XX

1K 88 43
                                    

Stăpânul p.o.v

Oare ca face micuța blonda ....de când o am pe Meg captiva aici se pare ca am multe nopți albe ...nu i.ar tace gura aceea nici măcar o clipa ....După ce ca am aduso în palat tot face figuri ...ba mâncarea nu.i place ....ba nu.i plac hainele cică sunt demodate și nu se mai poarta așa ceva ....ba patul nu mai știu ce are .....comentează la fiecare lucru pe care îl vede...

Cine m.a pus sa o aduc în palat ? Conștiința idioata pentru ca ea nu are nici o vina o țin captiva doar pentru a mă răzbuna pe scumpa mea surioara..

Meg : Mathias! !!

O vai ....s.a trezit acum iar începe o zi care acesta afurisita mica îmi va face parul alb ....

Ma duc încet spre dormitorul blondei și o văd cum se învârte în cerc tensionata toată ....

Eu : Ce s.a intamplat blondi?

Meg : O data îmi mai spui așa și nu vei mai avea par în  capul de pe umeri ....trebuie sa.mi cumperi astea !

Eu : Ce naiba ai făcut lista ?

Meg : Ce tu ai o memorie cât un purice !

Eu : Ai grija la limbaj !

Meg : Ca de nu ce ?! Vrei sa te terorizez noaptea ca ceea ce am făcut pana acum o fost doar încălzirea ...

Eu : Pe toți demonii  sa te trântească cineva cu ceva în  cap nebuna naibii ....Dacă mă duc sa.ti iau astea eu ce primesc în schimb ?

Meg : Mai ai tupeul sa ceri ceva în schimb când eu trăiesc în acest chin !

Eu : Știi o noapte noi doi nu ar strica plus ca as putea sa te mai cumintesc un pic ...

Ce draguta e când roșește ....ce demoni am gândit eu acuma ? Nu se poate sa.mi placa mie aceasta incapatanata și obraznica blonda ....poate e doar o atracție fizica....hmm da cred ca asta e..

Ma uit pe lista ei și mai ca.mi vine sa pufnesc în ras când văd primul lucru de pe lista ....deci de aia e ea așa de enervanta în ultima săptămână ....

Eu : Știi puteai sa.mi spui ca ești pe stop ....atâta spune atât de mult lucruri ....

Meg : Taci și dute sa.mi iei alea altfel voi dormi în camera ta și Îți voi schimba dormitorul după ultimele tendințe în moda ....abia aștept sa fac câteva schimbări aici ..Totul e atât de sumbru ....Apropo am fost în camera ta ieri și am aruncat câteva tablouri de pe  pereți ....erau inutile și urate și demodate .....

Eu : Ai făcut ce ?!?!? Gata  am sa te omor cu zile ...nenorocita mica ce ești!

Oficial  îmi ies flăcări pe nas ....nimeni nu se atinge de lucrurile mele ....

Meg : Auzi maimuțoiule ....Dacă nu te duci sa.mi iei nenorocitele alea de absorbante....nu.ti vei mai vedea tablourile decât cenușă ....Ai înțeles așa ca mișcate mai repede !

Sa o ma ia  naiba ca dacă nu o voi strânge de gat ...acum ce sa fac mă duc la magazin ce tot personalul e liber astăzi ...Pentru a.si lua la revedere de la familie fiindcă urmează lupta cea mare și nu vreau sa.i aud cum se plâng....

Ma duc spre ieșirea din subteran și plac cu mașina la cumpărături ...aparent soarta își bate joc de mine ca de obicei și soarele aproape mă orbește Noroc ca am întotdeauna o pereche de ochelari pentru astfel de situații ...

Meg p.o.v

De aproape doua luni sunt aici și deja pot spune ca mă simt îngrozitor  ...totuși îmi face plăcere sa.mi bat joc de fraierul ăsta deși pare rău este bun știu asta pentru ca o simt deși i.am facut multe nopți albe nu m.a închis în celula sau m.a torturat doar a început sa țipe ...plus ca fraierul nu o observat ca nu am luat nimic din camera lui ....sunt foarte curioasa cum se va descurca sa ia toate cele de pe lista ....

***

Se pare ca s.a întors ....sa înceapă distracția ....

Eu : Cat Îți ia ?

Mathias : Zi Mersi ca m.am dus ... apropo erau foarte multe feluri și ți.am luat un pachet de toate ....plus alte câteva chestii ...

Eu : Ce chestii ?

Mathias : uitate!

Deschis pungile și văd ca idiotul mea luat lenjerie intima ....ăsta nu are ce face ...sa creadă el ca eu o sa port așa ceva ...nu sunt una din cele cu care se culca el ....

Eu : Mersi pentru astea ....dar restul le iei și le dai celor care stau în patul tău seara de seara ....acum ieși afară din camera mea !!

L.am dat în suturi afară și i.am aruncat lenjeria în fata ....săracul și.o merita cu vârf și îndesat. ...

Acum pot sa stau liniștită ....defapt mă duc sa.mi iau niște inghetata ....nu am mai mâncat de mult ....

***
Ajung în bucătărie și sunt surprinsa sa văd ca gorila în călduri gătește ....

Eu : Vezi poate mă otrăvești!

Mathias : Chiar dacă mi.ar face o mare plăcere ....nu o voi face din păcate ....acum stai la masa și așteaptă imediat voi termina ...

Îmi pune în fata o farfurie cu spaghete cu sos de roșii ...

Eu : Arata dubios !

Mathias : Daca nu vrei sa mori de foame ai face bine sa mănânci !

Scot o perla pe gura și încep sa mă strâmb la el cât e cu spatele la mine ...

Deși arata oribil are un gust delicios ..se pare mă maimuță face mâncare destul de buna

Eu : Mersi e delicios!

Mathias : Am apucat și ziua în care tu sa.mi mulțumești pentru ceva ....și cu plăcere ....

Lasă că o să.l învăț pe micul maniac cum sa se comporte cu o fata ...

Poate e cel mai nereușit capitol este tot ce am putut sa fac de cand sunt în spital ..PS la mediaMeg
  

Luna Suprema Volumul IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum