Deși totul este roz și acum putem fi o familie fericita ...Eu nu mai pot sta aici am cauzat atât rău ...multe vieți nevinovate s.au pierdut din cauza mea ...
Așa ca voi pleca ...undeva departe de toți ..Eric va avea grija de copii așa cum a făcut o pana acum îmi va fi foarte dor de ei ...Eric va trai exact cum a făcut o pana acum îi voi mai trimite scrisori sper ca nu mă va urî pentru ce voi face ...
Draga Eric ,
Știu ca e greu ...dar nu pot fi alături de voi în viitor , am fost mereu singura ,lipsita de viață , închisă în mine apoi ai apărut tu ...cel care m.a făcut sa văd cu totul o alta viata una plina de bucurie fericire și tot ce e bun de ea Îți mulțumesc pentru ca mi ai arata acest minunat loc acest sentiment de iubire dar știi foarte bine ca niciodată nu voi putea sa le țin ....mereu am fost blestemata și nu vreau sa abat acest blestem asupra voastră , vreau ca viața voastră sa fie lipsita de pericole cauzate de mine , ați suferit mult prea mult și pentru ca va iubesc așa cum nu o vai mai face în viața mea la fel vreau sa va protejez de mine de tot ce aduce de ființa mea ... așa ca voi pleca undeva unde sa nu ma găsiți dar bineînțeles va voi veghea mereu .Sa nu uiți niciodată ca te am iubit și o voi face pana când voi muri așa cum ne am jurat în fata altarului unde ne am unit destinele. O zi pe care niciodată nu o voi uita alături de multe altele .
Cu dragoste și sinceritate, Rose Marie.Câteva lacrimi au ajuns pe acesta scrisoare care mereu ca fi o parte din mine ...O las pe masa din sufragerie apoi îmi iau lucrul și biletele de avion un lucru de care nu s ar aștepta având în vedere ca o singura data am ieșit în lumea oamenilor și mă voi duce undeva departe .
Ies pe ușa și mă uit pentru ultima data la casa unde am trăit cele mai frumoase sentimente .
Eric p.o.v
Lupul meu interior urla la mine sa mă trezesc pentru ca ceva nu este in regula ...mă uit în jurul meu și nu o văd pe Rose ....mă duc în camera copiilor dar nici acolo nu este , cobor mă duc în bucătărie și în sufragerie unde găsesc o scrisoare ....după ce o citesc pot spune ca lupul meu a turbat.
Nici sa nu sa se gândească ca o voi lăsa se plece ...de data acesta nu o voi lăsa nu o voi pierde ...
Încerc sa pătrund în mintea ei și un cuvant mi a fost de ajuns ca sară știu unde sa o găsesc aeroport.
Eu : Meg !!
Meg coboară obosita cu o mulțime de încruntaturi mormaind la fiecare treapta ...
Meg : Ce vrei omule ?
Eu : Citește asta și apoi ai grija de copii !
Ies pe ușa și alerg cu viteza mea de Alpha Suprem care e mult mai mare de când Rose Marie s.a transformat complet .
Nici nu are idee cât de furios m.a făcut în acest moment .Intr un final ajung la aeroport și alerg spre locul unde pasagerii așteaptă ...O văd și alerg spre ea înainte sa se duca spre avion ...
Eu : Ai înnebunit ?!
Rose : Eric ...Eu ...
Eu : Tu nu vrei sa înțelegi deloc nu ?
Rose : Ce anume ?
Eu : Te iubesc mai mult decât orice pe lumea asta și tu vrei sa pleci de lângă mine ... mă doare iubito mă doare atât de tare ...
Rose : Și tu te iubesc , dar nu pot sa va pun în pericol la nesfârșit ..
O iau de mâini și o apropii de mine uitându.mă în ochii ei apoi îmbrățișând.o strâns ...
Eu : Nu pot trai fără tine , dacă pleci eu nu voi mai exista ....
Rose : Eric ...
Își lasă capul în jos și văd câteva lacrimi pe obrajii ei ... Intru în mintea ei unde mă lasă să văd tot ce gândești și ceea ce simte ...
Își întoarce privirea socata când aude vocile copiilor noștri ..
Angel și Eliot : Mami !!
Se lasă în genunchi și îi ia in brate pe amândoi .... Angel și Eliot o imbratiseaza strâns ...
O văd pe Meg și pe Mathias alegând sper noi ...își trag răsuflarea apoi încearcă sa vorbească ...
Meg : Voi creaturi mici ...ca ați băut de sunteți așa în forma ?
Mathias : Surioara ?
Rose : Da ?
Mathias : Daca o singura data mai faci o prostie ca asta .... nu vrei sa vezi furia unui frate mai mare ...
Meg : Îți spun eu ...nu e de bine .
Angel : Mami nu pleci nicăieri !
Rose : Bine nu voi pleca ... Va iubesc prea mult .
Eric : Îmi ești datoare !
Rose p.o.v
Eric mă imbratiseaza pe la spate ...apoi mă întoarce cu fata spre el ...și mă saruta scurt din cauza copiilor apoi mă ia pe sus și mă pune pe umărul lui ..
Eu : Eric Black da.ma jos !
Eric : Nu !
Eu : Eric !!!
Eric : Daca nu te potolești te duc așa pana acasă !În timp ce mă zbătea el râdea de mine apoi mă uit spre Angel și îi cer ajutorul dar ea zice ca merit și nu o va face .
***
Ajungem acasă și îi culcam pe copii deoarece era abia 2 ceasul .... și noi ne ducem în camera noastră unde ne punem pe somn îmbrățișați și iubindu.ne așa cum o vom face mereu.
SFÂRȘIT!
NU pot sa cred ca am ajuns la final ...nu pot sa cred ca am reușit sa scriu o poveste .. nu pot crede ca am mulți susținători căruia le.a plăcut acesta poveste și lista poate continua ....Va mulțumesc din suflet ca ați fost pana la final cu mine .
Unii m.au întrebat dacă voi mai scrie și răspunsul este da ....în acest week-end voi posta primul capitol din noua carte ...Dacă vreți sa citiți și sa dați o părere m.ar bucura enorm. Va iubesc !
CITEȘTI
Luna Suprema Volumul II
WerewolfCe se intampla atunci cand Rose lipseste 6 ani departe de familie ...si totul pare ca s.ar fi schimbat ....totul va lua o intorsatura urata veti afla doar daca veti citi :)