Mă trezesc amețită și observ ca sunt într.o camera ....Imediat ce mă ridic rănile încep din nou sa mă usture foarte tare....nu e normal adică sunt vârcolac iar rănile noastre se vindeca foarte repede.....
Cobor jos și.i pot auzi pe părinții mei care se certau ....
Ryan: Nu Selena ....nu putem !
Selena: Ba da Ryan are tot dreptul sa știe. ...
Ryan: Nu putem sa.i spunem!
Eu: Sa.mi spuneți ce?
Amândoi se întorc șocați la mine și nu.si găsesc cuvintele....
Eu: Ce nu puteți sa.mi spuneți?
Selena: Rose....știi ca ai dispărut nu?
Eu: Nu mama doar am trăit.o pe pielea mea...și ce.i cu asta? Am lipsit doar șase zile!
Ryan: Ai fost dusa în lumea subterana nu?
Eu: Da de unde știi?
Ryan : Scumpo o zi din lumea subterana reprezintă un an din lumea noastră. ..
Eu: Vrei sa spui ca 6 ani din viață mea s.au risipit degeaba. ....copii mei au 6 ani....iar Eric....
Selena: Eric te.a uitat Rose .....e cu altcineva. ...
Eu: Nu! minți ....nu.i adevărat. .. !! Rănile iar au început sa ardă așa ca am căzut jos....
Selena: Rose ești bine?
Nu puteam sa mai vorbesc tipar de durere ....iar apoi am simțit cum lupoaica mea vrea sa iasă la suprafață.
Ochii mei nu mai erau roșii erau de un galben aprins și am început sa mârâi necontrolat. ..
Selena: Te.a respins!
Nu mai puteam rezista așa ca m.am transformat și am fugit la haita Whitemoon. ....
Am alergat când m.au ținut puterile și apoi m.am transformat în forma mea umana .....prin pădure am auzit un țipat de copil așa ca m.am dus spre locul faptei....
Chiar dacă eram distrus tot rămân luna suprema și trebuie sa.mi apar vârcolacii. ....
Când am ajuns am văzut o fetiță mica care era înconjurată de lupi ....cred ca este pe un alt teritoriu ...
Când acei vârcolaci m.au văzut au făcut o plecaciune apoi Alpha.ul a venit spre mine și mi.a explicat ca acesta fata a călcat pe teritoriul lor...
Eu: Aceasta fetiță este sub protecția mea ...Dacă îndrăzniți sa.i faceți ceva veți regreta ca va.ti născut. ...
Auzind acestea fetița a venit spre mine și m.a îmbrățișat ....când m.a atins am simțit o legătură uimitoare....chiar va trebui sa o protejez ...
După ce lupii au plecat m.am uitat mai atent la ea ....Am remarcat cât de frumoasa era....avea parul saten cu niște șuvițe blonde și ochii albaștri
Totuși îmi par așa de cunoscuți acești ochișori. ....
Eu: Cum te cheamă?
Ea: Angel....Mulțumesc ca m.ai salvat...
Când am auzit numele ei am rămas muta....oare e posibil sa fie fetiță mea??
Eu: Câți ani ai Angel?
Ea: 6 ani!.
Nu pot sa cred ea e ....este în fata mea și nu știe nimic despre mine cât îmi doresc sa.i spun ca sunt mama ei dar nu pot pur și simplu nu pot am lipsit șase ani din viață cred ca mă urăște ...
Eu: Mai ai vreun frate?
Ea: Da îl cheamă Eliot și are șase ani ca mine suntem gemeni....Tu cine ești?
Eu: Eu sunt Luna Suprema!
Ea: Tu ești cea care are puteri magice?
Eu: Da !
Ea: Nu pot sa cred...dintre toți copii din lume ai ales sa mă salvezi pe mine ce tare...oare o sa am și eu puteri magice?
Eu: Nu știu vom vedea!
Când a auzit ce.am spus a făcut ochii cât cepele de mari și avea un zâmbet așa de mare încât nu m.am putut abține sa nu rad....
Eu: Deci Angel ce cauți aici singură? Tăticul tău nu are grija de tine?
Ea: Pai tați nu mă iubește zice ca semăn cu mami ....nu stou de ce e supărat pe mine așa ca am plecat...
Eu: Dar tatăl tău ce a pățit?
Ea: Pai înainte era așa de bun cu noi ...ne jucam și ne distrat , ne spunea povesti despre mama noastră ....spunea ca o iubește foarte mult...dar apoi a apărut ea...
Eu: Care ea?
Angel: Kyra....este o femeie îngrozitoare și.i face vrăji lui tați și de când a apărut ea tați nu ne mai baga în seama ....când îi spunem de mami începe sa țipe și noi ne speriem și de aceea am plecat...
Eu: Vai doamne! Dar ce va zis ca s.a intamplat cu mama voastră?
Angel: Ca ne.a părăsit ....ca nu.i pasa de noi!
Eu: Dar nu e așa!
Angel : Luna? Vreau sa fii prietena mea! Ești singura mea prietena!
Eu: Bineînțeles! Dar acum trebuie sa te duc acasă!
Angel: Dar nu vreau!
Eu: Uite ia asta!
Îi dau o brățară făcută din magie ....
Angel : Wow !
Eu: Daca ai nevoie de mine apasă pe acest cristal albastru bine?
Angel: Multumesc!
Eu : Acum hai sa mergem!
***
Eram la 20 de metri distanta de casa haitei Whitemoon....nu puteam sa cred ca m.am întors aici as vrea sa fie totul ca înainte. ...
Eu: Am ajuns!
Angel: Vii și mâine?
Eu: Știi unde e stanca lupului?
Angel: Ăla e locul unde mă duc când vreau sa fiu singura!
Eu: Și al meu....când vei ajunge acolo apeși pe cristal da?
Angel: Bine!
Eu: Angel sa nu spui la nimeni ca m.ai văzut da?
Angel: Bine ...dar lui Eliot pot?
Eu: Numai lui da?
Angel: Bine! Dar dacă voi visa ceva urat la noapte? Pot sa te chem?
Eu: Daca noaptea te vei simți singura sau în pericol uitate pe fereastra la luna și gândește la mine....și vei fi în siguranță....
Angel: Ce mă bucur ca te.am cunoscut!
Apoi iar mă ia în brațe și eu o strâng cu putere...
O văd cum se duce spre ușa și bate la ea...pe a ieșit Eric care nu s.a schimbat absolut deloc ...apoi a ieșit o femeie cred ca e Kyra și la luat pe Eric și Angel a intrat în casa....
Ma întorc și plec înapoi spre casa părinților mei....jur ca voi face tot posibilul ca toți sa fim fericiți ....și ca o voi omorî pe acea vrăjitoare nenorocita care a îndrăznit sa se bage în familia mea ....și sa se joace cu mintea lui Eric....
Scuze ca am întârziat uite un capitol lung sper ca va plăcut ....aștept păreri și ce credeți ca se va intampla mai departe?
CITEȘTI
Luna Suprema Volumul II
WerewolfCe se intampla atunci cand Rose lipseste 6 ani departe de familie ...si totul pare ca s.ar fi schimbat ....totul va lua o intorsatura urata veti afla doar daca veti citi :)