XV

1K 86 34
                                    

El mă trage spre el și încearcă sa mă îmbrățișeze dar îl împing și îl trag de mana pana în mijlocul pădurii ...

Eric : Trebuie sa vorbim ....

Rose : Hai nu zau ! Atunci de ce crezi ca te.am adus aici ?

Eric : Lasă glumele și fii serioasa mă car o data !

Rose : Ai grija la ton altfel nici nu vrei sa știi de ce pot fi în stare ...

Eric mârâie dar ochii lui se fac galbeni și se strâmbă apoi expira zgomotos și se uita lung la mine ...apoi începe sa zâmbească....

Ascult cu atenție apoi îmi dau seama ce.a fost ăsta o distragere .....

Eu : Nu cred ca ai făcut asta?!

Fug cu o viteza uimitoare și ajung înapoi acasă ceea ce văd mă înfurie la maxim ....

Eu : Daca nu îți iei mâinile alea jegoase de pe copii mei mă voi tine de promisiune și te voi omorî. ...

Kyra: O draguta nu mai ai acesta posibilitate ....Kyra trimite o bula de fum în aer apoi văd mai mulți lupi cum se aduna ....se pare  ca scorpia are întăriri .....

Ceea ce e ciudat este ca lupii nu  au un miros normal I. A vrăjit sa o asculte și va plăti pentru asta. ...

Începe sa rad și Kyra se uita ciudat la mine ...Ea chiar nu se învață minte ....I fi ea vrăjitoare dar eu sunt Luna Suprema cu sau fără suflet pereche ...

Eu : Esti sigura ca nu vrei sa.mi dai copii de buna voie ?

Kyra : Alo ! Tu nu vezi ca acești lupi mă păzesc și Eric apare deodată lângă ea și se uita la mine zâmbind ...

Eu : Fie cum vrei ? Dar Îți spun nu vei putea rezista cu ei nici măcar o ora ...

Angel și Eliot se uitau îngroziți la mine apoi le.am trimis prins Link planul meu apoi au jucat teatru ....

Angel : Da.mi drumul babo !

Kyra : Cea mica are limba cam ascuțită ....chiar seamănă cu tine ....O voi trata ca și cum vei fi tu ....în pod vei sta fetițo!

Eliot : Îmi mai ameninți sora o singura data și poți sa te consideri moarta și tu și iubitelul tău !Spune Eliot maraind și pot vedea ca lui Eric i.a picat fata ....

Kyra : Știi ce m.am răzgândit veți fi încuiați într.o debara ! Si va voi hrăni o data la o luna ....

Eu : Kyra te.as sfătui sa nu îi mai ameninți ....Pentru ca vei avea de suferit !

Kyra : O vai niște mucoși o sa mă rănească ...Uite acum tremur... apoi începe sa rada defapt încerca să rada malefic ....

Eu : Ok tu ai vrut asta! Copii atacați !

Eliot și Angel au început sa mârâie si culoarea ochilor li s.au schimbat apoi au sărit și s.au transformat ....

Eric : I ai învățat cum sa se transforme? !

Eu : Au 6 ani și trebuia făcut acest lucru mai de mult ...

Ma transform  și eu apoi mă duc lângă copii mei și începem sa mârâim arătându.ne caninii....

Ii las pe cei doi lupisori sa se bata cu Kyra și Eric ....apoi mă uit la restul lupilor din jur ....scot un urlet puternic mai ceva ca un Alpha și toți au fugit mâncând pământul. ...

Eric se înfurie zi se transforma și el în lupul lui negru ....

Și încearcă sa se apropie de cei 2 ....nici sa nu te gândești ....

Sar în fata lui apoi îl apuc de gat și îl arunc într.un copac. ...

Văzând ca nu mai poate face nimic pentru ca s.a lovit destul de urat a luat.o pe Kyra și a plecat ....

Ma transform înapoi la fel și copii îi îmbrățișez strâns și apoi intram un casa sunt atât de mandra de ei. ....După ce îi las în grija mamei mă duc sus și încep sa fac ceva sa nu as fi crezut ca am sa mai fac vreodată ....mi am dat drumul lacrimilor lăsând toate emoțiile sa iasă ....de ce sa mă mai mint îl iubesc și mă doare chiar mă doare ca l.am respins și știu ca undeva în adâncul sufletului lui încă mai tine la mine ....

De ce trebuie întotdeauna ca soarta sa.si bata joc de mine ? Cu ce am găsit atât de mult ? Toată viața mi.am trăit.o în suferință ....chiar nu pot avea parte de putina fericire ? Cat va mai dura ?

Luna Suprema Volumul IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum