X

1.7K 100 10
                                    

Hei ! M.am întors ...și sper ca mai aveți acesta carte în biblioteca ....și da mai traiesc și eu pe aici ...tabara a fost extrem de faina și acum blestem soarele pentru ca da ...oricum nimănui nu.i pasa ceea ce am pățit vreți doar următorul capitol și cine sunt eu sa nu va ofer aceasta plăcere ...deci m.am întors cu capitolul X sper sa va placa ...

Este o zi însorită și Eric s.a gândit sa ne plimbam impreuna...copii de abia așteaptă sa iasă din acesta pădure dar sincer pe mine mă îngrozește acest lucru sincer nu am mers niciodată într.un loc unde nu este populat în mare parte de copaci plus ca habar nu am cum sa mă comport cu oamenii....

Cine știe poate sunt diferiți de noi ...adică sa fim serioși ei cred ca noi vârcolacii suntem niște creaturi fioroase care te ucid ...dar într.un fel au dreptate ...adică nimeni nu ar vrea sa stea în preajma unui vârcolac când e nervos ...Cum as fi eu ...

O clipa de neatenție și ești ca și mort ... nimeni dar absolut nimeni nu ar trebui sa mă supere pentru ca dacă face acest lucru sper ca și.a făcut demult testamentul.....

Eric a zis ca nu avem voie sa facem lucruri care le.ar părea ciudata oamenilor cum ar fi sa mârâim sau sa ridicam un obiect ce are câteva tone numai cu o mana ....sau în cazul meu nu am voie sa.mi folosesc magia ... dar așa unde e partea amuzanta a lucrurilor cu ai putea trai fără așa ceva ...ok am supraviețuit 18 ani fără magie dar fără beneficiile pe care le oferă puterea unui vârcolac e de neînchipuit... Cum pot trai oamenii ăstia așa ?

Oricum sunt pe cale sa aflu pentru ca prea iubitul meu soț mă obliga sa merg lasă că roata se întoarce nu?

Eric: Oh Haide Rose ca nu.i e chiar așa de rău. ..

Eu: Nu ...este îngrozitor nu înțeleg tu când ai fost în lumea oamenilor și eu nu știu ?!

Eric: Cu mult înainte sa te cunosc pe tine ....dar nu contează ..plus ca ne vom distra și vom avea si noi parte de o zi "normala" unde vom fi liniștiți ...

Eu: Dar eu nu vreau sa fiu liniștită doar mă stii ca eu nu pot sa stau locului nici cinci minute ....

Eric: Dar când dormi?

Eu: Asta e altceva !

Eric : Bine atunci am sa te adorm și te iau cu mine în brațe și tu vei fi așa de liniștită încât nu vei spune nimic !

Eu: Sa îndrăznești sa faci asta și vei rămân fără mâini !Apoi mă întorc cu spatele la el stand bosumflata. ..

El vine și la imbratiseaza și mă saruta lung apoi își lipește fruntea de a mea și mă pierd în ochii lui albaștrii ca marea ...

Eric : Totul va fi bine ...Ai încredere în mine ?

Eu: Nu !! Spun încruntandu.ma ...

Eric : Of mă omori cu zile... știi uneori mă întreb ce făcea tatăl tău în tinerețe și cum mama ta l.a putut suporta ...

Eu: O spui ca și Cum ar fi ceva rau ....oricum ei se iubeau Eric ...

Eric : Te iubești nebuno !Apoi mă imbratiseaza. ..

Eu: Și eu idiotule și bineînțeles ca am încredere în tine ...

Apoi ieșim pe ușa și ce sa vezi cei doi monstruleti mici au asistat la toată discuția ... sau cel puțin au încercat ...

Angel: Ai convinso tati?

Eu: Nu !

Apoi ei au oftat și s.au bosumflat. ..

Eu: Nu putem sa ratam o șansă ca asta nu?

Apoi ei au sărit pe mine la propriu și m.au îmbrățișat tare ...

Eliot : Te iubim mami ești cea mai tare!!!

Angel: Ce mă bucur ca tu ești mama noastră !

Eric: Bine ca ea e cea mai tare dar unde sunt îmbrățișările și mulțumirile mele ca am convinso?

Eu am început sa rad ...apoi copii l.au îmbrățișat și pe Eric dar el parcă nu s.a îmbunat deloc ...

Eu: Se pari ca tati e cam supărat ce ziceți îl facem noi sa zâmbească?

Amândoi au dat din cap și am început sa pupacim pe Eric ...iar el nu a mai putut rezista ....

Eric : Bine v.am ierta dar ...nu vreau ceva mai mult decât un pupic din partea unei anumite persoane....

L.am văzut cum se uita la mine și eu am început sa fug pana ce am ajuns afară ....

Eric : Daca nu vii de bunăvoie aici nu știu ce.ti fac...

Eu: Uimește.ma !!

Am început sa alergam in jurul unui copac pana ce m.am oprit și m.am urcat în copac ...dar Eric nu a văzut și acum se uita după mine ...eu am sărit pe el și am căzut amândoi ..eu fiind peste el și l.am sărutat ....

Eric : Aproape ca am uitat cât de vicleana poți fi dar eu am mai exersat intre timp ...

Ne înțelegând ce vrea sa spună am rămas puțin confuza el profitând de ocazie....s.a răsucit în așa fel încât el sa fie deasupra mea și apoi a început sa mă gâdile ....eu imediat am început sa rad...atât de tare încât mi.au dat și lacrimile...

Eu: Te.....rog.....gata....!!

Eric : Îți ceri scuze?

Eu: Da!

Eric : Bine !

După ce m.am ridicat am continuat propoziția ...

Eu: Îmi cer scuze ..dar nu.mi pare rău!

Si cu ăsta fiind spuse am am început din nou sa alerg ...apoi am văzut scăparea mea ....furtunul ....

L.am luat în mana și apoi m.am oprit..

Eu : Gata sa terminam odată !

Eric : Bine dar după ce te pedepsesc ....

Eu: Sa vedem cine va fi cel pedepsit ...

Apoi am deschis furtul și am început sa.l ud pe Eric ....

Eric : Bine ...bine. ..Ai câștigat !!

Eu : Cred ca e de ajuns! !

Eric : Crezi?! Mi.a intrat apa și acolo unde soarele nu rasare ....

După o sesiune de râsete ...și după ce Eric s.a schimba am plecat ...

Am ajuns într.un parc și toți copii se jucau în timp ce eu savuram o inghetata ...

Eric stătea lângă mine și le făcea din când în când poze copiilor care radiau de fericire ....

Dintr.o data aud tipatul lui Angel ...era ridicata de o gorila tâmpită ...când am vrut sa mă duc ceva mă ținea pe loc ...apoi am văzut un barbat care se lupta cu gorila și a luat.o pe Angel și pe Eliot și i.au adus înapoi la noi...

El: Uite.i sunt în siguranță și nu au pățit nimic ....

Eu: Multumesc!Dar de unde știai ca sunt ai mei ?

El: Toată lumra știe ca acești copii sunt ai Lunei și Alpha.ului Suprem ...

Eu: Sa înțeleg ca ești vârcolac? Dar nu mirosi ca unul ...

El: Trăiesc destul de mult pe aici și am destui dușmani nu as vrea sa.mi știe adevărata identitate ...apropo eu sunt James ....

P.S la media e James.

Luna Suprema Volumul IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum