Eric p.o.v
Antrenamente peste antrenamente în curând va fi o lupta de viață și de moarte ....sper doar ca Rose Marie sa fie bine și sa vina măcar sa o văd pentru ultima oară ,o iubesc foarte mult și sper ca va avea grija de copii noștri și le va aminti de tatăl lor idiot care a murit încercând sa fim o familie fericita .
Totuși am o speranță ca va ajunge și își va face intrarea ca întotdeauna ...ne va salva și apoi va face un lucru bun fiindcă așa e firea ei ...e o persoana cu adevărat speciala și mă bucur ca am cunoscut.o ...
Ziua de azi va fi cruciala vom încerca să facem fata ....Toate haitele s.au adunat sa ne ajute sa putem sa înfruntam demonul ....
Ies afară în fata tuturor și aștept dezastrul ce ne pândește de 6 ani încoace ..cerul a prins o tenta neagra iar păsările pleacă speriate ....sper ca iubita mea va ajunge la timp ...
Meg p.o.v
Mă trezesc cu o durere imensa de cap și la încheieturi ...îmi deschis ochii dar lumina e atât de puternică încât îmi închid ochii imediat ...După ce reușesc sa mă obișnuiesc mă uit și observ ca idiotul nici măcar nu m.a lăsat sa mor ...probabil vrea sa vadă cum sufăr apoi sa mă tortureze on continuare și apoi sa îmi provoace o moarte teribila .
Mathias : Meg ,iubito te.ai trezit în sfârșit !
Vine și mă imbratiseaza dar îl resping cu putina forta pe care o mai am ...
Eu : Nici sa nu te gândești sa îmi vorbești sau sa la atingi !
Mathias : Te rog asculta.ma !
Îmi întorc capul plictisita și uitându.ma la gema am încercat sa.l ignor ... Îl aud cum respira din ce în ce mai puternic și rapid ...apoi o lovitura în perete mă face sa tresar ...
Eu : Ce e cu tine ?! Te.ai bătut în cap ?
Mathias : Ai grija cum vorbești !
Eu : Sau ce ?! Mă vei omorî ?? Am încercat dar se pare ca am eșuat dacă nu te.ai fi băgat !
Mathias : Nu te voi lăsa să mori ! Înțelege țin la tine !!
Eu : Da ...exact ca la o sclava nu ?
Ochii lui au devenit din ce în ce mai negri iar furia de pe fata lui se făcea mai vizibila ca oricând ...
Mathias : Te voi face sa mă iubești așa cum o fac eu , dar mai intai trebuie sa ucid niște vârcolaci ...sper ca ți.ai luat adio de la frățiorul tău , plozii aia idioți, părinții tai și sa nu o uitam pe prea iubita mea surioara ...
Ma uit socata la el și nu îmi vine sa cred ce spune acolo ...El chiar vrea sa omoare pe toată lumea ...
Eu : Nu ai face asta! ! Ești un monstru !! Niciodată nu voi putea iubi un monstru !!
Se uita uimit la mine și placa trântind ușa după el ...trebuie sa fac ceva ...trebuie sa.mi apar familia ....chiar dacă voi muri ...
Mathias p.o.v
După ce ca am salvat.o ... Am avut grija de ea , am tratato ca pe o regina și am avut noroc ca nu a murit ea așa se comporta cu mine mă crede un monstru ...foarte bine atunci îi voi arata ce înseamnă sa fii un monstru !
Merg împreună cu armata mea de demoni spre pădurea unde ca avea loc războiul ...Totul e atât de colorat ca îmi vine sa vomit ...e mai frumos sub pamant e totul în nuanțe de gri ..negru și roșu ...și sa nu uitam se sunetele minunate a celor chinuiți ...
Pe unde merg totul arde , se vestește sau își pierde viata ....puțin îți pasa și așa e prea ciudat aici ...
Ajung în fata lupilor unde îl văd în fata pe asa-zisul cumnat al meu încercând sa para curajos și sigur pe el cât de patetic ...Interesant este faptul ca nu.i văd pe plozi și pe Rose .
Eu : Mama , tata ne întâlnim după toți acești ani ...as fi vrut sa fie în alte circumstanțe dar așa ne.a fost sortit sa fie nu ?
Selena : Ce s.a intamplat cu tine Mathias ? Cum ai putut sa ne faci atât de mult rău ...de ce fiule?
Eu sunt cel vinovat ?! Eu sunt cel rău lasă că va arat eu ce înseamnă rău și crud nu voi avea pic de mila fata de ei!
Îmi folosesc puterea și o arunc pe mama în spatele armatei ...Tata fuge după ea și încearcă sa o ajute se pare ca războiul a început ...
Rose p.o.v
Trebuie sa ajung ...Toată lumea se bazează pe mine ..războiul a început și eu sunt în cealaltă parte a lumii sper ca nimeni nu va fi rănit ...
Eric ...părinții mei toți prietenii mei sunt în pericol doar din cauza mea ...voi încheia acesta cearta definitiv
Ăsta este războiul dintre mine și fratele meu ...nu trebuie sa mai sufere nimeni din cauza noastră ...Fugim și încearcă sa ajungem la destinație cât mai repede cu putință ...formele noastre de lup sunt slăbite mai ales a mea care nu și.a efectuat complet transformarea ....
Lupoaica mea zici e pe jumătate moarta de abia dacă mă pot transforma așa ca m.am ales cu fuga pe propriile picioare umane ....sunt atât de bucuroasa ca cei 18 ani ai mei i.am folosit fără puteri și mi.am dezvoltat corpul așa cum trebuie...rezistenta din mine își pune accentul în acest moment și pot sa jur ca nu va rezista pana la final .
Meg p.o.v
Îmi scot toate ventuzele, acele din mine și tot ce mai e conectat la aparate pentru a putea ieși din acest castel ...Am fugit pe scări pana am ajuns la poarta...doar ca ce sa vezi tâmpitul a pus toată gărzile sa la vegheze ....se pare ca s.a gândit ca voi încerca să fug ....ceea ce nu știe el este ca nu e bine sa enervezi un lup mai ales daca este și din familia Suprema
Eu : Bine băieți facem în felul următor mă lăsați sa plec sau va trebui sa va omor pe toți ...
Își pun săbiile în fata mea ceea ce însemna că au ales cea de a doua opțiune ...păcat pentru ei.
Îmi schimb culoarea ochilor și mârâi am uitat cât de distractiv este sa fii lup ...lupul meu interior de abia aștepta să iasă la suprafață ...mă îndrept spre ei și încep atacul ...
Ok un capitol lung pot sa zic ...sunt mandra de el adică eu chiar am pus suflet sa.l facă așa cum a ieșit sper sa se vadă ...acum m.am gândit așa pe final sa fac un grup cu toți cei care doresc ...un grup cu acesta carte unde putem vorbi ..sa.mi spuneți părerile voastră sau ce mai doriți ...cine vrea sa lase un comentariu cu adresa lui de mess cel de pe Facebook ...și sa stea fără griji ca îl voi șterge dacă vrea ...sper ca voi putea înființa o mica comunitate :))) ne vedem cu următorul capitol !
CITEȘTI
Luna Suprema Volumul II
WerewolfCe se intampla atunci cand Rose lipseste 6 ani departe de familie ...si totul pare ca s.ar fi schimbat ....totul va lua o intorsatura urata veti afla doar daca veti citi :)