VII

1.8K 123 22
                                    

Razele soarelui îmi mângâie fata semn ca ar trebui sa mă trezesc , dar ceva nu e in regulă nu sunt în camera mea cea din casa părinților mei...mă întorc și îl văd pe Eric cum se uita la mine cu zâmbetul pe fata ....

Eu: Neata! De cât timp stai și te holbezi ?

El: De ceva timp ....

Eu:Nu mai fa asta! Apoi îmi bag capul în perna....

Eric a început sa rada apoi eu mă uitam la el confuza....

El: Tot copilăroasa ai rămas ....

Eu: O spui ca și Cum ar fi ceva grav ăsta înseamnă ca tu ai devenit un moș plictisitor ....Oh doamne nu pot sa stau lângă cineva așa de bătrân ...apoi am început sa alerg din camera....

El: Poți sa alergi cât vrei tot te prind și ai sa regreți tot ce ai spus ....

Eu: Sa te văd moșulică ....

Am coborât scările în cea mai mare viteza și am început sa alerg în jurul canapelei. ....

Eu: Am un sentiment de deja vu. ...

El: Știu ..și eu la fel când m.ai făcut "dulce"....

Angel: Tati ce se întâmplă?

El: Încerc sa prind o babuta. ..

Angel : Luna?!Ce faci aici ?

Eu: Îi dau o bătaie tăticului tău pentru ca m.a făcut babuta ....Ma ajuți?

Angel zâmbește malefic și apoi vine lângă mine și îl fugărit pe Eric ....

El: Nu.i corect sunteți doua fete contra unui băiat ....îmi chem și eu ajutoare..
ELIOT....vino sa.l scapi pe tatăl tău de la moarte ...

Când acesta a coborât jos am rămas muta ...tocmai mi.am văzut băiatul ...Dacă nu va reacționa așa cum a făcut o Angel ...dar nici ea nu știe ca eu sunt mama ei ...

Eliot : Tata? De ce țipați așa dis de dimineata ? Stai ea e ....Mama?

Apoi el a venit și m.a îmbrățișat iar eu am rămas stana de piatra el tocmai mi.a spus mama o doamne nu pot sa cred așa ceva ....lacrimile deja și.au făcut apariția și am văzut ca și Eric plângea mai retras ....dar în același timp zâmbea ....

Eliot : Nu pot sa cred ca ești aici ? De ce ai plecat ? Nici nu știi cât mi.ai lipsit ... de ce nu mă îmbrățișezi ....nu mă iubești ?

Eu: Bineînțeles ca te iubesc pe tine , pe sora ta și pe tatăl tău dar de unde știi?
Angel: Eu nu înțeleg nimic ea e Luna nu?

Eliot : Mama noastră adică ea..și arata spre mine... O cheamă Rose-Marie Black și este Luna Suprema ....

Angel: Luna tu ești mami ?

Eu: Da ...te rog nu te supara nu am putut sa.ti spun !cred ca nu am mai plâns așa de tare niciodată. ...

Angel : Asta e cea mai tare chestie care se putea întâmpla ....

Eliot: I.am furat o poza lui tati de la nunta cu voi doi și mă uit la ea în fiecare zi...tati a zis ca atunci ne aveai pe noi în burtica ...

Eu: Da așa e! Apoi i.am luat pe amândoi în brațe și pe Eric ...Acesta ar fi cel mai frumos tablou cu o familie ...O doamne ce bine mă simt acum așa as vrea fiecare dimineață plina cu râsete și fericire fără secrete ...

Eliot : De ce ai plecat ?

Eu : E o poveste lunga ...dar promit ca am sa v.o spun ...acum cui îi este foame?

Eliot , Angel, Eric: Noua !!

Eu: Tu moșulică poți sa.ti faci singur ...apoi îi scot limba ...

El: Așa e dar mămica noastră care este foarte frumoasa și buna ne va face la toți ...nu.i așa ?

Eu: Ai noroc ca te iubesc prea mult și ca ești un așa mare lingușitor....

El: Pai încă nu mi.am pierdut farmecul! Apoi îmi face cu ochiul ...

Eu: Ok deci ce vreți sa mâncați?

Angel : Clătite ...alea de data trecuta au fost așa de bune....

Eliot: Când ai mâncat tu clătite făcute de mama?

Angel: Când am fost la bunica și bunicu....

Eliot: Bunicul Max și buni Erica?

Angel: Nu ...părinții mamei !

Eu: Selena și Ryan ...

Eliot : Vreau și eu sa merg pot?

Eu : Daca și tati e de acord. ...

El: Nu știu ce sa zic....

Eliot : Te rog !!!!

El : În mod normal nu as avea nimic împotriva dar Ryan poate sa mă ucidă cu o privire ....și

Eu: Tata nu.ti va face nimic...

El: Atunci fugiți sa va spălați pe mâini, va îmbrăcați și mergem ....

Apoi copii cu viteza luminii au făcut ce Eric le.a spus ...dar telefonul lui a început sa sune ...

El: E Kyra ...nu trebuie sa știe ca ești aici ...

Eu: Copii face.ti liniște dacă vreți sa mai stați cu mine faceți liniște acea vrăjitoare nu trebuie să știe că sunt aici bine?

Ei: Da !

Eric: O pun pe difuzor bine?

Kyra: Alo iubitule ce faci?

Eric: Mă gândeam la cum o pot opri pe Luna Suprema ...

Kyra: A ok ...voiam sa.ti spun ca voi întârzia încă 2 zile ....se pare ca programul s.a schimbat puțin nu te superi da? Bine pa!

După ce am auzit ca telefonul s.a închis a expirat ușurată și am plecat spre casa părinților mei. ..

Eu: Angel ce zici mai mergem deasupra norilor ?

Angel: Da așa va vedea și Eliot. ...

Eu: HACKY! !!!

După câteva secunde cățelul meu a apărut și dintr.o privire a înțeles ce trebuie sa fac ...Acesta a sărit și apoi și.a luat forma de dragon....

Eliot : Wow ce tare vom zbura cu el?

Eu: Doar dacă te vei sui mai repede....

După ce am zburat cu toții am ajuns în fata casei ....

Eu am intrat prima și apoi părinții mei au venit în fata mea...

Eu: Am o surpriza pentru voi!

Deschid ușă și părinții mei au rămas șocați când au văzut cine au venit...

Eu: Mama el e Eliot băiatul meu....

Mama: Bine ați venit și mă bucur sa.l văd și pe Eric ...

El: Bună ziua doamna Moon..domnule Ryan....

Tata: Și eu mă bucur sa va văd pe toți ca o familie ....

După ce i.am arata lui Eliot toată casa și pe bunicii lui ...Am luat cina împreună și mă bucur ca în sfarsit putem și noi sa fim ca o familie....

Uite încă un capitol poate nu e chiar așa de reușit dar sper ca v.a plăcut și scuze ca nu am mai postat dar chiar m.am simțit rau ...oare ce credeți ca se va intampla atunci când Kyra va veni înapoi în peisaj?

P.S la media e Eliot

Luna Suprema Volumul IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum