Simt cum razele soarelui îmi mângâie fata semn ca ar trebui sa mă trezesc....mă dau leneșă jos din pat și mă duc direct spre baie ...mă uit în oglinda și îmi dau seama ca sunt din nou acea fata care era una cu pădurea .....nu mai am acea sclipire în ochi ....dar ca de obicei niciodată soarta nu îmi surâde ...
După ce îmi fac rutina de dimineata cobor jos și pregătesc micul dejun pentru cei doi monstruleti care mă mir ca încă nu s.au trezit .....După ce termin mă duc afara și mă așez pe iarba moale și încerc sa fiu una cu natura .....Toate problemele mele au dispărut acum îmi amintesc de ce înainte îmi plăcea sa stau numai în natura...
Aud râsete din casa și se pare ca pana la urma s.au trezit ....Intru și mă duc spre bucătărie unde văd 3 fețe pline cu ciocolata și frișcă ....
Eu : Mă așteptam din partea lor sa se murdărească dar tu tata ...?! Care e scuza ta ?
Tata : Pai bunicul Ryan vrea sa fie din nou copil ...Am fost închis 18 ani deci tinerețea mi.am pierdut o si acum pot sa o recuperez ...
Eu : Mama!!!!
Mama : Da scumpo ?
Eu : Mama tata a intrat în mintea copiilor ....parcă vezi ca mai târziu intra și în crize de adolescenta. ...
Mama începe sa rada iar tata pune bot ....mă duc sa i.au un prosop sa ster fătucile de ciocolata ...
Eu : Mergeți sus și va schimbați ca astăzi vreau sa va învăț ceva tare !
Angel : Mami e profesoara ?
Eliot : O sa ne dai teme ?
Eu : Nu ...în niciun caz ! De unde va vin ideile astea ?
Ca îmi aud ultima întrebare își lasă capul jos și suspin încet...
Apoi realizez ca acel nenorocit le.a făcut ăsta ....săracii de ei ...
Eu : V.am spus ca el nu mai exista în viața noastră ....de acum ne vom distra deci va fi ceva super tare ....sunt sigura ca vă va plăcea ...
În cinci minute sunt jos pregătiți pentru surpriza mea ....doamne cât de rapizi pot fi uneori ...
Eu : Astăzi va voi arata cum sa va transformări și cum sa comunicați cu lupul vostru interior ....Fiți atenți ...
Ma pun în genunchi și mă concentra pe ceea ce mă îmi place cel mai mult ....libertatea ....Acesta este factorul care mă ajuta sa mă transform în lupul meu alt ...
Ochii mi s.au schimbat în acel roșu aprins și colții mi.au ieșit la iveala apoi sar cam 5 metri înălțime și aterizez în patru labe ....
Ma duc spre ei lent și scheun ca sa nu le fie frica ....îmi mângâie blana și apoi încep sa țipe de bucurie ca vor și ei....
Ma transform înapoi în forma umana încă având hainele pe mine deoarece sunt din familia Suprema și avem acesta abilitate ....
Eu : Cine încearcă primul ?
Angel : Eu !!!
Eu : Ok ...concentrare....Angel de ăsta ai nevoie cel mai mult ...concentrează.te ....spune.mi ce te face sa te transformi în lup....
Angel : Furia !
Eu : Imaginează.ti ca cineva o doboară pe mami și nu mai poate sa se ridica ce faci ?
Angel începe sa mârâie apoi își schimba ochii într.un alb imaculat
CITEȘTI
Luna Suprema Volumul II
WerewolfCe se intampla atunci cand Rose lipseste 6 ani departe de familie ...si totul pare ca s.ar fi schimbat ....totul va lua o intorsatura urata veti afla doar daca veti citi :)