Eu : Eric ...ți.am mai zis ca trebuie sa.i mulțumim cumva ...adică sa.l invitam la petrecere !
Eric : Iar eu ți.am zis ca nu pentru ca nu am încredere în el !!
Eu: Și ce dacă îl invitam ...și gata ...nu omoară pe nimeni !
Eric : Fie ...chiar nu vreau sa mă cert cu tine ...
Ei dis de dimineata eu și Eric ne certam pe subiectul petrecerii ...Am organizat o petrecere în care am invitat ceva lume pentru a sărbători faptul ca familia Suprema e din nou împreună ...și i.am propus lui Eric sa.l invitam pe James pentru a.i mulțumi ca ne.a salvat copii de acele gorile idioate ...
Iar el nu a fost de acord pentru ca zice ca nu are încredere în el și acele matahale au apărut într.un mod ciudat și tocmai s.a ivit sa ne salveze ... dar eu cred ca a fost pur și simplu o coincidenta ....
Acum ma aflu în brațele lui Eric și.i ascult inima cum bate ...așa cu putere ....mă bucur ca el este jumătate mea și ca mă iubește cu adevărat niciodată nu m.am îndoit de asta. ..
După ce am stat o vreme împreună am luat telefonul și l.am sunat pe James ...
~Convorbire telefonica~
Eu: Hei James !
James : Bună Luna !
Eu : Cum o mai duci ?
James : Bine ! Dar se pare ca voi și mai bine ...Am auzit ca dați o petrecere ...
Eu: Da așa e...și mă gândeam dacă ai vrea sa vii și tu așa Îți putem mulțimi ca ne.ai salvat copii ...
James : Cum as putea rata o asemenea petrecere? Bineînțeles ca voi fi acolo ...
Eu: Super ...ne vedem maine la opt pa !
James : Pa !
~Convorbire telefonica încheiată~
Acum pot sa stau liniștită ...
James P.o.v
Era cât pe ce sa mă descopere ..aparent nu e chiar așa de deșteaptă pe cât pare ...în seara îmi voi pune planul în aplicare ...sper ca voi reuși ...deși e foarte riscant ...dar nu contează atâta timp cât stăpânul va fi mulțumit ....Pentru ca dacă îl ajut acum îi pot mulțime ca m.a ajutat în tot acest timp ....m.a crescut și a avut grija de mine când aveam nevoie ...
În fine acum trebuie sa văd cu ce mă îmbrac fiindcă sigur va fi o petrecere din aia eleganta ...în care trebuie sa te îmbraci la costum ....
Am un sentiment ciudat ca se va intampla la acesta petrecere și nu e vorba despre plan ...e altceva oricum sa ne pregătim. ..
***
În sfârșit am ajuns acum trebuie sa mă prefac ca sunt incantat de toată acesta chestie ...Dacă e după mine as termina toată treaba ăsta cu răzbunarea mult mai repede dar na ....
Intru frumos cu zâmbetul pe buze în minunatul local ...și o văd pe Luna îmbrăcată wow ...cu o rochie neagra ce.i vine ca turnata ....adică este o femeie foarte frumoasa... păcat ca e căsătorită ...plus ca la ce corp are ai zice ca nu a fost gravida niciodată ....
Rose : Bine ai venit !
Eu: Bine te.am găsit !
Rose : Apropo mai ușor cu holbatul ...
Eu: Pai ca ai putea sa nu remarci o asemenea frumusețe?
Eric : Pai de aceea e sotia mea nu ? Și voi ce.i care va holbați ar trebui sa va vedeți de treburile voastre ...
Rose : Gelosule!
Eric : Mă bucur ca ai venit ai un loc la masa din colt !
James : Multumesc !
Si așa am plecat spre masa unde erau câțiva oameni pe care nu.i cunosteam ... dar acum mă uit după acei mucoși care trebuie sa.mi fac planul ...
După ce.i văd mă duc la ei și încep sa ma joc cu ei ... apoi mă îndepărtez și mă duc cu ei ușor ușor spre ieșire ...
Eric p.o.v
În timp ce dansam cu Meg am văzut cum copii mei pleacă cu acel nenorocit așa ca am plecat după ei ...
Am început sa mârâi necontrolat și aproape ca am sărit pe el ..
Eu : Unde crezi ca te duci tu cu copii mei ?
James : Doar ne plimbam prim gradina ...
Eu: Tu chiar mă crezi prost ?
James : Ți.am zis ca doar ne plimbam...nu e cazul sa reacționezi așa. ..
Rose : Ce se întâmplă aici ?!
Eu: Acest nenorocit a încercat sa ne răpească copii. ..
Rose : Eric nu crezi ca aberezi deja ?
James : Doar ne plimbam ..
Eric : Poftim ?! Îl crezi pe el ...și pe mine nu ?
Rose : Eric ...
Eric : Ști ceva dacă tu nu ai încredere în mine ar trebui sa pleci ...de când ai dispărut nu te mai recunosc ...nu știu cine ești pentru ca oricum tu nu ești sotia , iubita sau mama copiilor mei ...
Și așa am plecat cu copii înapoi acasă nu stou ce a pățit dar nu mai e ea ....
Parcă sentimentele mele nu mai au aceeași putere ca acum ceva timp ...
Ea s.a schimbat.... și eu m.am schimbat dar nu așa ca ea ...
CITEȘTI
Luna Suprema Volumul II
WerewolfCe se intampla atunci cand Rose lipseste 6 ani departe de familie ...si totul pare ca s.ar fi schimbat ....totul va lua o intorsatura urata veti afla doar daca veti citi :)