Mergem spre copacul puterii ...deși m.am trezit nu am avut timp sa mă bucur cu copii mei vreau sa pun odată punct acestei batalii și apoi sa mă bucur de viața mea ....
Angel și Eliot sunt mai fericiți ca niciodată și acesta e singura mea alinare ...
Mai avem de parcurs un drum deoarece peste doua zile Mathias se va duce și va face praf toată rasa vârcolacilor ....
Timpul este limitat dar speranță moare ultima ...Astfel nu mă voi da bătută voi lupta pana la capătul puterilor ...
Mergem pe o poteca și ajungem într.o pădure cu o mulțime de semne ....
Se pare ca sunt copii fermecați de care mi.a povestit Azur ...înseamnă ce suntem pe drumul cel bun ....
Ma uit atent la copaci și observ ca semnele de pe aceștia sunt defapt semnele noastre de vârcolac fiecare arbore este atât de bătrân pe cât este lupul e minunat ...
Angel și.a găsit copacul ....la fel și Eliot ...L.am văzut pe al lui Eric pe a mamei a lui tata ...dar nu.l găsesc pe al meu ...
Intru mai adânc în pădure și observ un pom imens înconjurat de apa
Mă duc spre el și apa de se ridica și îmi face loc sa mă duc spre el ....un mesaj apare "Numai o Luna adevărat poate intra dacă la ananghie se afla ...copacul o va primi cu drag dar pe intrus nu.l va cruta"
Îmi așez palma pe scoarță și ajung un fata unei uși ce duce spre spațiu ?
Intru și în centrul încăperii găsesc un mic pom înconjurat de stele ce are semnul lunii pe el
Merg în fata lui și simt o aura puternica ca îl înconjoară ....îmi așez mâinile pe el și toată puterea vine asupra mea exact ca prima oară doar ca nu m.am transformat complet am nevoie de ceva ca sa mă determine ....
Deschid ochii și mă duc spre ușa apoi am ajuns din nou în pădure ...
Angel : Mami unde și fost ?
Eliot : Ne.am făcut griji !
Mă uit la ei mirata și îi iau în brațe apoi îi calmez ...
Eu : Am fost plecat de 10 minute ....nu e așa grav...
Se uita unul la altul mirați apoi la mine ceea ce m.a făcut mai confuza decât eram....
Angel : Mami au trecut doua zile de când ai lipsit ....
Ma uit socata la ei ...nu se poate sa nu ajung la Eric ...nu vreau sa.l pierd trebuie sa mă grăbesc trebuie sa ajung imediat ....nici nu vreau sa mă gândesc ce s.ar intampla dacă nu as fi prezenta ....Toată lumea se bazează pe mine ....
Scurt ..Am întârziat mult ... foarte mult ...îmi cer scuze dar nu cred ca e de ajuns cartea se apropie de sfârșit ...
CITEȘTI
Luna Suprema Volumul II
WerewolfCe se intampla atunci cand Rose lipseste 6 ani departe de familie ...si totul pare ca s.ar fi schimbat ....totul va lua o intorsatura urata veti afla doar daca veti citi :)