Sunt așezată pe ceva moale ....și înconjurată de o căldură mare ....mă întorc și.l observ pe Eric care dormea ca un bebeluș ....cred ca nu a mai avut parte de un somn bun de ceva timp....în timp ce mă holbam la el îl văd ca zâmbește apoi își deschide ochii .....îmi pun fata roșie în perna ca sa nu observe .....
Eric : Ai grija ca aproape salivai!spune pe un ton amuzat ...
Eu : Te urăsc !
Eric : Și eu te iubesc!apoi mă saruta lung ...
Momentul nostru a fost stricat de un claxon de mașină ... Ma duc spre fereastra și observ ca scorpia s.a întors ...dar se pare ca se mișcă foarte repede ...
Eu : Eric nu am timp sa fug !
Eric : Dute în dulap și ia un tricou de.al meu ca sa nu.ti simta mirosul ....
Eu : E vrăjitoare nu vârcolac !
Eric : Da dar și.a făcut anumite vrăji ca sa detecteze intrușii ....
Eu : Bine ...Ai grija !
Mă bag în dulap și mă schimb ...apoi îmi pun tricoul printre hainele lui Eric pentru a nu simți ceva scorpia...
Intra în camera și sare direct pe iubitul meu și.l saruta ....cu greu mă abțin sa nu mârâi și sa.i iau capul de pe umeri ...
Kyra : Iubitule iartă.ma ca nu am putut sa vin seara trecuta ....dar am avut o problema ....
~Da în bordel poate ...~
Eric:Nu.i nimic te iert !
Kyra : Știi azi avem treaba ....trebuie sa vedem ca facem ca sa.i luam copii acelei minorosite....
Eric : Sigur scumpo ne vedem jos ...dar stai sa.mi fac rutina ok ?
Kyra : Știi as putea sa te ajut ....spune plimbându.si degetele pe umerii lui ...
Doamne femeia asta ar trebui dusa pe centura sunt sigura ca.i va plăcea acolo... Îmi provoacă numai greață ...
Eric : Pare tentant dar te voi refuza astăzi ....
O nu ...nici gând parașuta asta nu se va atinge de ce e al meu nici mâine ...nici peste o săptămână ...nici peste o luna ...niciodată ....atâta timp cât eu trăiesc ....
Kyra : Bine ...dar sa știi ca tu pierzi !
Ok...mai țineți minte când am zis ca îmi provoacă greata aceasta ființă ...Ei bine acum mă abțin cu greu sa nu vărs în momentul ăsta ...
După ce vrăjitoarea iese din camera..Eric sa puțin și se asigura ca a coborât apoi vine spre dulap cu o privire amuzanta ...
Eu: La ce te uita așa ?
Eric : Știi gândurile tale ar trebui sa fie bine ascunse !se abține cu greu sa nu rada ca sa nu facă zgomot ...mă bucur ca noi putem comunica prin telepatie ..
Ii fac semn sa deschidă ușa apoi mă duc spre fereastra și înainte sa o iau la fuga îi trimit un pupic prin aer și mă îndrept spre casa ....
CITEȘTI
Luna Suprema Volumul II
WerewolfCe se intampla atunci cand Rose lipseste 6 ani departe de familie ...si totul pare ca s.ar fi schimbat ....totul va lua o intorsatura urata veti afla doar daca veti citi :)