un nimeni ....de azi Eric Black nu mai înseamnă nimic pentru mine ...Am intrat în casa și m.am dus sa.mi iau copii...
Angel și Eliot stătea speriata în pat îmbrățișați ....și când m.au văzut am început sa plângă și au sărit în brațele mele ...
Am coborât împreună cu ei și când eram aproape de ușa Eric a coborât val vârtej țipând la mine ...
El : Unde crezi ca pleci cu copii mei ?!
Eu : Ei nu mai sunt copii tăi !!
El: Nu.ti permit sa.i iei ..eu sunt tatăl lor eu i.am crescut ....tu nu poți sa te numești mama lor așa ca nu ai niciun drept ...
Eu : Spui de mine ca nu am fost o mama buna ? Dar tu ? Tu ce.ai făcut ? Tu ai fost lângă ei și puteai sa le dai afecțiune dar eu m.am sacrificat ca sa nu pățească ceva ....așa ca sa nu.mi spui tu ce fel de mama sunt gândeștete ce ai făcut tu ...sau mai bine spus ce nu ai făcut !
El: Și acum ce o sa faci ?
Eu : Cel puțin nu mi.o trag cu alta în timp ce copii stau cu frica în camera !
El : De unde ....?
Eu : Nu contează ...Pentru ca de astăzi nu mai însemni nimic pentru mine ....
De azi ești liber sa faci ce vrei ....ți.ai pierdut dreptul de Alpha Suprem. ..El : Doar nu ...
Eu : Eu Rose-Marie Black te resping pe tine Eric Black ca suflet pereche ...ochii noștri s.au făcut galbeni și apoi am plecat cu copii mei ....
Am fost atât de rece ....se pare ca sentimentele mele pentru el au dispărut ....nu trebuia sa mă îndrăgostesc de el ...Am fost o greșeală se pare ca tot ce am trăit a fost o greșeală ...singurul lucru care îl regret sunt acești minunati copii pe care îi iubesc nespus de mult ..
De acum voi avea grija de ei și voi recupera ce.i șase ani în care am lipsit ....Angel : Mami unde mergem ?
Eu : Acasă scumpo !
Eliot : O sa.l mai vedem pe tati? Pentru ca eu nu vreau ....nu ne iubește...
Eu : Daca voi nu vreți atunci vom trai numai noi trei ...fără Eric da? De acum el reprezintă un străin pentru noi bine ?
Angel și Eliot : Da mami !
Hey ...mai aveți acesta carte în biblioteca ? ...Dacă da înseamnă ca e un semn bun ....ce credeți ca se vor intampla cu cei doi ? Vor mai fi împreună vreodată sau ăsta a fost sfârșitul relației Rose-Erix ?
CITEȘTI
Luna Suprema Volumul II
WerewolfCe se intampla atunci cand Rose lipseste 6 ani departe de familie ...si totul pare ca s.ar fi schimbat ....totul va lua o intorsatura urata veti afla doar daca veti citi :)